Zie je het plaatje niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
UH ik mis iets. Alleen maar welke serie is toch wat weining info????
Nou blijkbaar niet, en om het ook onmogelijk te maken om het op te zoeken is het wel handig om het af en toe zo te doen. (tenzij je 't plaatje inderdaad niet ziet, dan kon het wel eens lastig worden)quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
UH ik mis iets. Alleen maar welke serie is toch wat weining info????
Fok is bij mij wat traag ik had al gereageerd en toen kwam pas het plaatje sorry??quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:39 schreef U het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet, en om het ook onmogelijk te maken om het op te zoeken is het wel handig om het af en toe zo te doen
"Met de assistente van dokter Van der Ploeoeoeoeg"quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:42 schreef SuzukiSwift het volgende:
Met de Assistente van Dr. vd Ploeg
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:42 schreef SuzukiSwift het volgende:
Met de Assistente van Dr. vd Ploeg
DM-Ghostly + 1quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:47 schreef DM-Ghostly het volgende:
hmm ben ajax fan maar toch : Ger Senden, Marcel Meeuwis en Marcel de Jong?
Helaas geen punten verdient!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef Duckman het volgende:
Transport Control Protocol / Internet Protocol ?
Oops my mistake het is geen transport!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:53 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
Hellas geen punten verdient
Te simpel?
Ik werk er ook dagelijks mee en ook dit antwoord is niet goed!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:54 schreef Duckman het volgende:
Ik werk er dagelijks mee![]()
Hoewel ik wel even moest nadenken waar de "t" voor stond (transfer of transport)
Was mijn gokje ook fout?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:54 schreef SuzukiSwift het volgende:
Transmission?
Edit je mijn puntje dan nog wel even weg? Of is dat wel duidelijk zo voor degene die het moet tellen?quote:
Donequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef Duckman het volgende:
[..]
Edit je mijn puntje dan nog wel even weg? Of is dat wel duidelijk zo voor degene die het moet tellen?
Checken little?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef SuzukiSwift het volgende:
Hoe heet de oprichter van de Kentucky Fried Chicken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |