Ok.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:05 schreef Homdeck het volgende:
sorry kan iemand anders een vraag stellen. ik moet weg.
Nee. Schrijvers heten Freke en Gandy.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:19 schreef DM-Ghostly het volgende:
daila lama?
DM-Ghostly +1quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:39 schreef DM-Ghostly het volgende:
ja ik denk dat ik weet het jezus mysterie?
Ok maar welke planeet of ster geeft nu aan welk sterrenbeeld iemand heeft??quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:02 schreef NoSigar het volgende:
Sterrebeeld is afhankelijk van de datum. En hoe de stand van de planeten dan is.
Eh .. waarom?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
AD, kun je mij eens mailen alsjeblieft?
Om je wat te vragen, maar aangezien Fok! nog geen PM-systeem heeft....quote:
haha, dan zal er niet veel variatie optreden qua sterrenbeelden toewijzen..quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
het sterrenbeeld waar de poolster op dat moment in zit
Is het zo prive dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Om je wat te vragen, maar aangezien Fok! nog geen PM-systeem heeft....
Anders had ik 't wel op Fok! gegooid. En jij hebt geen mailadres in je profiel staan. Dus.quote:
Nee, helaas het gaat echt om een andere planeet!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:05 schreef Jojoortje het volgende:
In welke baan de aarde staat op het moment dat je geboren wordt!?
Gaat het over mijn geklaag in ONZ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Anders had ik 't wel op Fok! gegooid. En jij hebt geen mailadres in je profiel staan. Dus.
U +1quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:24 schreef U het volgende:
[..]
haha, dan zal er niet veel variatie optreden qua sterrenbeelden toewijzen..
misschien het sterrenbeeld waar de zon op dat moment in opkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |