abonnement Unibet Coolblue
pi_41018472
Futbol Club Barcelona



Shirt
Una camiseta Blaugrana



Nou Camp
Home of FC Barcelona
Year of construction: 1957
Capacity: 98.772, all seater


Hans "Joan" Gamper
Stichter van FC Barcelona, op 29 November 1899



Trofeeën


Internationaal
Champions League (2)
Cupwinners Cup (4)
Uefa Cup (3)
European Super Cup (2)
Latin Cup (2)
Small World Cup (1)

Nationaal
Primera Division (18)
Spanish Cup / Copa del Rey (24)
Spanish Super Cup (7)
League Cup (2)
Catalonia's Cup / Macaya Cup (25)

Manager 2005-2006
Frank Rijkaard


President 2005-2006
Joan Laporta



Het grote FC Barcelona topic [Deel 1]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 2]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 3]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 4]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 5]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 6]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 7]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 8]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 9]

Clublied Barcelona
Catalaans volkslied

Links
FC Barcelona site
Nederlandse Barça fansite
Site met wedstrijden van Barcelona



De Selectie:

1 VALDÉS
25 JORQUERA
28 RUBEN

2 Juliano BELLETTI
4 Rafael MARQUEZ
5 Carles PUYOL (c)
11 Gianluca ZAMBROTTA
12 Giovanni 'GIO' Van Bronckhorst
16 SYLVINHO
21 Lilian THURAM
23 Presas OLEGUER

3 Tiago MOTTA
6 XAVI
7 Eidur GUDJOHNSEN
15 Jose EDMILSON
17 Mark VAN BOMMEL
20 DECO
24 Andrès INIESTA

8 Ludovic GIULY
9 Samuel ETO'O
10 RONALDINHO
18 Santiago EZQUERRO
19 Leo MESSI
22 Javier SAVIOLA

De beoogde prijzen dit seizoen

Spaanse Supercup

Europese Supercup

Catalunya Cup

Primera Division

Copa Del Rey

WK voor Clubteams

Champions League
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_41018503
Champions League - hopelijk dit nog een keer
pi_41018525
WIe gaat ons stoppen dan?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_41018622
Daarnet dus de Super Coppa gewonnen..

Doelpuntjes van Xavi..



..Deco, 2 keer..







Nieuwkomer Thuram met 1 van de vele prijzen dit seizoen..




Ik vind die nieuwe shirts trouwens niet zo tof..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_41020860
Keepers:

Valdes
Jorquera

Linksback:

Zambrotta
Gio
Sylvinho

Centraal:

Marquez
Edmilson
Puyol
Thuram
Oleguer

Rechtsback:

Zambrotta
Puyol
Thuram
Beletti

Verdedigende middenvelders:

Xavi
Deco
Marquez
Edmilson
Motta


Linkshalf(buiten)

Ronaldinho
Ezquerro

Centraal:

Deco
Gudjohnson
Ezquerro

Rechtshalf(buiten)

Giuly
Iniesta
Van Bommel

Spits:

Eto´o
Gudjohnson
Saviola

Frenk krijgt dit zelfs men een vol rotatie systeem niet gerooid denk ik

Stel dat je het volgende team op stelt:

Valdes
Puyol - Marquez - Thuram - Zambrotta
Edmilson - Xavi
Iniesta - Deco - Ronaldinho
Eto´o

Dan heb je het volgende team voor de bank

Jorquera
Beletti - Oleguer - Motta - Sylvinho
Van Bommel - Iniesta
Ezquerro - Gudjohnson - Gio
Saviola

Onmogelijk dat hij die allemaal tevreden ondanks dat er behoorlijk wat spelers zijn die of graag voor Barca spelen(Motta, Iniesta, Jorquera, Oleguer) of gewend zijn om op de bank te zitten (Gudjohnson, Ezquerro, Van Bommel, Gio, Sylvinho, Beletti)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41021245
Vergeet je Messi niet ??
pi_41023013
1e prijs binnen, laat er nog maar vele volgen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41023177
Vooral die tweede goal van Deco was erg mooi! Eerste prijs binnen! Lekker hoor!
pi_41023277
Inderdaad Messi ook nog maar dat maakt het alleen maar waarschijnlijker dat Deco en Xavi centraal komen te staan en Edmilson op de bank
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41023535


eerste prijs binnen dus!!

Nog een keer het geintje van vorig seizoen herhalen zou mooi zijn.
Primera Division
Champions League

tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:36:20 #11
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41026314
Dit is geen prijs hoor.. Dit telt toch niet mee. Als Frenkie niks wint ligt die er gewoon uit. En nogmaals... ik zie net die selectie.. er zijn 2 spelers (Ezquerro en Saviola) die geen minuten zullen pakken. De rest wilt gewoon basis staan. Rellen!
quote:
Eto'o kan snelle wissel niet verkroppen

21/8/2006 10:59

Samuel Eto'o was een opvallende afwezige bij het feestje na afloop van het behalen van de Spaanse Super Cup. De Kameroense spits verliet Camp Nou voortijdig nadat Frank Rijkaard hem in de rust had gewisseld.

Rijkaard wilde zijn topscorer van de laatste twee seizoenen niet direct veroordelen. 'Na een wedstrijd heb je te maken met allerlei emoties. Het is beter om dit een nachtje te laten rusten en het er morgen over te hebben', aldus de winnende coach na de twee duels Espanyol.

Toch had Rijkaard niet veel aan te merken op het spel van Eto'o in de eerste helft tegen de stadgenoot. 'Hij heeft zich nadrukkelijk laten zien wat betreft zijn bijdrage aan het collectieve spel. Hij werkte hard en had oog voor zijn medespelers. Sportief is er niets op hem aan te merken.'

Eto'o voelt in Barcelona de hete adem van Eidur Gudjohnsen in zijn nek. De IJslander heeft een prima voorbereiding achter de rug en heeft op Eto'o voor dat hij veel meer aangever is dan zijn collega.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41026419
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 07:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel dat je het volgende team op stelt:

Valdes
Puyol - Marquez - Thuram - Zambrotta
Edmilson - Xavi
Iniesta - Deco - Ronaldinho
Eto´o
Dit team zal ie niet opstellen.. Puyol speelt zowiezo altijd centraal, misschien dat Thuram wel eens rechts komt te staan maar Puyol zeker niet. In het middenveld heb je Edmilson met de punt naar achter en daarvoor Xavi en Deco. Voorin Eto'o en Dinho maar Iniesta staat (als ie speelt) op 1 van de plaatsen van de driehoek in het middenveld, niet in de aanval.. daar zal dus Messi/Giuly (of Gudjohnsen) staan.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_41026503
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:36 schreef jojomen4 het volgende:
Eto'o voelt in Barcelona de hete adem van Eidur Gudjohnsen in zijn nek. De IJslander heeft een prima voorbereiding achter de rug en heeft op Eto'o voor dat hij veel meer aangever is dan zijn collega.
Dat snap ik niet, waarom is dat belangrijk dat ie veel meer aangever is dan Eto'o ? Die schopt er al 2 jaar op rij 25 binnen.. Gudjohnsen mag dan een prima voorbereiding hebben, in principe krijgt ie gewoon dezelfde rol als Larsson..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:45:50 #14
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41026690
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef Saviola het volgende:

[..]

Dat snap ik niet, waarom is dat belangrijk dat ie veel meer aangever is dan Eto'o ? Die schopt er al 2 jaar op rij 25 binnen.. Gudjohnsen mag dan een prima voorbereiding hebben, in principe krijgt ie gewoon dezelfde rol als Larsson..
Dat bepaald Frenkie wel ff. En vooralsnog lijkt het dat die Guddie ook minuten wil geven. Lekker Frenk! Je eigen kaartenhuis in elkaar trappen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41026963
Ach je overdrijft het gewoon..
Maargoed ik kan wel begrijpen waarom je het doet, na al die jaren frustratie
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:03:34 #16
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41027326
Hier is geen frustratie hoor.. die 9 cups houden mij nog wel ff zoet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41027899
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:45 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat bepaald Frenkie wel ff. En vooralsnog lijkt het dat die Guddie ook minuten wil geven. Lekker Frenk! Je eigen kaartenhuis in elkaar trappen


Zodra de competitie begint voor Barca staat Eto'o gewoon in de basis en vervult Gudjohnsen de rol van Larsson.

helaas voor jou stort er helemaal niets in elkaar maar komt er weer een prachtig seizoen aan voor Barca.!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:22:27 #18
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41046079
Laporta heeft de verkiezingen gewonnen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41047445
Verrassend.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_41048503
Ik vind Gudjohnson beter achter de spits en Saviola als stand-in voor Eto´o
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:27:36 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_41049305
Eerste prijs is binnen

Nu op naar de WB. Jammer dat Sao Paulo de finale verloor. Zou een mooie revanche zijn geweest.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41051815
Is er in 2007 een Afrika Cup?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41051835
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind Gudjohnson beter achter de spits en Saviola als stand-in voor Eto´o
Speelt Saviola weer bij Barca dan
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 06:13:58 #24
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_41051836
tvp
pi_41051843
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 06:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Speelt Saviola weer bij Barca dan
Nog wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41067959
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:22 schreef jojomen4 het volgende:
Laporta heeft de verkiezingen gewonnen.
Niet meer dan logisch, hoop gezeik om niks geweest allemaal.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:41:00 #27
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41068602
Mijn info was trouwens weer eens niet helemaal correct. Ik had geen tijd om het bericht te lezen en in de titel stond iets van "Laporta wint verkiezingen". Ik las vandaag dus dat de 2 andere kandidaten niet aan de 1800 (iets meer dan 1800) stemmen kwamen om zich in te kunnen schrijven. Dus er zijn geen verkiezingen geweest aangezien hij uiteindelijk toch de enige was.

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41068680
De inschrijvingen zijn toch nog niet afgelopen?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:54:58 #29
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41068959
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:43 schreef WeebI het volgende:
De inschrijvingen zijn toch nog niet afgelopen?
Ik heb een maand geleden ofzo de datum gepost. Volgens mij was dat 24 aug maar dat weet ik niet meer zeker uit m'n hoofd. Maar ze zullen het vast opgegeven hebben, dat zit in het caracter van Catalanen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41085374
quote:
Barça overklast Bayern in Gamper

Barcelona heeft gisterenavond het eigen Trofeo Joan Gamper gewonnen door met 4-0 te winnen van Bayern München.

De manschappen van Frank Rijkaard waren heer en meester op het veld, terwijl de Duitsers een zeer matte indruk maakten. Ronaldinho uit een prachtige vrije trap (m.30) en tweemaal Samuel Eto´o (m.33 en m.40) beslisten als het ware het duel voor rust.

In het tweede bedrijf stuurde Rijkaard een compleet ander elftal het veld en wist Javier Saviola de vierde treffer van de avond te maken (m.51).

Voor de aanvang van het duel werd er één minuut stilte in acht gehouden voor het overlijden van socio nummer één, Llibert Cuatrecasas i Contijoch, op 97-jarige leeftijd.

Barcelona 1e helft: Valdés, Zambrotta, Márquez, Oleguer, Sylvinho; Xavi, Motta, Deco; Ronaldinho, Messi en Eto’o.

Barcelona 2e helft: Jorquera; Belletti, Thuram, Edmilson, Gio; Giuly, Van Bommel, Iniesta; Saviola, Gudjohnsen en Ezquerro.

Bayern München: Kahn; Sagnol, Van Buyten, Hummels, Salihamidzic (m.66, Lahm); Demichelis, Otti, Karimi (m.70, Schweinsteiger), Dos Santos; Podolski en Pizarro
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41087188




'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_41140457
CL poule
  • Barcelona
  • Chelsea
  • Werder Bremen
  • Levski Sofia

    weer dat pis Chelsea dus
    Worden weer mooie wedstrijden tegen die blauwe smurfen.
    Gudjohnson is slim, die hoort dit keer bij de winnende partij.!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      Trouwste user 2022 vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:08:39 #33
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_41151223
    Wat een loting

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_41151388
    Revanche op vorig jaar. Dat lijkt me duidelijk
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_41171441
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 02:18 schreef mcyodogg het volgende:
    Revanche op vorig jaar. Dat lijkt me duidelijk
    herhaling van vorig jaar bedoel je.

    Vanavond de supercup tegen Sevilla
    wedstrijd is overigens live te zien op RTL7, uitzending begint om 20:15.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:15:20 #36
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_41172141
    Mooie loting hoor.
    pi_41172278
    Ja zeer mooie loting, dat die blauwen maar afgemaakt mogen worden !
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:21:52 #38
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_41172338
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 19:20 schreef kreischer2000 het volgende:
    Ja zeer mooie loting, dat die blauwen maar afgemaakt mogen worden !


    en hopelijk kan Werder stunten.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_41173281
    Ik zie Barça er zo uitvliegen.

    Ik zie ze ook alles winnen.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_41179419
    Nou, dat was niet best.. 3-0 klop.

    Verdediging was waardeloos vandaag, Belletti speelde niet goed, Motta ook niet best.
    aanvallend ging het teveel door het midden en werd er veel balverlies geleden.
    Ronaldinho ook niet best vandaag en de kansen die Barca kreeg hielp Gudjohnsen prima om zeep.

    al met al, snel vergeten deze wedstrijd. sevilla meer dan verdiend gewonnen!

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_41179560
    Erg matig, maar het seizoen is nog jong.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_41186248
    Real Madrid effect.

    Te veel sterren
    pi_41190331
    Het was niet veel gisteren...
    pi_41197540
    quote:
    Van Bommel definitief naar Bayern

    Mark van Bommel verruilt FC Barcelona voor Bayern München. De Duitse landskampioen betaalt de Catalaanse ploeg 12 miljoen euro voor de middenvelder, die bij Barcelona niet kon rekenen op een basisplaats.

    Bayern-manager Uli Hoeneß heeft de transfer inmiddels bevestigd. De 29-jarige Van Bommel, die bij Barcelona nog een verbintenis had tot medio 2008, tekent in München een contract voor drie seizoenen. Komende week wordt hij medisch gekeurd.

    Vorige zomer koos Van Bommel na zes succesvolle seizoenen bij PSV voor een Spaans avontuur bij FC Barcelona. In Catalonië wist de middenvelder zich echter niet te ontpoppen tot een vaste basiskracht, maar won met de ploeg wel de landstitel en de Champions League.

    Nadat trainer Frank Rijkaard de Limburger niet opnam in zijn selectie voor de nationale en Europese Super Cup wist Van Bommel dat zijn toekomst niet meer in Nou Camp lag. Bij Bayern neemt hij de plaats in voor de naar Chelsea vertrokken Michael Ballack.
    mjah, aan de ene kant wel jammer vind ik. Hij speelde best vaak afgelopen seizoen en heeft een paar goede wedstrijden gespeeld. uiteindelijk komt ie wel kwaliteit tekort denk ik, of anders gezegd, hij is niet het type speler voor barca.
    Maar, transfervrij gekomen en nu voor 12Mil weg, ook niet verkeerd.
    Maargoed, veel succes in Munchen Mark.!

    [ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 26-08-2006 16:30:51 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_41259352
    quote:
    Ronaldinho mist eerste duel Barcelona
    28/8/2006 9 :10

    Ronaldinho is er niet bij als Barcelona op bezoek gaat bij Celta de Vigo. De Braziliaan kan maandagavond niet spelen vanwege een blessure.
    Ronaldinho liep tijdens het duel om de Europese Super Cup een kneuzing op in zijn linkerbeen. Deze blijkt ernstig genoeg om hem aan de kant te houden voor de uitwedstrijd tegen Celta.

    Naast Ronaldinho en de naar Bayern München vertrokken Mark van Bommel zullen ook Juliano Belletti, Silvinho en Javier Saviola geen deel uitmaken van de selectie van de Spaanse kampioen.
    vermoedelijke opstelling volgens SPORT:

    VALDES

    ZAMBROTTA, PUYOL, THURAM, GIO

    XAVI, MARQUEZ, DECO

    GIULY, ETOO, MESSI



    [ Bericht 11% gewijzigd door venomsnake op 28-08-2006 16:36:50 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 28 augustus 2006 @ 16:42:17 #46
    127599 Dopey1976
    Live life hard
    pi_41260445
    Misschien weet iemand van jullie hier het antwoord op mijn vraagjes.
    In het weekend van 12 november ga ik een weekendje naar Barcelona toe. Uiteraard wil ik dan ook de wedstrijd van Barca tegen Zaragoza bezoeken die dan op het programma staat.

    2 vraagjes:
    - is het idd zo simpel om daar aan kaarten te komen?
    - hoe laat zijn die thuiswedstrijden van Barca normaal, kan dat nergens vinden?

    Thanks!
    pi_41274491
    Die opstelling van SPORT klopte dus niet helemaal

    Barca speelde met de volgende 11 spelers:
    Valdes,
    Zambrotta ,Puyol, Marquez, Gio, Motta, Iniesta, Deco
    Giuly, Eto'o, Messi

    Barca speelde een zeer matige eerste helft, veel balverlies en erg statisch. Messi en Deco waren de beste aan Barca kant in de 1ste helft.
    2e helft was aanvallend een stuk beter (nog niet goed maar toch) verdedigend was het echt niet goed, vaak stond het niet goed en liepen er enkelen te slapen. 1ste goal had een buitenspel luchtje, 2e goal was zeer fraai, mooie actie van Iniesta en mooi afgemaakt van Messi, Gudjohnson scoorde vlak voor tijd de winnende.

    Celta-Barca 2-3

    al met al een moeizame overwinning, het moet beter!

    maargoed, 3 punten binnen. en 2 punten voor op Madrid..

    [ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 28-08-2006 23:09:32 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_41275139
    Gudjohnsen. .
    Begint meteen waar ie voor gehaald is. Invallen en scoren. .
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:26:25 #49
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_41275479
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef Dopey1976 het volgende:
    Misschien weet iemand van jullie hier het antwoord op mijn vraagjes.
    In het weekend van 12 november ga ik een weekendje naar Barcelona toe. Uiteraard wil ik dan ook de wedstrijd van Barca tegen Zaragoza bezoeken die dan op het programma staat.

    2 vraagjes:
    - is het idd zo simpel om daar aan kaarten te komen?
    - hoe laat zijn die thuiswedstrijden van Barca normaal, kan dat nergens vinden?

    Thanks!
    Voor die wedstrijden moet je wel een kaarten kunnen komen. Ik weet niet of dat op de dag van de wedstrijd of de dag ervoor aan het stadion verkocht worden maar als je even goed van te voren informeert scheelt je dat comissie van de zwartverkopers.

    Het 2de is nooit erg vroeg bekend. Volgens mij maar 1 of 2 weken voor het weekend zelf, zelfs de dag waarop ze spelen is niet duidelijk (al kun je zelf wel een beetje rekenen door te kijken welke dag ze CL spelen (spelen ze dinsdag CL dan spelen ze de zaterdag ervoor competitie spelen ze woensdag CL dan KAN het zijn dat ze de zaterdag of zondag ervoor competitie spelen. Tijden verschillen.. zaterdag 20.00 en 22.00 en zondag kan volgens mij 4 verschillende tijden zijn.


    Dat verhaal van van Bommel voor 12 miljoen is zwaar gelul. Hijs voor 6 verkocht, wat ook wel een leuke winst is. Geef je bron anders ff van dat mooie lulverhaal. Mijn bron is vi.nl: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=83234/sc=718a9b
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_41276441
    Vorig seizoen ben ik naar Camp Nou geweest voor de wedstrijd tegen Betis, toen heb tickets gekocht via deze site, moest je adres van je hotel opgeven en toen ik daar aankwam lagen die netjes klaar aan de balie Heb iets van 2 weken voordien besteld denk'k, die prijzen verschillen dan ook wel.. een maand voordien was het nog 80 euro, terwijl toen ik bestelde het maar 56 euro ofzo was.
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_41285769
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef jojomen4 het volgende:


    Dat verhaal van van Bommel voor 12 miljoen is zwaar gelul. Hijs voor 6 verkocht, wat ook wel een leuke winst is. Geef je bron anders ff van dat mooie lulverhaal. Mijn bron is vi.nl: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=83234/sc=718a9b
    hahaha, Voetbalzone..
    6 miljoen is ook niet slecht idd.

    doelpunten van gisteravond:
    1-1 eto'o
    1-2 messi
    2-3 gudjohnson

    [ Bericht 10% gewijzigd door venomsnake op 29-08-2006 12:00:51 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_41286030
    Ik wilde even melden dat ik afgelopen week op vakantie was in Lloret En we toen een dagje naar Barcalona gingen, en ook naar het voetbalstation.. Jaloers mannen??
    'Koop een taart en vier het'
      woensdag 6 september 2006 @ 18:20:31 #53
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_41556372
    Na de Europesche Supercup is het nu dus de Catalunya Cup die ze niet pakken. Gister 0-1 verloren tegen Espanol. Wat een stelletje eitjes is het ook he De Catalunya Cup op de lijst zal dit jaar dus niet aangevinkt worden! Dat zijn er al 2.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_41557142
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 18:20 schreef jojomen4 het volgende:
    Na de Europesche Supercup is het nu dus de Catalunya Cup die ze niet pakken. Gister 0-1 verloren tegen Espanol.
    Barca miste belangrijke spelers wegens interland voetbal. eerste helft was matig, 2e helft een stuk beter maar was Barca niet gelukkig in de afwerking, zo kon Giuly oa 3x alleen op de keeper af.
    Al met al was het niet goed. maar dat is niet zo vreemd gezien de spelers die er niet bij waren.
    quote:
    Wat een stelletje eitjes is het ook he De Catalunya Cup op de lijst zal dit jaar dus niet aangevinkt worden! Dat zijn er al 2.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_41557565
    quote:
    Unicef-logo op shirt Barcelona


    Vanaf dinsdag zal Barcelona met het logo van Unicef op het shirt spelen. Het is de eerste keer in de geschiedenis van de Spaans landskampioen dat de club met reclame op het tenue zal spelen.

    Vandaag werd een akkoord bereikt met de liefdadigheidsorganisatie en morgen zal het contract worden ondertekend. Vanaf dat moment zullen de Azulgrana ook de slogan 'Barcelona, meer dan een club, een nieuwe hoop voor kwetsbare kinderen' hanteren.

    In de thuiswedstrijd voor de Champions League tegen Levski Sofia zal dus voor het eerst het logo op hetshirt prijken. Eerder deze zomer kondigde president Joan Laporta al aan nooit een commercieel sponsorlogo op het shirt te zullen plaatsen, hooguit een humanitaire boodschap.

    Naast het plaatsten van het logo doneert Barça jaarlijks anderhalf miljoen euro aan de kinderhulporganisatie.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 7 september 2006 @ 18:07:20 #56
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_41590189
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 18:57 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    [afbeelding]
    hahahahah.. Die witte letters en dat giga lelijke logo! Hadden ze dat niet wat mooier kunnen doen? Dit ziet er echt uit als leluk goedkoop reclame drukwerk.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_41591152
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 18:07 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    hahahahah.. Die witte letters en dat giga lelijke logo! Hadden ze dat niet wat mooier kunnen doen? Dit ziet er echt uit als leluk goedkoop reclame drukwerk.
    Het gaat om het idee.
    Wat boeit het nou hoe het er uit ziet. Ze doen het zonder dat ze er geld voor krijgen.
    Die kneuzen in Madrid kunnen daar een voorbeeld aan nemen.
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
    pi_41601480


    Dit ziet er toch iets beter uit
    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
      vrijdag 8 september 2006 @ 10:00:38 #59
    54636 Eb
    Le Big Mac
    pi_41609802
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 18:44 schreef Panick het volgende:

    [..]

    Het gaat om het idee.
    Wat boeit het nou hoe het er uit ziet. Ze doen het zonder dat ze er geld voor krijgen.
    Die kneuzen in Madrid kunnen daar een voorbeeld aan nemen.
    Volledig mee eens.

    Hiermee bewijst FC Barcelona dat het de grootste club in de wereld is. Het was zo'n beetje de enige club die het zich kon veroorloven om zonder shirtsponsor te spelen. Natuurlijk hadden ze een shirtsponsor kunnen contracteren, je kunt wel nagaan dat alle grote bedrijven ervoor in de rij zouden staan en dat ze er een flinke zak geld mee hadden kunnen binnenslepen. Maar nee, het shirt is nu eenmaal zo mooi, dat ze het liever niet doen.
    En nu plempen ze Unicef op het shirt en geven die organisatie zelfs geld toe!

    Wat een klasse. Barcelona is met afstand de beste club van Europa, in alle opzichten.
    pi_41610239
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef pinkplatinum het volgende:
    [afbeelding]

    Dit ziet er toch iets beter uit
    Phew, das idd een stuk beter.

    goede actie!! alleen zal ik er wel aan moeten wennen, shirtsponsor hoort eig niet op het Barca shirt.

    [ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 08-09-2006 10:31:57 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_41610332
    Over een jaar of misschien 2 staat er een sponsornaam op het shirt.

    UNICEF is gewoon een opstapje
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_41614503
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 10:22 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Phew, das idd een stuk beter.

    goede actie!! alleen zal ik er wel aan moeten wennen, shirtsponsor hoort eig niet op het Barca shirt.
    Nog steeds niet. Unicef is geen sponsor.
    Dit is gewoon een boodschap, een hele mooie welteverstaan .
    IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
      vrijdag 8 september 2006 @ 23:44:10 #63
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_41634376
    Moraalriddertjes hierzo zeg!

    Waarom moet dit met Madrid vergeleken worden vraag ik me af?

    Daarna lees ik dat Barca hierom de grootste club van de wereld is.. Wat een zielige opmerking zeg! Als Barca zich wat professioneler op had gesteld en 20 jaar geleden al met een shirtsponsor in zee was gegaan hadden ze misschien meer geld gehad, betere spelers kunnen halen en meer prijzen kunnen winnen. Grootste club van de wereld: Alle andere clubs die meer prijzen hebben gewonnen zijn groter. Dat is het enige dat telt.

    Verder zijn er wel 100 clubs in Europa die geld doneren.. dit is gewoon pure marketing.. ten eerste gratis op het shirt en daarnaast nog ff 1.5 miljoen toestoppen. Beter kun je het niet verzinnen. Als Barca echt zo groot is als jullie denken en roepen dan zal het Unicef voor de rest van de eeuw (of iig tot Laporta weg gestemd wordt) helpen met de gratis shirt sponsor en jaarlijks 1.5 miljoen toestoppen. Doen ze dit niet dan lijtk het me duidelijk dat het alleen om de goeie PR stunt ging.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      vrijdag 8 september 2006 @ 23:44:57 #64
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_41634406
    Owja.. de nieuwe versie met goude letters ziet er iid beter uit. Dat eerste kon gewoon echt niet!
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_41639738
    Mooi gebaar , want als ze het zouden willen hadden ze al lang makkelijk een shirtsponsor kunnen hebben die ¤25 miljoen (of wat er ook voor betaald wordt) per jaar neerlegt voor een printje op dat shirt
    pi_41659912
    Weer gewonnen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      zondag 10 september 2006 @ 01:37:34 #67
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_41664864
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef jojomen4 het volgende:
    Moraalriddertjes hierzo zeg!

    Waarom moet dit met Madrid vergeleken worden vraag ik me af?

    Daarna lees ik dat Barca hierom de grootste club van de wereld is.. Wat een zielige opmerking zeg! Als Barca zich wat professioneler op had gesteld en 20 jaar geleden al met een shirtsponsor in zee was gegaan hadden ze misschien meer geld gehad, betere spelers kunnen halen en meer prijzen kunnen winnen. Grootste club van de wereld: Alle andere clubs die meer prijzen hebben gewonnen zijn groter. Dat is het enige dat telt.

    Verder zijn er wel 100 clubs in Europa die geld doneren.. dit is gewoon pure marketing.. ten eerste gratis op het shirt en daarnaast nog ff 1.5 miljoen toestoppen. Beter kun je het niet verzinnen. Als Barca echt zo groot is als jullie denken en roepen dan zal het Unicef voor de rest van de eeuw (of iig tot Laporta weg gestemd wordt) helpen met de gratis shirt sponsor en jaarlijks 1.5 miljoen toestoppen. Doen ze dit niet dan lijtk het me duidelijk dat het alleen om de goeie PR stunt ging.
    Dom gelul. Maar het viel te verwachten dat de anti-Barça mensen zich zo zouden opstellen. Zo een mooi gebaar en dan zo een reactie.
      Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 01:54:41 #68
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_41665154
    Op weg naar het kampioenschap

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_41671777
    Barcelona maakt geen fout
    Barcelona heeft ook de tweede competitiewedstrijd gewonnen. De regerend kampioen spande zich tijdens de thuiswedstrijd tegen Osasuna slechts een helft in. Dat was voldoende voor een voorsprong van 3-0, eveneens de latere eindstand.

    Eto'o was de grote man bij Barcelona. Hij maakte twee doelpunten. Messi zorgde voor het derde doelpunt van de thuisclub, die het na rust wel geloofde. Trainer Frank Rijkaard haalde onder meer Ronaldinho vervroegd naar de kant. Barcelona speelt dinsdag in de Champions League tegen Levski Sofia.

    Dat was een leuke eerste helft







    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
    pi_41672165
    Eerste helft was genieten inderdaad 2e helft was een kwestie van uitspelen. Begrijpelijk met het drukke programma.
    3 punten zijn iig weer binnen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_41672345
    Dinsdag tegen Levski, die wonnen gisteren met 8-0.
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
      zondag 10 september 2006 @ 14:11:34 #72
    122446 Corksterr
    AFC Ajax till I die.
    pi_41674000
    Dat stadion is echt zo indrukwekkend he

    Ik was er vorig jaar in geweest, mensen kinderen wat een tempel!

    Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
      zondag 10 september 2006 @ 15:13:20 #73
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_41675722
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 01:37 schreef Trancelocator het volgende:

    [..]

    Dom gelul. Maar het viel te verwachten dat de anti-Barça mensen zich zo zouden opstellen. Zo een mooi gebaar en dan zo een reactie.
    Sterke argumenten!

    Ik ben iid niet voor Barca maar dat wil niet zeggen dat ik niet objectief over ze oordeel. Lijkt me dat ik dat vaak genoeg heb gedaan in het verleden. Volgens mij ben jij meer iemand die door een subjectieve bril kijkt. Ik heb je nog nooit iets negatiefs over Barcelona horen zeggen.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 10 september 2006 @ 18:14:36 #74
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_41681600
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 15:13 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    Sterke argumenten!

    Ik ben iid niet voor Barca maar dat wil niet zeggen dat ik niet objectief over ze oordeel. Lijkt me dat ik dat vaak genoeg heb gedaan in het verleden. Volgens mij ben jij meer iemand die door een subjectieve bril kijkt. Ik heb je nog nooit iets negatiefs over Barcelona horen zeggen.
    Ik een subjectieve bril? Schei toch uit man. Dan heb je niet alles van mij gelezen. Als Real Madrid zoiets zou doen had ik ook evengoed mijn waardering laten blijken.

    Alsof Barcelona nog een PR-stunt nodig heeft. Het is volgens mij Unicef die er nog het meest van profiteert en via deze weg een wel heel breed publiek kan bereiken, hetgeen uiteraard een schone zaak is.
    Het is natuurlijk niet niks dat voor het eerst in het hele bestaan van de club een opdruk op wedstrijdshirt te vinden zal zijn. Een groot offer maar voor een goed doel. Hoe kan je zoiets nou bagatelliseren?

    Wat niet geheel is uit te sluiten is dat Barcelona in de nabije toekomst wel met een 'normale' shirtsponsor in zee gaat. Die stap zou na Unicef immers minder groot zijn. Mocht dat in de toekomst het geval zijn dan zal ik zeker mijn afkeuring uitspreken.
      zondag 10 september 2006 @ 19:04:08 #75
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_41683030
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef Trancelocator het volgende:

    [..]

    Alsof Barcelona nog een PR-stunt nodig heeft. Het is volgens mij Unicef die er nog het meest van profiteert en via deze weg een wel heel breed publiek kan bereiken, hetgeen uiteraard een schone zaak is.
    Het is natuurlijk niet niks dat voor het eerst in het hele bestaan van de club een opdruk op wedstrijdshirt te vinden zal zijn. Een groot offer maar voor een goed doel. Hoe kan je zoiets nou bagatelliseren?
    Barcelona komt hierdoor in goed daglicht te staan. Dat kan iedereen altijd gebruiken, hoe positief de dingen op het moment ook bij Barca gaan, nog meer positiviteit erbij is altijd goed.

    Tuurlijk profiteerd Unicef ervan.. maar het is toch niet zo dat die nog naamsbekendheid nodig hebben ofzo. Iedereen uit de ontwikkelde samenleving kent Unicef wel.

    Ik bagataliseer helemaal niks. Het zou een groot offer zijn als het alleen bij Unicef blijft, ik ben ervan overtuigd dat dit niet zo is en dat er over 3 jaar een andere naam op staat. Als dat dus waar blijkt te zijn mogen we het niet over een "offer" hebben, het is dat gewoon manipulatie om later minder tegenstand te hebben. Wat dus gewoon vies is.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 10 september 2006 @ 19:40:55 #76
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_41684193
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 19:04 schreef jojomen4 het volgende:

    [..]

    Barcelona komt hierdoor in goed daglicht te staan. Dat kan iedereen altijd gebruiken, hoe positief de dingen op het moment ook bij Barca gaan, nog meer positiviteit erbij is altijd goed.

    Tuurlijk profiteerd Unicef ervan.. maar het is toch niet zo dat die nog naamsbekendheid nodig hebben ofzo. Iedereen uit de ontwikkelde samenleving kent Unicef wel.

    Ik bagataliseer helemaal niks. Het zou een groot offer zijn als het alleen bij Unicef blijft, ik ben ervan overtuigd dat dit niet zo is en dat er over 3 jaar een andere naam op staat. Als dat dus waar blijkt te zijn mogen we het niet over een "offer" hebben, het is dat gewoon manipulatie om later minder tegenstand te hebben. Wat dus gewoon vies is.
    Maar wat als deze actie gewoon wel degelijk oprecht is? Okay, bij iedere topclub zijn grote belangen die spelen, maar waarom zou dit niet welgemeend kunnen zijn? Barça had al geen shirtsponsor dus veel verschil is er niet.

    Jij hebt in ieder geval je oordeel al klaar terwijl jij ook helemaal niet kan weten waar dit gaat eindigen. Maar ik spreek je nog wel over drie jaar.
    pi_41695219
    Die eerste goal , Geniaal!
    pi_41709906
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 00:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Die eerste goal , Geniaal!
    Ik vond ze allemaal wel wat hebben
    De doelpunten:
    http://youtube.com/watch?v=SkKbqECSP3A
    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
      maandag 11 september 2006 @ 16:34:09 #79
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_41709971
    ze speelden dus nog niet in het nieuwe shirt.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_41710031
    Nee morgen zullen ze het shirt voor het eerst dragen...
    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
      Trouwste user 2022 vrijdag 15 september 2006 @ 13:16:50 #81
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_41833106
    Tegen wie dit weekend ?

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_41833477
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef tong80 het volgende:
    Tegen wie dit weekend ?

    Zondag uit tegen Racing Santander.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      Trouwste user 2022 vrijdag 15 september 2006 @ 13:57:09 #83
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_41833944
    Da's geen gemakkelijke

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_41925167
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_41985722
    En volgens de laatste berichten zou Barca na het seizoen 2007 weleens Nike af zijn als hoofdpsonsor aangezien ze nu in onderhandeling zijn met het merk PUMA!
    31 december 2006: Inactive FOK!account
    pi_42080732
    Hallo lieve mensen,

    ik heb misschien twee kaarten voor Real-Barça... Nu vroeg ik me af: weet iemand hoe dat stadion is gelegen tov een luchthaven, wat het kost om een taxi te pakken van vliegveld naar hotel, of of dat met OV kan daar, of Bernabeu bereikbaar is met OV, etc etc...

    Ik ben namelijk bang dat het allemaal erg duur wordt. Niet de wedstrijdkaarten op zich, maar de kosten eromheen...
    pi_42081822
    Als ik die 2de kaart krijg, regel ik dat OV wel voor je
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_42082578
    Echt triest... er is geen 1 prijsvechter die op Madrid vliegt... vuile teringlijers
    pi_42092421
    De nieuwe officiële foto:
    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
    pi_42093655
    quote:
    Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef pinkplatinum het volgende:
    De nieuwe officiële foto:
    [afbeelding]
    Wat ziet Ronaldinho er weer debiel uit.
      zondag 24 september 2006 @ 22:18:40 #91
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_42100119
    wat is dat voor een fotosoepafbeelding?
    pi_42108490
    Ronaldinho wordt een wandelende Nike-reclamezuil.
    pi_42110733
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 11:20 schreef EKterror het volgende:
    Ronaldinho wordt een wandelende Nike-reclamezuil.
    niet lang meer als hij bij barcelona blijft spelen
    pi_42110884
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 13:20 schreef steve-urkel het volgende:

    [..]

    niet lang meer als hij bij barcelona blijft spelen
    Nike wordt heus geen Puma
    'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
    pi_42186729
    Over de wedstrijd tegen Werder wil ik het volgende kwijt...................................................

    Verder gaan de geruchten ( oa op sport.es ) dat Eto'o enkele manden is uitgeschakeld..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_42205077
    quote:
    Op donderdag 28 september 2006 00:17 schreef venomsnake het volgende:
    Over de wedstrijd tegen Werder wil ik het volgende kwijt...................................................

    Verder gaan de geruchten ( oa op sport.es ) dat Eto'o enkele manden is uitgeschakeld..
    Volgens VI.Nl:
    quote:
    Samuel Eto'o moet direct onder het mes
    28/9/2006 14:30

    Samuel Eto'o wordt donderdagmiddag nog geopereerd aan zijn rechterknie. De medische staf van Barcelona besloot tot die ingreep over te gaan nadat een scan had aangetoond dat de buitenmeniscus van de Kameroense spits beschadigd is.
    Ramon Cugat gaat bij de operatie bekijken hoe groot de schade is in het gekwetste gewricht van de topscorer van Barcelona en zal de meniscus direct proberen te herstellen. Na afloop van de operatie geeft de chirurg tekst en uitleg.

    Normaal gesproken staat voor het herstel van een dergelijke blessure twee à drie maanden. Dat betekent dat trainer Frank Rijkaard op z'n vroegst pas in december weer kan beschikken over Eto'o.

    De razendsnelle spits liep de kwetsuur afgelopen woensdag op in het Champions League-duel met Werder Bremen. Hij blesseerde zijn rechterknie bij een pass met de binnenkant van zijn rechtervoet en zonder enig contact met een tegenstander.
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_42207449
    Sammy
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_42207905
    quote:
    Op donderdag 28 september 2006 19:11 schreef Saviola het volgende:
    Sammy
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_42208009
    Ruud wordt nu wel heel makkelijk topscorer.

    Maar ik klaag niet, hoor.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_42208030
    Zout es op met je Ruud!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_42208097
    Ruud is van mij! ik was eerder fan va hem Weebl

    pi_42208796
    quote:
    Op donderdag 28 september 2006 19:27 schreef AminBen het volgende:
    Ruud is van mij! ik was eerder fan va hem Weebl

    Ik ben geen fan van hem, hij moet gewoon scoren.

    Ik ben fan van Real Madrid.

    en van Raúl. en van Sergio Ramos. en van Casillas. en van Xabi Alonso. en van Cesc. en van Luis García.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_42210564
    quote:
    Op donderdag 28 september 2006 19:47 schreef WeebI het volgende:
    en van Luis García.
    Die ex-Barça ?
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_42218335
    quote:
    Eto'o to be sidelined for five months
    MADRID, Spain (AP) - FC Barcelona striker Samuel Eto'o will be out of action for five months after tearing and displacing the meniscus of his right knee, the club said Thursday.

    Ramon Cugat, the doctor who performed arthroscopic surgery on the striker on Thursday, said Eto'o would be out for longer than initially thought as his meniscus was repaired and not extracted.

    The Cameroon striker is likely to miss the rest of the Champions League group stage and around 20 Spanish league games.

    Cugat said Eto'o would have his knee immobilized for four weeks and would spend at least a night in hospital.

    "Samuel wants to leave tomorrow although it would be more prudent for him to stay until the weekend," Cugat was quoted as saying by news agency Europa Press.

    Eto'o was carried off on a stretcher after attempting a pass to Ronaldinho in the 65th minute of Barcelona's 1-1 draw Wednesday at Werder Bremen in the Champions League.

    "This type of injury occurs with a sudden change in the direction of the knee," club doctor, Ricard Pruna, was quoted as saying on the club's Web site Thursday.

    The striker's absence is likely to be covered by Iceland's Eidur Gudjohnsen, although Argentina's Javier Saviola also will have a chance of appearing. Saviola, who spent the last two years on loan and nearly left the club in the offseason, made his first league appearance for Barcelona since 2004 last weekend.

    Eto'o, voted third in last year's FIFA world player of the year award, was making his 101st appearance for Barcelona.

    The 25-year-old, Africa's top player of the last three seasons, has scored 68 goals for the club, including 26 last season which made him the Spanish league's top scorer. He heads this season's chart with four.

    Barcelona, defending European and Spanish league champion, is second behind Chelsea in Champions League Group A. It lies top in the Spanish league with 10 points from four games.

    ---
    Bron

    OK DIT IS ECHT KLOTE
    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
    pi_42219036
    5 Maanden....

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_42219430
    Ego'o is er niet bij dus dan Barca hopelijk nog meer punten laten liggen
    pi_42221285
    Goh wat erg als je Eidur en Saviola hebt
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_42221326
    quote:
    Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Goh wat erg als je Eidur en Saviola hebt
    Ja!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_42221345
    Is het niet, alleen Xavi is zo goed als onmisbaar maar dat ging vorige winter ook goed
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      vrijdag 29 september 2006 @ 03:34:54 #111
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_42223012
    Vervelend voor Barca zeg!
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_42223049
    quote:
    Op vrijdag 29 september 2006 03:34 schreef jojomen4 het volgende:
    Vervelend voor Barca zeg!
    Ik leef met je mee
    pi_42239339
    gelukkig hebben ze gudjohnson toch nog gehaald
    pi_42239580
    quote:
    Op donderdag 28 september 2006 23:13 schreef pinkplatinum het volgende:

    [..]

    Bron

    OK DIT IS ECHT KLOTE
    Oei, die kan het wel schudden dit seizoen. En Gudjohnsen en Saviola scoren niet zo veel als hij natuurlijk.
    pi_42239955
    quote:
    Op donderdag 28 september 2006 20:30 schreef Saviola het volgende:

    [..]

    Die ex-Barça ?
    Jawel. Evenals Cesc overigens.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_42257209
    Ik ben van plan 4 dagen naar Barcelona te gaan. Nou hadden we het idee om ook een wedstrijdje te gaan bezoeken daar. Weet iemand hoe dat daar gaat met wat betreft het verkrijgen van kaarten?
    pi_42263175
    Vorig seizoen was Etoo toch ook een behoorlijke tijd weg ivm Afrika Cup. Volgens mij heeft Barca hem niet zo heel erg gemist. Hoewel 5 maanden wel een hele lange tijd is.
      Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 11:44:07 #118
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_42276686
    Gewonnen bij Bilbao

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      zondag 1 oktober 2006 @ 11:51:27 #119
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_42276788
    quote:
    Op zondag 1 oktober 2006 11:44 schreef tong80 het volgende:
    Gewonnen bij Bilbao



    Maar tevreden over het spel ben ik nog niet, vooral de eerste 30min waren dramatisch!
    Het resultaat is natuurlijk prima. Maar het spel moet beter.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 1 oktober 2006 @ 16:52:28 #120
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_42283584
    quote:
    Barcelona breidt Camp Nou uit


    Volgend jaar zal Camp Nou haar vijftigste verjaardag vieren en het bestuur van FC Barcelona is daarom bezig om het stadion met 15.000 á 20.000 zitplaatsen uit te breiden. De thuishaven van Barça zal hierdoor tot één van de grootste stadions in de wereld behoren.

    Het stadion werd op 24 september 1957 geopend en biedt plaats aan 98.787 toeschouwers. Het feit dat bij de club op dit moment maar liefst 151.127 socio´s ingeschreven zijn, heeft preses Joan Laporta doen besluiten om het stadion uit te breiden. Na de uitbreiding moet het stadion plaats bieden aan 118.000 toeschouwers.

    Door de uitbreiding zal het Camp Nou bijvoorbeeld stadions als het Maracaná in Río de Janeiro (115.000) of het Estadio Azteca in Mexico-stad (114.600) voorbij gaan. Overigens kunnen in het Maracaná, wiens echte naam eigenlijk Estadio Jornalista Mário Filho is, vanwege veiligheidsmaatregelen slechts 95.000 zitplaatsen in gebruik worden genomen.

    Het Camp Nou is al het grootste stadion in Europa gevolgd door San Siro (85.700) en het nieuwe Wembley (90.000) en zal door de uitbreiding ook de Amerikaanse stadions voorbij streven. Slechts het Rungnado May Day in Pyongyang (Noord-Korea) met een capaciteit van 150.000 en het Yuva Bharati Krirangan in Calcutta (India) met 120.000 zijn nog groter op deze aardbol.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 1 oktober 2006 @ 17:19:21 #121
    113682 WeebI
    Wee Bull
    pi_42284225
    Lelijk doch indrukwekkend stadion, vooral door zijn grootte.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_42418516
    Dus Eto'o is in maart 2007 weer eens een keertje terug. Dit gaat een leuk seizoen worden voor die jongen!
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_42452471
    quote:
    ‘Ustari dichtbij overgang Barça’


    Volgens de Argentijnse media bevinden zich de onderhandelingen tussen Independiente en FC Barcelona over de komst van Oscar Ustari in een vergevorderd stadium. De 20-jarige doelman maakte afgelopen zomer nog deel uit van de Argentijnse selectie op het WK in Duitsland.

    Binnenkort zal de technisch directeur van Independiente, Julio Comparada, om de tafel zitten met zijn Spaanse collega Txiki Begiristain om de laatste details van de transfer af te ronden. De Argentijnen willen acht miljoen euro vangen voor de sluitpost, terwijl de Catalanen niet verder wilden gaan dan een transfersom van tussen de 6,5 en 7 miljoen euro.

    Overigens bevindt voorzitter Joan Laporta zich momenteel in Argentinië om de klassieker tussen Boca Juniors en River Plate van morgen bij te wonen. Deze week werd al hevig gesuggereerd dat in El clasico tevens spelers als Fernando Gago en Rodrigo Palacio zouden worden bekeken.
    bron: Voetbalzone

    Barca Basketbal team heeft trouwens de Philadelphia 76ers verslaan!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:30:24 #124
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_42457404
    Barca had ooit gewoon Rustu moeten houden. Was een goeie keeper, vergeleken met Valdes een wereldkeeper. Ze zoeken nu gewoon anderen omdat elk blind paard kan zien dat die Valdes -9 punten voor je pakt per seizoen.

    Dom van Rijkaard toendertijd.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_42457509
    Rustu is ook de jongste niet meer, en hij paste zich niet zo goed aan als gewild. Die jonge Ustari lijkt me ook geen zkere keeper eigenlijk...

    Ze moeten voor een ervaren keeper gaan, zoals Arsenal dat deed met Lehmann. Als Juve niet promoveet misschien Buffon.
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:42:06 #126
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_42457647
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 17:34 schreef AminBen het volgende:
    , zoals Arsenal dat deed met Lehmann.
    Met de opmerking dat ie alleen afgelopen seizoen echt top was, daarvoor was het niet veel.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_42457787
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
    Barca had ooit gewoon Rustu moeten houden. Was een goeie keeper, vergeleken met Valdes een wereldkeeper. Ze zoeken nu gewoon anderen omdat elk blind paard kan zien dat die Valdes -9 punten voor je pakt per seizoen.

    Dom van Rijkaard toendertijd.
    Je vergeet ff dat Rustu enorm stond te prutsen toen hij mocht spelen..
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:30:51 #128
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_42458817
    2 maanden voordat gepruts deed ie t prima op t WK. Na een maandje prutsen had ie t vast wel weer goed gedaan. Beter dan een Valdes iig.

    Valdes valt op t moment nog niet op omdat Barca wel ok draait. Als t kouten kllote gaat pakt ie geen punt. Je ziet hem nu t al 2/3 jaar goed gaat al zelfs fouten maken.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_42459988
    Toch won ie vorig jaar de Zamora toch?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      zondag 8 oktober 2006 @ 09:23:04 #130
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_42473545
    De Zamora is leuk om te winnen voor een keeper maar laten we dat niet als ijkpunt nemen voor z'n prestaties.

    Voor de mensen die niet weten wat dat rare woord betekend: Das het gemiddelde aantal doelpunten wat een keeper tegen krijgt per wedstrijd (je kunt die prijs alleen winnen als je een minimaal aantal wedstrijden hebt gekeept zodat een keeper die 1 keer mee doet en de 0 houd er niet met de prijs vandoor gaat).

    We kennen allemaal natuurlijk hoe Barca speelt met Frenkie. En doordat die zo ver vooruit verdedigd heeft Valdes in het algemeen gewoon weinig te doen. Waar ik het over heb zijn de grote momenten in een seizoen waarop die 3 onmogelijke ballen uit het doel pakt in wedstrijden waar het echt om draaid. Dat zullen we hem in mijn ogen niet snel doen. Laten we er dit seizoen extra op letten zodat we hem kritisch kunnen analyseren aan de hand van voorbeelden.

    Dat is eigenlijk ook wel een beetje lullig om dit seizoen te nemen als ijkpunt omdat alle prijzen die Barca dit jaar kan winnen naar Madrid gaan. Maarja.. zo moet het dan maar zijn.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 8 oktober 2006 @ 12:14:30 #131
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_42475753
    Ok, het is geen wereldkeeper.
    hij is nogal wisselvallig en heeft soms zijn momentjes..
    Maar dat in nu zo ontevreden met de man ben, neuh.
    quote:
    Dat is eigenlijk ook wel een beetje lullig om dit seizoen te nemen als ijkpunt omdat alle prijzen die Barca dit jaar kan winnen naar Madrid gaan. Maarja.. zo moet het dan maar zijn.
    Das een goeie.
    Ooit gedacht aan een optreden in de comedy factory?

    [ Bericht 7% gewijzigd door venomsnake op 08-10-2006 12:20:09 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43004210
    quote:
    Barcelona 150 miljoen rijker

    BARCELONA, zaterdag

    Barcelona is weer 150 miljoen rijker. De Catalaanse club verlengde het kledingcontract met Nike tot 2018. De oude verbintenis met het Amerikaanse sportmerk liep al tot 2013.

    De spelers van Barcelona laten zich sinds 1998 door Nike kleden. Vedette Ronaldinho is de spil van een reclamecampagne van het populaire merk.
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:17:35 #133
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_43007595
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 05:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

    [..]
    Hoe zal dat in godsnaam geregeld zijn? Staan die 150 miljoen vast? En als er over 5 jaar nou een kledingsponsor-oorlog uitbreekt en elk merk veel meer wil betalen per jaar, zit Barca er dan nog aan vast voor maar 30 mil per jaar? Ik vind het wel een heel lang termijn.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:53:39 #134
    157361 jors
    stripheld
    pi_43013500
    barca
    off the wall
    pi_43013603
    Ronaldinho nog 5 jaar met zo'n belachelijke haarband in dus.
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:59:49 #136
    157361 jors
    stripheld
    pi_43013663
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 17:57 schreef EKterror het volgende:
    Ronaldinho nog 5 jaar met zo'n belachelijke haarband in dus.
    off the wall
      maandag 30 oktober 2006 @ 09:58:46 #137
    127599 Dopey1976
    Live life hard
    pi_43059128
    Volgende week donderdag ga ik voor 5 dagen naar Barcelona.
    Voor de wedstrijd Barca-Zaragoza heb ik via de officiele site van Barcelona reeds 2 kaartjes gekocht.
    Wat mij echter opviel was dat het vorige week al vrij moeilijk was om 2 kaarten naast elkaar te boeken, veel was gewoon al vol. Dat vind ik vreemd want als je de toeschouwersaantallen bekjikt dan zit het zelden helemaal vol en ligt het gemiddeld aantal toeschouwers rond de 70.000-80.000. Vraag mij af hoe dat komt. Zijn er daar zoveel seizoenskaarthouders die niet gaan? Iemand enig idee?
      Moderator / Redactie Sport maandag 30 oktober 2006 @ 10:00:15 #138
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_43059156
    dan hoeft hij iig niet naar Milan
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_43121897
    Gelijkspel tegen chelsea

    Gudjohnson geblesseerd eraf en dat zag en niet goed uit
    Spits halen in de winter misschien?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:53:47 #140
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43123877
    Goed idee.

    Stomme wissel trouwens, Messi had Cole in zn zak zitten, toen Giuly kwam kon deze zich terug in de wedstrijd spelen. Saviola brengen was veel logischer geweest.
      woensdag 1 november 2006 @ 00:16:10 #141
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_43124610
    barca wat doe je
    pi_43125491
    Komt wel goed..
    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
      woensdag 1 november 2006 @ 12:24:12 #143
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43132862
    Ik zie het somber in dit seizoen... Het overtuigt niet echt... Net of het een beetje ingekakt is?
    pi_43140408
    quote:
    Blessure Gudjohnsen valt mee


    De blessure van Eidur Gudjohnsen is minder ernstig dan verwacht. Dit bleek vanochtend uit het nader onderzoek waaraan de aanvaller van FC Barcelona onderworpen werd.

    De IJslander viel gisteren in de 77ste minuut van het duel met Chelsea geblesseerd uit en gevreesd werd voor een zware enkelblessure. Vandaag bleek echter dat Gudjohnsen een lichte enkelblessure heeft opgelopen en mogelijk dit weekend weer in competitieverband in actie kan komen.

    Morgenochtend zal de speler opnieuw een onderzoek ondergaan om definitief vast te stellen of trainer Frank Rijkaard beroep op hem kan doen in het duel bij Deportivo la Coruña.


    Val mee dus.
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 12:24 schreef Omnifacer het volgende:
    Ik zie het somber in dit seizoen... Het overtuigt niet echt... Net of het een beetje ingekakt is?
    mwah, echt somber zie ik het nog niet in.
    Ok, het draait niet zo vloeiend als vorig seizoen maar dat doet het bij de concurrenten ook niet.
    Ik heb het gevoel dat het wel goed komt. Het gaat steeds iets beter en ik heb er vertrouwen in dat het beter gaat draaien dan nu, helemaal als Eto'o weer terug is.

    Het gelijke spel van gister is lullig maar we hebben het nog helemaal in eigen hand!
    Uit winnen van Levski en thuis van Werder moet lukken!

    Zoals we in grunn zeggen: komt goud
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 1 november 2006 @ 21:23:38 #145
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_43152458
    Rijkaard die de dag van de wedstrijd roept dat "losers altijd over de scheidsrechters klagen" en dan de zelfde avond helemaal uit z'n dak gaat. NERD!

    Hoop dat Chelsea Werder laat winnen.. dan wordt het lastig voor Barca!
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_43153295
    zie ze liever in een de knockoutfase verliezen, niet 3e worden, dan zien we ze nog dat hele jaar in de UEFA cup

    PSV is een mooi eindstation
      zaterdag 4 november 2006 @ 11:16:01 #147
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_43228022
    Puyol doet morgen niet mee omdat z'n vader gister is overleden. Tijdens werk is er een grote zware vrachtauto op hem gevallen.

    RIP.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zaterdag 4 november 2006 @ 11:24:14 #148
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_43228165
    OMG

    RIP wat vreselijk zeg
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_43228243
    Klote!

    RIP
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43228856
    RIP aan de nabestaanden.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_43259714
    quote:
    ‘Barça bereidt bod op Lampard voor’


    FC Barcelona zal volgens The Sunday Mirror binnenkort een bod uit gaan brengen op Frank Lampard. De middenvelder van Chelsea zou ontevreden zijn bij de club in Londen en daarom een overstap naar Barcelona niet bij voorbaat afwijzen. De Catalanen hebben een transfersom van bijna veertig miljoen euro in gedachten.

    De 28-jarige Engelse international heeft nog een contract voor twee seizoenen op Stamford Bridge. Barcelona-voorzitter Juan Laporta heeft al meerdere malen publiekelijk aangegeven Lampard graag in Camp Nou te verwelkomen om het middenveld te versterken.

    Net als bij zijn Engelse collega John Terry is er toch onvrede binnen de selectie. Volgens hen zouden de nieuwkomers Andrej Shevchenko en Michael Ballack aanzienlijk meer verdienen. Terry heeft nog wel de insteek om bij Chelsea te blijven, maar dan zal er nog wel onderhandeld moeten worden over de maandelijkse uitkering.
    Bron: Voetbalone
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 5 november 2006 @ 15:14:32 #152
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_43260165
    http://www.telesport.nl/voetbal/article764476.ece :
    quote:
    Oud-Barcelonaspeler Lopez pleegt zelfmoord
    BARCELONA - Sergi Lopez, voormalig stervoetballer van FC Barcelona en Real Zaragoza, heeft zaterdag zelfmoord gepleegd. De 39-jarige ex-speler, broer van de Spaanse international Gerard van AS Monaco, sprong in Granollers, niet ver van Barcelona, voor de trein. Sergi Lopez speelde in de jaren tachtig en negentig in de Spaanse Primera Division.
    pi_43260296
    Dat is toch niet dé Sergi?

    De nummer 12 van Spanje?
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_43260360
    quote:
    Stervoetballer

    Hij heeft 19 wedstrijden gespeeld voor Barca
    pi_43260528
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 14:58 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Bron: Voetbalone
    Met je gore Barca fikken er van afblijven, ja!

    Ik geloof er trouwens geen snars van. Hij heeft al meerdere malen aangegeven z'n carriere bij Chelsea te willen afsluiten. Maar ja, Chelsea is ook stom als ze hem inderdaad niet de best betaalde speler van de club maken. Hij is meer dan goud waard.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_43260534
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 15:20 schreef De_Ananas het volgende:

    [..]

    Stervoetballer

    Hij heeft 19 wedstrijden gespeeld voor Barca
    De Telegraaf verwart hem inderdaad met Sergi Barjuán, die wel een stervoetballer was.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_43262548
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 15:26 schreef mcyodogg het volgende:

    [..]

    Met je gore Barca fikken er van afblijven, ja!
    Hij heeft een Catalaans vrouwtje hé..
    Lekker in het zonnetje bakken in zijn vrije tijd..

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 5 november 2006 @ 16:21:24 #158
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43262596
    Vraag me af waar hij dan zou moeten komen te spelen... Wil hij Iniesta dan verkopen ofzo? Of Motta? Of Edmilson?

    Als ik mag kiezen doe dan Motta maar weg... Echt drie keer niks die gast...
    pi_43263227
    Eerst maar eens afwachten hoe serieus je dit bericht moet nemen.
    Maar Motta speeld gewoon echt niet goed, daar heb je gelijk in.
    En toch heb ik een zwak voor Motta
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 5 november 2006 @ 22:23:05 #160
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_43275540
    Ze kunnen beter een type Essien/Diarra halen...
      maandag 6 november 2006 @ 14:42:59 #161
    127599 Dopey1976
    Live life hard
    pi_43291249
    Aanstaande zondag Barcelona (2) - Real Zaragoza (3).
    en deze jongen is erbij. Super.
    Vraagje aan degenen die misschien al eens in Nou Camp zijn geweest. Zijn daar wat restaurants in de buurt?
    pi_43291281
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 14:42 schreef Dopey1976 het volgende:
    Zijn daar wat restaurants in de buurt?
    Zou wel een grap zijn als het niet zo was
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      maandag 6 november 2006 @ 14:49:38 #163
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_43291437
    Ze hadden Davids moeten houden. Al vind ik Edmilson normaal gesproken ook geen verkeerde op die plek. Of gewoon Thuram achterin zetten en Marquez 1 linie naar voren... Marquez speelde het beste op het middenveld. Opties genoeg bij Barcelona.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      maandag 6 november 2006 @ 14:56:51 #164
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43291615
    Dan zie ik liever Oleguer op die plaats.

    Over restaurants in de buurt van het stadion: ik ben er weinig tegengekomen. Tegenover Hotel Princessa Sofia zit zo'n lunchroom, kun je lekker wat broodjes eten.

    Kan ook zijn dat ze er wel in grote getale zijn, dan heb ik lopen snurken
    pi_43292924
    Ik kan me ook niet herinneren dat daar veel restaurants waren.. stadion ligt ook al niet meer echt in het centrum..
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
      maandag 6 november 2006 @ 16:38:51 #166
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43294569
    Overigens benijd ik Dopey
      maandag 6 november 2006 @ 19:57:39 #167
    127599 Dopey1976
    Live life hard
    pi_43301661
    Tja, donderdag gaan we voor 5 dagen naar Barcelona.
    En dan mag, als voetballiefhebber, een bezoek aan een wedstrijd van Barca natuurlijk niet missen.
    Nu blijkt dat het ook nog een topper is kan ik niet wachten totdat ik mijn plaatsje op de 2e ring kan opzoeken
    pi_43302041
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef Dopey1976 het volgende:
    Tja, donderdag gaan we voor 5 dagen naar Barcelona.
    En dan mag, als voetballiefhebber, een bezoek aan een wedstrijd van Barca natuurlijk niet missen.
    Nu blijkt dat het ook nog een topper is kan ik niet wachten totdat ik mijn plaatsje op de 2e ring kan opzoeken
    Veel plezier!!
    *jaloers is
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 november 2006 @ 21:37:27 #169
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43489781
    Nou ben benieuwd hoe Dopey het heeft... 1-1, Ronaldinho gelijkmaker uit een kopbal...

    Messi en Edmilson zijn allebei al gewisseld, ben nu bij mijn ouders dus helaas geen Sport1 om te kijken waarom ze gewisseld zijn. Sylvinho wél in de basis, geen Gio en ook geen Xavi, issie geblesseerd?
    pi_43490039
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef Omnifacer het volgende:
    Nou ben benieuwd hoe Dopey het heeft... 1-1, Ronaldinho gelijkmaker uit een kopbal...

    Messi en Edmilson zijn allebei al gewisseld, ben nu bij mijn ouders dus helaas geen Sport1 om te kijken waarom ze gewisseld zijn. Sylvinho wél in de basis, geen Gio en ook geen Xavi, issie geblesseerd?
    Messi en Edmilson zijn beiden geblesseerd geraakt.!
    Xavi is ook geblesseerd.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43490278
    Geruchten gaan dat Messi een botje in zijn voet gebroken heeft..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 november 2006 @ 21:57:02 #172
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43490527
    Ow nee, dat meen je niet! Zit jij live te kijken??

    Messi is blessuregevoelig hoor... Ik ben op zich ook wel gecharmeerd van Giuly, maar Messi kan af en toe wereldklasse zijn. De spoeling wordt voorin nu wel dun, alleen Giuly, Gudjonsson, Saviola, Ronaldinho en Ezquerro
    pi_43490614
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 21:57 schreef Omnifacer het volgende:
    Zit jij live te kijken??
    Ja.

    Even afwachten met Messi, scheurtje of breuk, als ie een scheurtje heeft is ie net als Rooney toen zo'n 6 week uitgeschakeld.. Maar hopelijk valt het allemaal mee..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 november 2006 @ 22:01:44 #174
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43490718
    OK... Ben afhankelijk van teletekst e.d, zou jij evt kunnen posten wat het spelbeeld is?
    pi_43490756
    Iniesta ook geblesseerd?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_43490934
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 22:01 schreef Omnifacer het volgende:
    OK... Ben afhankelijk van teletekst e.d, zou jij evt kunnen posten wat het spelbeeld is?
    Barca begon goed, zette de tegenstander onder druk. 0-1 viel uit de lucht, via een corner.
    Daarna verzwakte Barca wat en na de blessures van Messi en Edmilson ging het behoorlijk stroef.
    Gudjohnson speel speelt prima, dreigend en zoekt vaak goed de diepte.

    1-1 viel uit een corner, echt grote kansen heeft Barcelona nog niet gehad.

    nu begint de 2e helft.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43490942
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Iniesta ook geblesseerd?
    nee
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43491014
    Dit is trouwens ook een handige link als je de wedstrijd niet kan zien..
    http://www.eurosport.com/(...)page_mtc150205.shtml
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 november 2006 @ 22:13:44 #179
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43491188
    Goeie link, dank je!
    pi_43491282
    Romy links, Saviola in de Spits, Iniesta op rechts en Giuly en Ezquerro op de bank
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_43491383
    Wedstrijd gaat nu behoorlijk op en neer, corner en een kleine kans voor Zaragoza.
    Barca komt steeds goed naar voren maar de eindpass ontbreekt.
    Ronaldonho probeert het team op sleeptouw te nemen en komt overal op het veld de bal halen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43491566
    Barcelona heeft veel overtredingen nodig, vaak na onnodig balverlies van Ronaldinho..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 november 2006 @ 22:48:37 #183
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43492464
    2-1 !!!!

    Visca el Barça!
    pi_43492502
    DINHOOOOOOO
    pi_43492514
    Hoe lang duurt het nog voordat Samuel weer terug is? En Ronaldinho in vorm raakt
    pi_43492533
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 22:23 schreef venomsnake het volgende:
    Barcelona heeft veel overtredingen nodig, vaak na onnodig balverlies van Ronaldinho..
    Heeft ie toch wel goed gemaakt..
    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
    pi_43492581
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 22:50 schreef pinkplatinum het volgende:

    [..]

    Heeft ie toch wel goed gemaakt..
    Jazeker, wat een goal!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 november 2006 @ 22:53:00 #189
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43492618
    Wassie mooi? Morgen zal de herhaling wel op Sport1 komen

    Lekker hoor jongens dit... Aardig slagveld trouwens ook, of niet? 2 rood, 8 geel
    pi_43492650
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 22:53 schreef Omnifacer het volgende:
    Wassie mooi? Morgen zal de herhaling wel op Sport1 komen

    Lekker hoor jongens dit... Aardig slagveld trouwens ook, of niet? 2 rood, 8 geel
    Talpa zometeen.
    pi_43492671
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 22:53 schreef Omnifacer het volgende:
    Wassie mooi?


    In de kruising..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 november 2006 @ 22:56:52 #192
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43492774
    woehoe
      zondag 12 november 2006 @ 22:58:06 #193
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43492811
    SAVIOLA DAMES EN HEREN
    pi_43492824
    Saviolaaaa.
    pi_43492828
    3-1 Saviola
    en afgelopen..

    3 punten in de tas en koploper..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 november 2006 @ 23:00:18 #196
    101274 Burbo
    Ajax dus.
    pi_43492894
    Die wedstrijd!

    2 rode kaarten, 10x geel
      zondag 12 november 2006 @ 23:00:19 #197
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43492895
    Lekker jongens, gefeliciteerd !!

    Wat ben ik blij dat Saviola scoorde... Die man moet in de basis!!
      zondag 12 november 2006 @ 23:01:09 #198
    101274 Burbo
    Ajax dus.
    pi_43492930
    Streamt Talpa de samenvatting ook?
    pi_43493020
    De ontlading bij de 2-1 was geweldig om te zien!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 november 2006 @ 23:11:07 #200
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43493279
    Ik geloof het... Ben jij eigenlijk lid van een penya?
      Trouwste user 2022 zondag 12 november 2006 @ 23:11:30 #201
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_43493304
    Kampioenen

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_43493477
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 23:11 schreef Omnifacer het volgende:
    Ik geloof het... Ben jij eigenlijk lid van een penya?
    Nee, ben wel FC Barcelona Soci

    Vanwege ziekte kan ik alleen helaas niet af en toe meer een wedstrijd bezoeken..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 november 2006 @ 23:16:46 #203
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43493504
    quote:
    Barça wint moeizaam en verliest drie spelers

    12/11/2006 23:08

    Trainer Frank Rijkaard kon tevreden zijn dat Barcelona het belangrijke duel met Real Zaragoza winnend afsloot (3-1). Het vertoonde spel en het feit dat hij de komende wedstrijden waarschijnlijk een drietal spelers moet missen zullen hem minder bevallen.
    Barcelona begon sterk tegen Real Zaragoza, dat het seizoen uitstekend gestart is. De Blaugranas zetten de opponent vast op de eigen helft en kregen kleine kansen. De absentie van Samuel Eto’o deed zich echter opnieuw voelen. Eidur Gudjohnsen kon geen potten breken en werd in de tweede helft gewisseld.

    Tegen de verhouding in kwam Zaragoza op voorsprong. Gabriel Milito dook bij een corner geheel vrijstaand op en volleerde de bal achter doelman Víctor Valdés. Meer tegenslag was er voor Barcelona met de blessures van Lionel Messi en Edmílson die al voor de rust naar de kant moesten. Ook de vervanger van Edmílson, Thiago Motta, haalde het eindsignaal niet. Hij kreeg een rode kaart voor een vermeende elleboogstoot.

    Tussen alle hectiek door nam Ronaldinho Barcelona bij de hand. De Braziliaan maakte gelijk door een corner van Deco via de grond binnen te koppen. Met een sublieme vrije trap in de kruising stelde hij de zege veilig. Zaragoza speelde toen ook al met tien man na een rode kaart voor Gabriel Milito. Invaller Saviola zorgde vlak voor tijd voor 3-1 door een rebound in een leeg doel te koppen.
    www.vi.nl
      maandag 13 november 2006 @ 11:11:32 #204
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_43501608
    Edmilson kan 10 dagen niet mee doen.. Messi ligt er 3 maanden uit.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_43502159
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 11:11 schreef jojomen4 het volgende:
    Messi ligt er 3 maanden uit.


    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43502209
    Gister aangekomen in Barca.
    Spontane gedachte was om te kijken of ik nog kaartjes kon krijgen,
    Dat kon!

    Vooraan op de tweede ring achter het goal aan de noord kant.
    Kortom twee goals recht voor mijn neus en een heerlijke avond.
    eerste helft was echt beetje dood maar de tweede met wat ruzie, kaarten en goals was heerlijk!

    Dit mag vaker gebeuren.
    Beste idee van de week was het om toch gewoon te gaan!

    Ronaldhino!

    En wat is het koud in dat stadion!

    [ Bericht 10% gewijzigd door Godtje op 13-11-2006 11:39:11 ]
      Trouwste user 2022 maandag 13 november 2006 @ 18:54:34 #207
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_43516408
    Leuk Godlike

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_43516795
    quote:
    Weer tegenslag Barça: ook Saviola out


    De problemen voor Frank Rijkaard in aanvallend opzicht stapelen zich op. Na de lange afwezigheid van Samuel Eto'o en Lionel Messi ligt ook Javier Saviola er voorlopig uit.
    De Argentijnse spits heeft in het duel met Real Zaragoza een spierscheuring in zijn linkerbovenbeen opgelopen. De medische staf van Barcelona schat in dat hij vier tot zes weken ontbreekt.

    In hetzelfde duel brak Messi een middenvoetsbeentje, waardoor hij drie maanden aan de kant staat. Eerder raakte Eto'o zwaar geblesseerd aan zijn knie. De Kameroener keert mogelijk in maart 2007 weer terug.

    De spoeling is nu vooral dun centraal in de aanval. Eidur Gudjohnsen is de enige overgebleven centrumspits. Barça raakte afgelopen zomer Henrik Larsson en Maxi López kwijt. De Zweed keerde terug naar zijn vaderland en de Argentijn werd verhuurd aan Real Mallorca.
    GVD, we houden geen aanvallers meer over op deze manier...
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43517634
    Zag het net al op het Sportjournaal. Messi drie maanden out .

    En nu weer Saviola. Bah. Net nu er belangrijke CL-wedstrijden aankomen.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_43522954
    Is dit een vloek ofzo.. Damnnnn
    [♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
    pi_43528026
    Geen vloek.

    Eerder het geluk dat eindelijk eens omslaat. Hoewel zoiets met blessures nooit leuk is natuurlijk. Ik als Real-fan kan zelfs genieten van Messi. Soms. Als Real gewonnen heeft.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_43528183
    Eidur
    Ronaldinho - Deco - Iniesta
    Xavi - Edmillson/Marquez
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_43528390
    Gudjohnson is een prutser.
      dinsdag 14 november 2006 @ 05:11:43 #214
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_43533160
    Wat een pech zeg!
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_43544758
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef WeebI het volgende:
    Ik als Real-fan kan zelfs genieten van Messi.


    Soms.


    Als Real gewonnen heeft.
    pi_43544983
    Ik zie die gezichten al als Werder die 2e plek pakt

    En dan door de nummer 4 van een of ander Oost-Europees landje in de UEFA-Cup worden uitgeschakeld
      dinsdag 14 november 2006 @ 17:16:08 #217
    106943 blueangel_
    *FS 1982-2008*
    pi_43548553
    tvp
    + François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
    pi_43548993
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 15:37 schreef AminBen het volgende:
    Ik zie die gezichten al als Werder die 2e plek pakt

    En dan door de nummer 4 van een of ander Oost-Europees landje in de UEFA-Cup worden uitgeschakeld
    Dat zou geniaal zijn.

    Dat zou het missen van prijzen in de afgelopen drie seizoenen al bijna goedmaken

    bijna
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_43550128
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    Dat zou geniaal zijn.

    Dat zou het missen van prijzen in de afgelopen drie seizoenen al bijna goedmaken

    bijna
    Mensen die hun geluk uit het ongeluk van anderen halen
    pi_43555643
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef WeebI het volgende:

    [..]


    Dat zou het missen van prijzen in de afgelopen drie seizoenen al bijna goedmaken
    Wat een opmerking .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_43556185
    Die jaren hebben we achter ons, de magere jaartjes van Barca komen nu
    pi_43556314
    Een tijger op papier bijt nog niet in het veld .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_43556466
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Wat een opmerking .
    Beetje triest idd.
      Trouwste user 2022 dinsdag 14 november 2006 @ 23:31:37 #224
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_43562892
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 20:59 schreef AminBen het volgende:
    Die jaren hebben we achter ons, de magere jaartjes van Barca komen nu
    Keep dreaming

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_43563488
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef WeebI het volgende:

    [..]


    Dat zou het missen van prijzen in de afgelopen drie seizoenen al bijna goedmaken
    de triestheid straalt ervan af, werkelijk
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_43566494
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
    Gudjohnson is een prutser.
    Ja die kan er niks van. Hij is dom als hij weer probeert tussen de linies door te lopen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_43580574
    Barça zou volgens VI overwegen om Henrik Larsson in de winterstop voor een half seizoen te huren van Helsingborgs. Dan mist die niet veel van de Zweedse competitie en kan hij de club helpen met het spitsenprobleem.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_43580599
    Volgens Engelse kranten zou Barcelona Alberto Luque willen huren van NUFC.
    pi_43580671
    Luque komt uit de jeugd en Larsson is een oud speler. Goed bezig

    Is Ego'o dan nog zo lang uitgeschakeld?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_43581418
    quote:
    Op woensdag 15 november 2006 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Luque komt uit de jeugd en Larsson is een oud speler. Goed bezig

    Is Ego'o dan nog zo lang uitgeschakeld?
    Ego'o

    En ja hij is nog tot februari/maart uit de roulatie; lang genoeg om een spits erbij te halen, lijkt me.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_43581798
    HENKE

    Haal hem terug asjeblieft
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_43581982
    quote:
    Op woensdag 15 november 2006 17:54 schreef Saviola het volgende:
    HENKE

    Haal hem terug asjeblieft
    Idd
    pi_43582320
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:

    [..]

    Keep dreaming

    Wat denk je dat ik al 3 jaar lang doe
      vrijdag 17 november 2006 @ 13:19:56 #234
    19246 xJapser
    VBV De Graafschap o/
    pi_43634583
    Wat een ervaring, een wedstrijd bezoeken in Nou Camp.

    Ben naar FC Barcelona - Real Zaragosa geweest en wat een spectakel 2 rode kaarten, 4 goals, overtredingen, blessures (helaas), opstootje, kortom: geweldig. Ik kan het iedereen aanraden om daar es langs te gaan.

    En 75.000 man maken heel veel lawaai.
    "Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
    ...so that when it is done, only our enemies leave roses."
      vrijdag 17 november 2006 @ 13:24:42 #235
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_43634747
    quote:
    Op woensdag 15 november 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
    Barça zou volgens VI overwegen om Henrik Larsson in de winterstop voor een half seizoen te huren van Helsingborgs. Dan mist die niet veel van de Zweedse competitie en kan hij de club helpen met het spitsenprobleem.
    Dan zitten ze nog tot 1 januari met een probleem.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_43635121
    Ego'o

    En Larsson huren? Hij is net weg man
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_43641703
    Dat was juist de reden, hij kent de club en is direct inpasbaar.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 18 november 2006 @ 03:26:00 #238
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_43649302
    Maar hij is nou niet weg gegaan omdat Barca hem niet meer wilde hebben.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zaterdag 18 november 2006 @ 20:27:29 #239
    19246 xJapser
    VBV De Graafschap o/
    pi_43666247
    Ik zoek trouwes nog tv verslagen en filmpjes van de wedstrijd van afgelopen zondag. Als iemand wat heeft/weet dan ben ik zeer geinteresseerd
    "Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
    ...so that when it is done, only our enemies leave roses."
      maandag 20 november 2006 @ 01:14:34 #240
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43706386
    Je kunt altijd youtube checken

    Vandaag 1-4, ik was toch bang voor een zeperd maar gelukkig een ruime zege. Gudjohnson 2 goals, maar desondanks... Ik weet niet... Ik moet er misschien gewoon open voor staan, Eidur in een Barça-shirt Ezquerro ook een knappe goal, het mooiste was echter de vreugde die iedereen had toen hij hem maakte. Iedereen gunde het hem echt, inclusief Ronaldinho etc. Erg leuk. Iniesta ook een goal, geile afwerking na een kluts...

    Visca el Barça!
    pi_43706847
    Barça kwam nog aardig goed weg, na de aansluitingstreffer was Mallorca echt beter.

    Tot die rode kaart althans.

    Toch een goede overwinning. helaas.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      maandag 20 november 2006 @ 02:29:48 #242
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_43707195
    Vond ik zelf wel meevallen eigenlijk
      maandag 27 november 2006 @ 11:27:56 #243
    54636 Eb
    Le Big Mac
    pi_43923990
    Ronaldinho is bezig zijn naam in de Wall of Fame van eeuwige voetballers te beitelen.
    pi_43924666
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef Eb het volgende:
    Ronaldinho is bezig zijn naam in de Wall of Fame van eeuwige voetballers te beitelen.



    Nou ok, in dit rijtje past-ie nog wel:

    pi_43924698
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 11:57 schreef AminBen het volgende:

    [..]




    Nou ok, in dit rijtje past-ie nog wel:

    [afbeelding]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43925144
    Paintskills .

    Lekker goaltje gister.
      maandag 27 november 2006 @ 12:18:47 #247
    54636 Eb
    Le Big Mac
    pi_43925203
    Nee, dit rijtje:













    [ Bericht 30% gewijzigd door Eb op 27-11-2006 12:28:37 ]
    pi_43926467
    Ik zie een dikke pad in jouw rijtje Eb

    rarara...
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_43927101
    Fat Ron hoort niet in dat rijtje thuis.
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_43927195
    Op zijn seizoen bij Barca zeker wel
    pi_43927275
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 13:30 schreef Saviola het volgende:
    Fat Ron hoort niet in dat rijtje thuis.
    Ugly Ron ook niet.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_43927398
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 13:37 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    Ugly Ron ook niet.
    pi_43927440
    Tering wat een doelpunt! Niet normaal zeg!

    http://www.youtube.com/watch?v=IYkdPxRwPVA&mode=related&search=

    Voor de liefhebbers
    pi_43927506
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 13:43 schreef kreischer2000 het volgende:
    Tering wat een doelpunt! Niet normaal zeg!

    http://www.youtube.com/watch?v=IYkdPxRwPVA&mode=related&search=

    Voor de liefhebbers
    Dat commentaar

    --

    bij deze ook leuk commentaar:

    http://www.youtube.com/watch?v=AtF1QRUiXP8&mode=related&search=

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43928608
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 13:37 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    Ugly Ron ook niet.
    Die gaat tenminste niet bij de aartsvijand voetballen..
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_43933177
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 14:23 schreef Saviola het volgende:

    [..]

    Die gaat tenminste niet bij de aartsvijand voetballen..
    Dus Johan Cruijff behoort niet tot Ajax' grootsten?
    pi_43933236
    Cruyff speelde en coachte verschillende jaren bij Ajax. Ronaldo speelde 1 jaar bij Barcelona, koos dan voor het geld van Inter en gaat dan naar de vijand.
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_43933411
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef AminBen het volgende:

    [..]

    Dus Johan Cruijff behoort niet tot Ajax' grootsten?


    Als je alles weet dan weet je dat die opmerking nergens opslaat
    pi_43933644
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef Saviola het volgende:
    Cruyff speelde en coachte verschillende jaren bij Ajax. Ronaldo speelde 1 jaar bij Barcelona, koos dan voor het geld van Inter en gaat dan naar de vijand.
    Cruijff stapte direct over
    pi_44022651
    quote:
    'Ronaldinho verlengt in januari'


    Ronaldinho zal in januari een nieuw contract ondertekenen bij FC Barcelona, zo meldt DiarioSport. Roberto de Assis, de broer en zaakwaarnemer van de Braziliaanse sterspeler, heeft de contractbesprekingen met het Barcelona-bestuur inmiddels geopend.

    Naar verwachtingen zullen de onderhandelingen enkele weken in beslag nemen. Beide partijen zouden echter de intentie hebben uitgesproken om voor het einde van januari tot een akkoord te komen. De nieuwe verbintenis van Ronaldinho krijgt een looptijd tot medio 2014.

    Tevens wordt er opnieuw gesproken over de imago-rechten van de Braziliaanse superster. Zijn salaris lijkt al wel vast te leggen. FC Barcelona zou denken aan een slordige 6 miljoen pond per jaar exclusief premies.

    Met het nieuwe contractaanbod wil de Catalaanse club de buitenlandse interesse voor Ronaldinho ontzenuwen. Met name AC Milan toonde de laatste maanden concrete belangstelling voor de aanvaller, maar lijkt nu achter het net te vissen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_44022702


    Ronaldinho
    pi_44023896
    Daar zit je dan over 4 jaar, met een uitgebluste Ronaldinho waar je nog eens 4 jaar mee moet
      donderdag 30 november 2006 @ 17:10:43 #263
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_44028398
    over 4 jaar? Die jongen raakt over 2 jaar geen pepernoot meer. Mark my words!
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_44030701
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef jojomen4 het volgende:
    over 4 jaar? Die jongen raakt over 2 jaar geen pepernoot meer. Mark my words!
    Ja dan is ie 29
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_44032425
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 14:51 schreef AminBen het volgende:
    Daar zit je dan over 4 jaar, met een uitgebluste Ronaldinho waar je nog eens 4 jaar mee moet
    wie?
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_44047719
    @ 4 laatste posters
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_44058762
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 19:26 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    wie?
    Barca
    pi_44059335
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 16:28 schreef AminBen het volgende:

    [..]

    Barca
    d'oh...
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_44059470
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 16:45 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    d'oh...
    Je hele ''grapje'' verpest..
    quote:
    Rijkaard geeft Ronaldinho rust
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 1 december om 16:12

    Trainer Frank Rijkaard zal Ronaldinho dit weekend rust geven met oog op de Champions League-clash tegen Werder Bremen van aanstaande dinsdag. De Braziliaanse spelmaker is niet opgenomen in de selectie van Barcelona voor het competitieduel met Levante van morgenavond.

    De Catalanen hebben personele problemen in de voorhoede, maar het feit dat tegen Werder gewonnen moeten worden om de volgende ronde te bereiken, weegt zwaarder voor de Amsterdamse oefenmeester.

    De selectie van Can Barça bestaat uit slechts zeventien spelers, te weten: Valdés, Jorquera; Edmílson, Puyol, Sylvinho, Oleguer, Thuram, Belletti, Zambrotta, Van Bronckhorst; Motta, Deco, Iniesta, Xavi; Gudjohnsen, Ezquerro en Giuly.
    quote:
    Thuram ontevreden bij FC Barcelona
    Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 1 december om 14:03

    Lilian Thuram was één van de aankopen die FC Barcelona deze zomer aanzienlijk moest gaan versterken. In twaalf competitiewedstrijden kwam hij echter pas vijf keer in actie. De 126-voudige Franse international (34) behoort niet tot de basisopstelling van Frank Rijkaard. Mede door zijn weinige speelminuten heeft Thuram het niet naar zijn zin bij de Catalanen.

    “Ik ben hier niet om de toerist uit te hangen. Deze situatie, die ik eigenlijk nog nooit eerder heb meegemaakt, bevalt me niet. Als mijn trainers denken dat ik nu tevreden ben, kennen ze me niet," aldus Thuram in de Franse krant L’Equipe.

    "Als je genoegen neemt met een plaats op de bank, heb je een probleem." Thuram moet bij de Spaanse landskampioen zich richten op de posities van aanvoerder Charles Puyol of de Mexicaanse international Rafael Marquez.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_44059534
    'grapje' !? , de keiharde realiteit
    pi_44059559
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 16:52 schreef AminBen het volgende:
    'grapje' !? , de keiharde realiteit
    En toch verpestte je mn grapje.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_44067570
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 16:50 schreef venomsnake het volgende:

    [...]
    Rijkaard moet Thuram ipv Gio of Sylvinho opstellen..sta je verdedigend ook gelijk een stuk sterker. Zambrotta op een van de vleugels en je bent klaar.
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
      zaterdag 2 december 2006 @ 12:57:02 #274
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_44077051
    Zambrotta staat al lang op de flank, namelijk de rechter
    pi_44089498
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 12:57 schreef Omnifacer het volgende:
    Zambrotta staat al lang op de flank, namelijk de rechter
    heb jij weer je bijdehandte opmerking van de dag gemaakt joh
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_44093616
    quote:
    Rijkaard: ‘Werder was in mijn gedachten’

    Door het gelijkspel van zaterdagavond bij Levante (1-1) bestaat de kans dat Sevilla morgen bij winst de koppositie van Barcelona in de Primera División overneemt. Trainer Frank Rijkaard gaf na afloop toe dat zijn ploeg de volle negentig minuten voor de winst ging, maar dat hijzelf wel degelijk aan het Champions League-duel met Werder Bremen van aanstaande dinsdag dacht..

    “We hebben tot aan het einde moeten strijden voor het punt, maar we namen op geen enkel moment genoegen genomen met één punt. De wissel van Deco was natuurlijk wel uit voorzorg met het duel van dinsdag tegen Werder Bremen, dat lijkt me duidelijk.”

    “Een wedstrijd zoals tegen Levante wordt niet gewonnen met doelpunten, maar met strijd. Levante zette goed druk en we hadden het zeker niet makkelijk. We hebben strijd geleverd, maar geen goede wedstrijd gespeeld. We hebben wel degelijk kansen gecreëerd, maar in het voetbal moet je nu eenmaal één keer meer scoren dan de tegenstander”, aldus de Amsterdammer.

    De Catalanen, die overigens zonder Ronaldinho speelden, moeten dinsdag van de Duitsers winnen om zich voor de volgende ronde in het miljoenenbal te plaatsen.
    Je kon duidelijk zien dat er met de handrem op gespeeld werd, want na de 1-1 was Barca ineens weer in staat om aan te vallen, alleen was het toen te laat..

    Jammer, maar ik vind het wel prima zo, Dinsdag is veel belangrijker..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_44097552
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 00:26 schreef venomsnake het volgende:

    Jammer, maar ik vind het wel prima zo, Dinsdag is veel belangrijker..
    Ik kan alvast niet wachten
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_44102268
    Barca tv op sbs nu... wist ik niet! Jullie wel hopelijk

    fokking mooie beelden van een Romario en Ronaldo die de hele verdediging uitpingelt. En dan die omhaal van Rivaldo

    [ Bericht 73% gewijzigd door Smeich op 03-12-2006 14:31:29 ]
    pi_44102310
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 12:18 schreef Eb het volgende:
    [afbeelding]
    HELD
    pi_44146564
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 14:11 schreef Smeich het volgende:
    Barca tv op sbs nu... wist ik niet! Jullie wel hopelijk

    fokking mooie beelden van een Romario en Ronaldo die de hele verdediging uitpingelt. En dan die omhaal van Rivaldo
    Die omhaal van Rivaldo is echt geweldig. En ook op een super belangrijk moment. Als ik me niet vergis, maakte hij die wedstrijd alle drie de goals, waardoor Barca naar de voorronde van de CL ging. Voor mij was hij een absolute held!

    http://www.youtube.com/watch?v=BgxfywuLhvI&mode=related&search=

    [ Bericht 10% gewijzigd door the_hunter op 04-12-2006 22:01:30 ]
      dinsdag 5 december 2006 @ 17:20:08 #281
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_44167628
    Spannend vanavond!
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_44167712
    Ik ga helaas niks zien denk ik

    Sinterklaas moet lekker opschieten
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      dinsdag 5 december 2006 @ 23:03:14 #283
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_44179604
    2-0, lekker. Giuly had er twee moeten maken, maar ja. We mogen niet klagen. Eerste helft was sprankelend, tweede helft speelde Barça zakelijk uit.

    Ezquerro kreeg nog een paar minuutjes, had nog een leuke actie, maar helaas stond Deco buitenspel.

    Visca el Barça!
    pi_44184429
    Het maakt me nu niet zoveel meer uit tegen wie Barca moet in de volgende ronde, als ze maar niet wéér op dezelfde dag spelen als psv. Liverpool lijkt me trouwens wel een mooie tegenstander.

    Goede overwinning gisteren natuurlijk!
    pi_44293336
    quote:
    Rijkaard: ‘Ik heb mooiere duels gezien’
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 10 december om 01:34

    Geheel tegen de verwachtingen in had Barcelona het zaterdagavond vrij lastig met Real Sociedad (1-0). De ploeg van Frank Rijkaard zegevierde dankzij een doelpunt van Ronaldinho na een uur spelen en een prachtige redding van Victor Valdés in de 94ste (!) minuut.

    Rijkaard gaf na afloop van wedstrijd op de persconferentie ook aan dat het behaalde resultaat het belangrijkste was. “Voor mij was het een geweldige wedstrijd, al was het wellicht niet zoals de meesten gehoopt hadden, ik heb inderdaad ook mooiere wedstrijden gezien. We hebben echter wel een drukke week achter de rug. Eerst het duel met Werder Bremen, daarna het vermeende dopingschandaal, het belangrijkste was om de drie punten te pakken.”

    Rijkaard was wel tevreden over de verrichtingen van zijn sluitpost. “Valdés heeft ons in de slotfase de drie punten bezorgd. Zo ziet tenminste iedereen dat hij tot aan de laatste seconde volledig geconcentreerd is. De positie van Real Sociedad op de ranglijst weerspiegelt niet de kwaliteiten waarover de ploeg beschikt.”
    quote:
    Ook Barcelona klaagt Le Monde aan
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 10 december om 01:47

    In navolging van Real Madrid heeft Barcelona gisterenavond aangekondigd om gerechtelijke stappen te zullen ondernemen tegen de Franse krant Le Monde. Aanleiding hiervoor is een publicatie van afgelopen donderdag waarin beweerd werd dat onder meer de Catalanen met de omstreden arts Eufemiano Fuentes zouden hebben samengewerkt.

    Fuentes is in Spanje het middelpunt van een onderzoek naar een grootscheeps dopingschandaal, genaamd Operación Puerto. Tot nu toe kwamen bijna uitsluitend namen van wielrenners naar buiten, maar in een interview aan Le Monde, doorgaans betrouwbaar, gaf de arts aan in het verleden met Barcelona, Real Betis, Real Madrid en Valencia te hebben samengewerkt.

    “De heer Eufemiano Fuentes is op geen enkel moment, officieel en niet-officieel, in contact getreden met de medische staf van Barcelona, die op haar beurt ook geen contact heeft gezocht met desbetreffende persoon. De club ontkent dan ook ongeoorloofde medische praktijken ten uitvoering te hebben gebracht of de aanwezigheid van niet toegestane producten”, althans de verklaring.

    De Spaanse dokter ontkende overigens vrijdagavond dergelijke uitlatingen te hebben gedaan en wees erop dat het Franse medium geen enkele bronvermelding had gebruikt. Volgens Le Monde heeft Fuentes zowel in 1996 als in 2003 samengewerkt met Barcelona. De Catalanen hebben inmiddels toegegeven in 1996 te hebben afgezien van een samenwerking, maar distantiëren zich van een coöperatie in 2003.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_44332029
    quote:
    FC Barcelona komt aan in Japan
    Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 11 december om 13:06

    FC Barcelona is vandaag afgereisd naar Japan om deel te nemen aan het WK voor clubteams. In Tokyo werden het Catalaanse sterrenensemble opgewacht door een flinke groep Japanse fans.

    Barcelona begint het toernooi aanstaande woensdag in Yokohama. De Spaanse landskampioen neemt het op tegen de winnaar van het duel tussen Club America (Mexico) en Chonbuk Motors (Zuid-Korea).

    In Japan gaat Barcelona op zoek naar zijn eerste wereldtitel. In 1992 mocht de club ook al deel nemen aan de WK-finale voor clubteams, maar toen ging de eindstrijd verloren tegen Sao Paulo.
    Die wedstrijden zijn overigens live te volgen op Sport 1.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_44339572
    Barca gewonnen en Real verloren
    Wéér een goal van Ronaldinho
    Maar MOTM was Valdes. Hij had een aantal prachtige reddingen.
    pi_44342892
    sneijder naar barcelona?
    pi_44343845
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 23:16 schreef addictivebeat het volgende:
    sneijder naar barcelona?
    om een jaar bank te zitten en dan naar Bayern Munchen te verkassen
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_44344424
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 23:44 schreef Flashwin het volgende:

    [..]

    om een jaar bank te zitten en dan naar Bayern Munchen te verkassen
    sneijder naar bayern münchen?
    pi_44345404
    Liever dan naar Barça..
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_44346986
    Ronaldinho's top 10 tricks: http://www.metacafe.com/watch/218377/ronaldinhos_top_10_tricks/

    Ronaldinho vs Cristiano Ronaldo: http://www.metacafe.com/w(...)s_cristiano_ronaldo/

    Nog wat hoogtepuntjes: http://www.metacafe.com/watch/212314/ronaldinho_wow/

    Z'n laatste CL-goal: http://www.metacafe.com/watch/329265/ronaldinho/

    Ronaldinho meets Michael Jordan: http://www.metacafe.com/w(...)eets_michael_jordan/

    [ Bericht 16% gewijzigd door ilona-scuderia op 12-12-2006 04:18:40 ]
    pi_44347219
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef addictivebeat het volgende:

    [..]

    sneijder naar bayern münchen?
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_44426541
    quote:
    Barça in finale WK clubteams
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 14 december om 13:12

    Barcelona heeft zich geplaatst voor de finale van het WK voor clubteams. De ploeg van Frank Rijkaard was duidelijk te sterk voor het Mexicaanse América (0-4).



    De Catalanen bleken vooral op het middenveld veels te sterk en met name Andrés Iniesta en Deco waren de uitblinkers. Las Águilas loerden via Claudio López op de counter en kregen in de beginfase via de Argentijn al een grote kans. De Argentijn werd echter onderuitgehaald door Victor Valdés, maar even later bleek het ook buitenspel te zijn.

    Na elf minuten was het al raak bij Barcelona. Een prachtig opgezette aanval door Deco, Ronaldinho en Iniesta werd afgerond door Eidur Gudjohnsen. Na een half uur spelen was het Rafael Márquez die met een rake kopbal uit een corner de score verdubbelde. De Mexicanen konden geen vuist maken tegen de verdediging van Barcelona, die bovendien ook nog eens de buitenspelval tot de perfectie uitvoerde.

    Na een klein uur spelen was het Ronaldinho die de suprematie van de Spanjaarden nog duidelijker maakte. Een schot van Ludovic Giuly werd niet goed weggewerkt door doelman Ochoa, waardoor de Braziliaan kinderlijk eenvoudig de 0-3 maakte.

    Een prachtig schot van Deco buiten het zestienmetergebied maakte het festijn compleet voor Barcelona. Aanstaande zondag wacht Internacional de Porto Alegre in de finale van het WK voor clubteams.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_44431872
    Hoe laat is die wedstrijd?

    Een 4-0 had ik zeker niet verwacht
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_44434902
    Netjes Iemand de goals ?
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_44481578
    quote:
    Op donderdag 14 december 2006 19:41 schreef Saviola het volgende:
    Netjes Iemand de goals ?
    Download deze 5 min lange samenvatting.. (40mb)



    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_44482598
    Heerlijk, dankje
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_44483472
    geen dank..:p
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_44483484
    ik heb een nieuwe OP gemaakt, dus dit topic gaat op slot..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_44483495
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')