Waarom gaat ze niet ergens anders zitten?!quote:
Vertel?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Lol, heb ff niet zitten meeluisteren, maarre jezus man....wat werd hij achtervolgd door het cijfer 8
Niet zo bemoedigend, eigenlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe van deze BB?
Ik ook. Nog geen favorieten. Heb nog maar weinig gezien. Jij wel al een favoriet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mis de oude bewoners maar dat zal wel normaal zijn.
En jij? Heb je al favo's?
Hierom zit ik op Fok.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:07 schreef Flujas het volgende:
ik heb geen streams gezien vandaag, maar leeft die Hilde eigenlijk nog? ik zie of hoor niks van/over haar
Geen idee, misschien wel ivm de goude kooi, maar kan ook misleidend zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Even offtopic (zoiets), maar waarom zei Bridget zelfs dat het 100 dagen zou duren.
Deze BB gaat toch niet in November al eindigen
Semih, Tijn, Mitlicaiclaca ofzo en Marcia. Al moet die nog een beejte loskomen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook. Nog geen favorieten. Heb nog maar weinig gezien. Jij wel al een favoriet?
Ik zit op fok omdat ik geen leven heb, een slecht huwelijk en op jonge meisjes geil....quote:
Die zusjes zijn geen Gooi. Ik dacht het in het begin ook maar volgens mij hebben ze t allemaal zo breed nog niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:12 schreef BB6kijker het volgende:
Dat accent van Egbert is zowaar nóg erger dan dan van Tijn en die Gooische zussenkutjes.
Ja. Vanochtend begon ik echt met streamen en snapte ik er geen bal van (veel mensen, nieuwe namen) maar nu ik het een dagje gevolgd heb denk ik dat er wel potentie inzit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook. Nog geen favorieten. Heb nog maar weinig gezien. Jij wel al een favoriet?
Hmmm. Het mag niet te erg clashen met De Gouden Kooi misschienquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Even offtopic (zoiets), maar waarom zei Bridget zelfs dat het 100 dagen zou duren.
Deze BB gaat toch niet in November al eindigen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:11 schreef Gert het volgende:
En, LS, is ze al bijna om?
Lees haar lichaamstaal eens voor ons?
[afbeelding]
Veel mogelijkheden zijn er wel vind ik. Hopelijk komen er wat meer persoonlijke opdrachten en wat langere weekopdrachten. Moet allemaal nog wat opstarten denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet zo bemoedigend, eigenlijk![]()
Er worden een hoop foefjes ingegooid om het spannender te maken (bunker-idee, telefoon, kluisjes, etc.), maar het doet allemaal wat wanhopig aan. De bewoners heb ik nou ook wel gezien.
En jij?
*screenshot maakt*quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit op fok omdat ik geen leven heb, een slecht huwelijk en op jonge meisjes geil....
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:11 schreef melke het volgende:
[..]
Jeez, je hoeft toch niet te antwoorden
Marlies word ook wel Liesje genoemdquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde iemand vandaag 2X liesje zeggen over/tegen Milica, wie was dat?
(en nee het was niet Hilde)
Je hoéft ook niet twee bladzijden terug te lezen voordat je in een topic begint te posten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:11 schreef melke het volgende:
[..]
Jeez, je hoeft toch niet te antwoorden
Daar hebben ze tegenwoordig ook therapieen voor scanmanquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit op fok omdat ik geen leven heb, een slecht huwelijk en op jonge meisjes geil....
Je ziet 'm denken; hoe trek ik me vanacht zo zachtjes mogelijk af.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Ze buigt steeds verder voorover volgens mij
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
Staat er nu Anal Planet op dat tshirt van Tijn
Dat is waar, Dus misschien moet ik dan maar voor Etienne gaan wezenquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
Etienne is het pispaaltje van iedereen hier en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Kijk hoe hij erbij zit.![]()
Scherp Peter, na een hele dagquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
Staat er nu Anal Planet op dat tshirt van Tijn
Iets als rot eens opquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:11 schreef Gert het volgende:
En, LS, is ze al bijna om?
Lees haar lichaamstaal eens voor ons?
[afbeelding]
Hij begint ook steeds meer met z'n rechterhand aan 'r te friemelen, onze Playert.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dus in principe bepaald de mening van Tijn over Rik voor jou dat Rik de winnaar gaat worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb het tot nu toe ieder jaar goed wie er wint... meestal voel ik dat zo na een paar weken maar gek genoeg denk ik nu.....RIK. Omdat hij bemiddelend is, en omdat ik denk dat zijn broer heel irritant gaat worden en te vaderlijk naar Rik toe en omdat ik het gevoel heb dat Tijn het niet leuk vind dat zijn broer homo is.
als ik het niet zo willen zou ik een fake plas pauze in lassenquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Nee, dat is milica en door Janet volgens mijquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:13 schreef melke het volgende:
[..]
Marlies word ook wel Liesje genoemd
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn Morwen, je zit er echt goed inquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, dat is milica en door Janet volgens mij![]()
Daar dacht ik ook al aan. Misschien kunnen we dan ook concluderen dat ze aandacht van zo'n jong ventje niet zo erg vindt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als ik het niet zo willen zou ik een fake plas pauze in lassen
Second that.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Marcel de meest onzichtbare bewoner tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |