Ok meneer die nooit wat download:D Het gaat hier om een radiostation: meer promotie, meer verkoop.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
Stel je niet aan, ik heb je mn excuses aangeboden voor een verkeerde aanname, nml dat je de nummers helemaal te download aanbied. Nu blijkt dat je nummers wel rondstrooit, tja, dat word gewoon niet op prijs gesteld, simpel.
Ik had hier compleet overheen gelezen. Iedere keer als ie beeld komt, denk ik: ETIENNE, ETIENNE!quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Etienne (hij heeft het Guesh Patti nummer voorgoed verknald nu...
dat is waarschijnlijk een IQ kwestie bij hem....quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Erm maar is Etienne niet halfindonesisch ofzo? of in ieder geval een halfbloedje..dan kan je toch niet echt hitler vereeren..
Dat... is... echt... te.... erg...quote:
Precies.. Geweldig nummer. Maar kan ik nu helaas niet goed meer aanhoren zonder aan dat jochie te denken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had hier compleet overheen gelezen. Iedere keer als ie beeld komt, denk ik: ETIENNE, ETIENNE!![]()
Vraag t 'm zelf maar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok meneer die nooit wat download:D Het gaat hier om een radiostation: meer promotie, meer verkoop.
Die jongen is echt triest.quote:
Hij zei zelf dat hij altijd de zwakkeren opzoekt. Blondie weet dus nu hoe ze wordt ingeschatquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:02 schreef melke het volgende:
Laat die jongen toch. Zo zijn alle jonge jongens tov meisjes
Dit is wéér offtopic, opa.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je WA nu wel naar bed gekregen hebt.
Je loopt ook altijd de boel voor een ander te verzieken hè??
Dat meisje denkt dat we allemaal met een snelle puter zitten en begrijpt dus niet dat als ik een snedige opmerking moet maken ik ongeveer 5 minuten nodig heb om van topic te switchen. Maar ik hoop niet dat ik je in moeilijkheden heb gebracht, met dat je het voor mij opnam. Ze doelde echt wel op mij!!!! Bedankt .![]()
Kut!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:02 schreef arneaux het volgende:
Ik ben wel benieuwd na de roddels van de zusjes als ze in bed liggen.
Scherp Scan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij altijd de zwakkeren opzoekt. Blondie weet dus nu hoe ze wordt ingeschat
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij altijd de zwakkeren opzoekt. Blondie weet dus nu hoe ze wordt ingeschat
hahahaha, maak me gek....quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als je er lang en diep overnadenkt kan je volgens mij altijd wel op een acht uitkomen als je dat zou willen
Goh, ik blijf me verbazen deze editie (nu al) .... De normen en waarden zijn terug op fok.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:02 schreef Gert het volgende:
Was niet zo aardig van me, sorry Wicked!
Geen probleem, ik was ook nogal bits.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Was niet zo aardig van me, sorry Wicked!
Lol, heb ff niet zitten meeluisteren, maarre jezus man....wat werd hij achtervolgd door het cijfer 8quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Semih met getal 8.... Etiënne is 19. 1-9= -8
Ik mis de oude bewoners maar dat zal wel normaal zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe van deze BB?
Dat gun ik haar ook weer niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bloes, je mag hier niet zwaaienquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Uitgestreamd
Wat zijn ze het allemaal godsgruwelijk met elkaar eens (nu nog) over het budget
Kèn iemand effe het teiltje doorschuiven???quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen probleem, ik was ook nogal bits.
Mogelijkheden genoeg... maar dan moet Hummie wel wat meer ingrijpen ben ik bang. Wat meer feestjes zorgt voor loslippigheid enzo, dus dat is wel een vereiste.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Het wordt steeds leukerquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Oepsquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bloes, je mag hier niet zwaaien
Andere gesprek was leuker
Saaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Zullen we dat samen onder het genot van een lekkere stevige blow elders gaan bespreken??quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Of dat ze snachts gewekt worden, omdat Bridget bezig is met de Live uitzendingquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ze geen daglicht krijgen en dat er met de lichten word gesjoemeld om het ritme te verstoren. Zou leuk zijn als de dagen sneller lopen. Dan denken ze bij dag 50 dat het erop zit en dan zijn ze niet eens op de helft.
Typische SC-vraag.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |