Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja!quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
O dan ga ik even opletten of we nog te horen krijgen wáárom hij nu niet meer bij de politie is.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:44 schreef avonne het volgende:
[..]
hij wilde ridder worden, en dacht dat politieman daar het dichtst bij in de buurt komt.
Maar hij baalde van .... ?? ... vul maar in
en wil nu een opleiding van ontwikkelingspsychologie of zo gaan volgen, en met
( eh ? ) enkelvoudig gehandicapte dove (of was het blinde?) kinderen werken
Hij heeft een eigen site met Lonsdale foto's en hitlergroet en meer van dat soort ongein.quote:
Nou hij houd van kamperen en rondreizen enzo. Dus tja waarom dan niet bij een winkel gaan werken die daarin handeld. Vrij logisch vind ik zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja!
Hij is nu verkoper van kampeer-artikelen.
Beetje merkwaardige carriere-switch.
Marcel's penis probeert wanhopig bij hemzelf naar binnen te kruipenquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Arme Marcel.....
[afbeelding]
Dit gaat hem stemmen kosten, als hij haar niet wegstuurt.
Oei... laat hem maar even blaten dan in dat huis.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen site met Lonsdale foto's en hitlergroet en meer van dat soort ongein.
In het huis nog NIETS van gemerkt trouwens.
Tja, en dat is niet fraai natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen site met Lonsdale foto's en hitlergroet en meer van dat soort ongein.
Nee, want het zijn homo'squote:Op maandag 21 augustus 2006 01:49 schreef Hertenkamp het volgende:
Vonden jullie dit ook zo verontrustend?
[afbeelding]
Als hij zei dat hij 't prima vond dan is dat okay, toch. Het ging mij erom dat ik dacht dat het volledige versies van de nummers waren, is dat niet zo, dan zal t wel goed zijn. Het gaat niet specifiek om jouw site hoor, t gaat er gewoon omdat mensen die nummers te download aanbieden en zelf helemaal wild van die muziek zijn een beetje hypocriet bezig zijn. Zeker omdat de clubscene in Nederland nog niet heel erg groot is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Arneaux, maar zei hij dat specifiek over mijn site? Sprak hem vorige maand even en hij zei dat hij vereerd was. Erg relaxte aardige gast. Alleen zijn set bij 538 ofzo kan je bij ons downloaden. Maar dat kan je ook van de 538 site.
en die chick staat gespannen als een pianosnaar.quote:
In een paar uur kan veel veranderenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:16 schreef superhero87 het volgende:
Leuk: Janine, Semih, Jeroen, Tijn, Marlies, Milica, Micheline
Gewoon: Marcel, Egbert, Rik, Hilde
Saai: Marcia
Dom: Sabrina, Monique
Irritant: Etienne
Tis ook constant Ettiëne die een zus opzoekt. Nooit omgekeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |