10 cent per minuut, plus de kosten voor je mobielquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:15 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mobiel naar die hufters bellen, weetje wat dat kost...![]()
Goh ook al vaste klant bij de helpdesk daarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
10 cent per minuut, plus de kosten voor je mobiel
Ik upgrade hem later wel, nu ff niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:17 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
kut dacht word leuke pron host maar weer niet![]()
Ja, @home zit daar ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:18 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Goh ook al vaste klant bij de helpdesk daar![]()
Ohhh ok. Me internet is nog steeds zo traag als dikke stront in een papieren trechter.quote:
Waah het moet lukken, het is al vaker geluktquote:
7.5quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
Waah het moet lukken, het is al vaker gelukt![]()
Draai je Windows XP en heb je MSN 7.x of Live Messenger? Of iets anders?
En zit je wel zo'n beetje hiero:
C:\Documents and Settings\<usernaam>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<getalletjes>\CustomEmoticons
Het moet en zal lukken!![]()
Ist al een beetje bagger ?quote:
gaat te sloomquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ist al een beetje bagger ?
Dan zijn het geen goeie snackbaren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Allemaal dicht, alleen mac donalds is nog kans op open
Ha-Ha, je bent een grappige newbie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Als het een pizza was geweest had je de grap PizzaKut kunnen maken (van PizzaHut).
Maar helaas...
Helaas PindaxOrquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Als het een pizza was geweest had je de grap PizzaKut kunnen maken (van PizzaHut).
Maar helaas...
Ach, ik heb geen idee wat allemaal open is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:34 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Dan zijn het geen goeie snackbaren.
Mac drive is hier tot 4 uur open dus dat word een mac kroket
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:34 schreef Bierbroeder het volgende:
Dan zijn het geen goeie snackbaren.
nee, ik zit aan de paracetamol? of zo iets?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:39 schreef Bierbroeder het volgende:
Kak jullie zijn nog wakker gek.
Ga bier drinken!
dat is juist leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
nee, ik zit aan de paracetamol? of zo iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |