Gezelligquote:
Rondje van de zaakquote:
Jah ik. ik heb nog frituur van de lidl.. van die 32 snacks in een doosjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rondje van de zaak
Heeft er iemand nog frituur![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rondje van de zaak
Heeft er iemand nog frituur![]()
Start > Deze computer > C: schijf > Documents and Settings > Jouw Windows account >quote:
Pics!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef DjMoonlight het volgende:
kut.. ik zie hier net een mug voorbij vliegen...
Als je goed kijk zie je een flitsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
http://www.eefoof.com/video/3039
Mijn filmpje![]()
Ik zie geen .dat bestandenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:04 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
Start > Deze computer > C: schijf > Documents and Settings > Jouw Windows account >
Dan bovenin even extra > weergave > ''verborgen bestanden en mappen weergeven" aanvinken >
Application Data > Microsoft > MSN Messenger > Nummertjes > CustomEmoticons >
Nu heb je allemaal .dat bestanden, je moet die map even naar je bureaublad kopieëren en daar kan je bekijken door ze te openen met Windows Viewer
Eventueel kan je met 123 renamer alle .dat bestanden in 1 keer omzetten naar .gif bestanen![]()
Nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Verlaag je ertoe en ervaar wan een rijke belevenis het werkelijk is![]()
heerlijk in de frituurquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
zilvervisje op de plee
rare beesten
Nog frituur ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
http://www.eefoof.com/video/3039
Mijn filmpje![]()
Wat wel?quote:
Die beesten zijn van stof ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:08 schreef Erwtensoep het volgende:
blijft er dan nog genoeg over?
Dan wil ik het wel proberen
nou dat zou het zijn, welke regio zit je ? hier in de achterhoek ( 25 km van enschede ) zijn ze de hele week al aan het fucken..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:07 schreef Qunix het volgende:
wtf... ik hoor net het nieuws dat chello problemen had door kabelbreuk
pak dan ff nieuwequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:10 schreef oshiro het volgende:
Kut, de batterijen van mn muis zijn leeg
Trusten FOK!, tot de volgende NB![]()
Ja, opladen of andere pakkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:10 schreef oshiro het volgende:
Kut, de batterijen van mn muis zijn leeg
Trusten FOK!, tot de volgende NB![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:10 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
Wat wel?![]()
Anders even Extra > Mapopties > Weergave > "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen " uitvinken!
Mobiel sweetyquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
nou dat zou het zijn, welke regio zit je ? hier in de achterhoek ( 25 km van enschede ) zijn ze de hele week al aan het fucken..
dan issie weer up, dan weer down.. zo fucking irritant
en alsie down is, kan je ook nog eens een x niet bellen omdat de telefoon ook via het modem gaat![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
Nu alleen ff wachten op de account's gegeven's
Heb ik nog nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:13 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
hier met die ftp gegevens dan
Ik ga toch niet mobiel naar die hufters bellen, weetje wat dat kost...quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:13 schreef Eririn het volgende:
[..]
Het werkt niet![]()
Ik zie alleen zo gare map![]()
kut dacht word leuke pron host maar weer nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mah, valt mee 14.gif
Gewoon wat ik nu ook heb.
300MB space/15 GB bandwidth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |