Om 5e van Nederland te worden heb je niet zo heel veel kwaliteit nodig hoor..quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan zullen er toch echt versterkingen moeten komen, het was echt een drama gister. Het had ook maar zo 6-0 kunnen worden. Zelfs 5e worden gaat niet lukken met het spel van gisteren.
Ik ben zeer benieuwd wie er gaan komen.![]()
In de uiteindelijke stand stonden jullie dat vorig jaar geloof ik. Zit wat in dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Om 5e van Nederland te worden heb je niet zo heel veel kwaliteit nodig hoor..
Al die slechte pogingen om grappig te zijn worden telkens wel triester hè?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:09 schreef Noca het volgende:
[..]
In de uiteindelijke stand stonden jullie dat vorig jaar geloof ik. Zit wat in dus.
Slechts een reactie op die geweldige grap die jij zelf trachtte te makenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Al die slechte pogingen om grappig te zijn worden telkens wel triester hè?
Je ziet spokenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Slechts een reactie op die geweldige grap die jij zelf trachtte te maken
Gelukkig nietquote:
Wilde je beweren dat je om 5de van Nederland te worden zo sterke selectie moet moet hebben? Wij zijn de afgelopen 15 jaar niet lager geëindigd. En ga me nou niet vertellen dat die selectie overliepen van kwaliteit (op uitschieters na).quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Slechts een reactie op die geweldige grap die jij zelf trachtte te maken
Je hebt ook wel gelijk. Maar wij werden voor de playoffs 5e, en ik duld natuurlijk geen kwaad woord over mijn FCquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat je om 5de van Nederland te worden zo sterke selectie moet moet hebben? Wij zijn de afgelopen 15 jaar niet lager geëindigd. En ga me nou niet vertellen dat die selectie overliepen van kwaliteit (op uitschieters na).
Staanplaats maakte geen grap. Neem ik aan. Hoe kut wij/PSV/Ajax ook is, bij de top 5 eindigen moet nooit een probleem zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ik hoop trouwens dat jullie er gewoon bovenop komen en bovenin mee gaan doen. Succes verder dus.
niet haalbaar voor feyenoordquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef DeTolk het volgende:
even serieus, Kluivert heeft nog geen club. Is dat niet wat voor jullie?
Als je serieus zou zijn, zou je weten dat die post al niet serieus te nemen is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef DeTolk het volgende:
Eerlijk gezegd geen moment stil gestaan wie er vorig vijfde was bij het plaatsen van mn reactie. Een club als Feijenoord hoord zich gewoon redelijk eenvoudig bij de eerste vijf te kunnen voetballen, dat was mijn punt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk. Maar wij werden voor de playoffs 5e, en ik duld natuurlijk geen kwaad woord over mijn FC
Maar je mag wel verwachten dat je met een begroting zoals die van jullie bij de eerste 5 eindigt.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef DeTolk het volgende:
Idd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Al die slechte pogingen om grappig te zijn worden telkens wel triester hè?
Zou het ook niet moeten zijn maar in 1999 werd Ajax 6e, vorig jaar met bloed zweet en tranen 4e, en ook wij zijn meer dan 10 jaar geleden wel eens 9e ofzo geworden. De selectie die er nu staat is echter de slechtste selectie in meer dan 10 jaar helaas. Kwalitatief misschien net niet, maar qua balans in het team wel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Staanplaats maakte geen grap. Neem ik aan. Hoe kut wij/PSV/Ajax ook is, bij de top 5 eindigen moet nooit een probleem zijn.
Net terug en nu alweer lekker aan het solliciteren? Doe normaal man.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tyf op tering jood, ik breek je nek als een twijgje.
Uitzonderingen heb je altijd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zou het ook niet moeten zijn maar in 1999 werd Ajax 6e, vorig jaar met bloed zweet en tranen 4e, en ook wij zijn meer dan 10 jaar geleden wel eens 9e ofzo geworden. De selectie die er nu staat is echter de slechtste selectie in meer dan 10 jaar helaas. Kwalitatief misschien net niet, maar qua balans in het team wel...
Ik dacht dat je poogde een leuke grap te maken, de reactie was nml ook tegen een groninger. Vandaar mijn super grap als reactiequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geen moment stil gestaan wie er vorig vijfde was bij het plaatsen van mn reactie. Een club als Feijenoord hoord zich gewoon redelijk eenvoudig bij de eerste vijf te kunnen voetballen, dat was mijn punt.
Cheers.
Win je in iedergeval nog iets he dit seizoen ouwe frustquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tyf op tering jood, ik breek je nek als een twijgje.
Maar gelukkig staat het vast dat er in ieder geval vóór 2007 aankopen komen en er eindelijk eens geld is. Zoals Pierre zei : de recentelijke toekomst van Feyenoord ziet er slecht uit, maar de toekomst op langere termijn ziet er eigenlijk wel goed uit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Uitzonderingen heb je altijd.
Denk wel meer dan 15 jaar geleden.
Maar nog niet compleet he.
gaat naar benficaquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef DeTolk het volgende:
Opzich heb je wel gelijk, alleen met het vertoonde spel van gister red je het niet. Dat moet dus beter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat je om 5de van Nederland te worden zo sterke selectie moet moet hebben? Wij zijn de afgelopen 15 jaar niet lager geëindigd. En ga me nou niet vertellen dat die selectie overliepen van kwaliteit (op uitschieters na).
Kleine rectificatie: Ajax is vorig jaar 2e geworden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zou het ook niet moeten zijn maar in 1999 werd Ajax 6e, vorig jaar met bloed zweet en tranen 4e, en ook wij zijn meer dan 10 jaar geleden wel eens 9e ofzo geworden. De selectie die er nu staat is echter de slechtste selectie in meer dan 10 jaar helaas. Kwalitatief misschien net niet, maar qua balans in het team wel...
Play-offs tellen nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kleine rectificatie: Ajax is vorig jaar 2e geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |