Dat lijkt me echt heel sterk. Die heeft niets met Feyenoord en kan ook wel naar Engeland of Italie. Waar heeft ie gezegd dat ie wel wil?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef Sloggi het volgende:
Daaan: Pizarro zou wel willen, dus ik ben benieuwd.
Idd.quote:Cruz lijkt me inderdaad eerder haalbaar.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:56 schreef renz0r het volgende:
Hun doelstelling is volgend seizoen kampioen ook vanwege 100jarig bestaan.
Hij is in ieder geval beter dan die van dit jaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:57 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Aan die uitspraak erger ik me nu al zo'n 2 jaar.
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Carew werd eerder genoemd volgens mij.
Dat lijkt me echt de perfecte spits voor Feyenoord, alleen onhaalbaar?
Met zoveel spitsen voor hem mag ie best een (half) jaartje weg denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:02 schreef Nashje het volgende:
Cruz mag niet weg van Inter toch.
Mee eens, we hebben een Ten Cate of Hiddink nodig... maar Cruz zal natuurlijk wel een zwak voor Feyenoord hebben aangezien die het feest op de Coolsingel met honderduizenden mensen nog niet vergeten zal zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:05 schreef BobbyHill het volgende:
Voor spelers als Cruz en Carew moet je in een opwaarste spiraal zitten, zoals Ajax dat nu heeft. Je ziet gewoon dat sterspelers en coaches andere sterspelers aantrekken. Ik denk niet dat spelers van het kaliber Cruz op dit moment op Feijenoord zitten te wachten.
En daarbij gaat er natuurlijk niets boven je elleboog in het gezicht van een Ajacied te planten, of er zo'n etter neer te trappen, dat weet Cruz ook welquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Mee eens, we hebben een Ten Cate of Hiddink nodig... maar Cruz zal natuurlijk wel een zwak voor Feyenoord hebben aangezien die het feest op de Coolsingel met honderduizenden mensen nog niet vergeten zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |