Omdat ik er niet in zit?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraagTrouwens waarom is alleen Tijn enigzins lekker in het huis *zonder oorbellen* that is?
Goeie vraag! Tijn is cute.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraagTrouwens waarom is alleen Tijn enigzins lekker in het huis *zonder oorbellen* that is?
Launch gezien vandaag? Het aller aller eerste wat ze zei in haar introductiefilmpje was: Ik ben 1.93, en nee, ik ben geen man geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
Het lijkt me als vrouw trouwens best vervelend om zo lang te zijn. Mensen zijn toch al gauw geneigd te vragen of ze omgebouwd is zei ze tijdens de liveuitzending.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als die kwakbak met lauwe mannenpap word volgebutst.
Hoi. Nuecken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Etienne is echt zo lelijk. Als die mij zou versieren zou ik me beledigd voelen. En ik ben vrij makkelijk wbt jongens.
Maar ze knapt er wel enorm van op!quote:
Dat sowieso natuurlijkquote:
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij zei ze dat ze af en toe wel eens denkt dat ze in een vorig leven een man is geweest....quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Launch gezien vandaag? Het aller aller eerste wat ze zei in haar introductiefilmpje was: Ik ben 1.93, en nee, ik ben geen man geweest.
Waarmee ze dus impliceerd dat veel mensen dat wel aan haar vragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Launch gezien vandaag? Het aller aller eerste wat ze zei in haar introductiefilmpje was: Ik ben 1.93, en nee, ik ben geen man geweest.
Maar Monique is wel ok vind je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk![]()
![]()
Van mij mag Janine of Sabrina er nu wel uit![]()
Monique als eerst wat mij betreft... Sabrina valt nog wel mee....quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk![]()
![]()
Van mij mag Janine of Sabrina er nu wel uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |