Sommige mensen zijn ZO vervelend.. Bijvoorbeeld zoals net..
Ik werk bij een Chinees-Indisch Restaurant, waar we ook een bezorg service hebben. Het is een open ruimte, dus klanten die zelf komen afhalen kunnen ons dus zien werken. Het ging als volgt:
Ik nam vriendelijk te telefoon aan want agh, iedereen ziet aan je gezicht in welke stemming je bent, en klant is koning *kuch* Toen begon ze al.. Ik rook de alcohol zowat door de telefoon. Met een heel blabla verhaal hoe ze der bami wilde en de rest van de gerechten.. wat totaal niet met elkaar combineerde.. Alles maar gewoon ingetypt en hopen dat als de bestelling thuis werd bezorgt ze zich kreupel zou schrikken van de prijs. Toen begon ze het op mij af te schuiven. En ik begon aardig geirriteerde gezichten te trekken naar mijn collega's dat ik hier echt geen trek in had. "Jaaaaa normaal heb ik iemand die er GEEN verstand van heeft aan de telefoon. En ik herken je stem niet.. Blabla De andere weten wel altijd precies wat ik bedoel. En jij weet niet eens waar je hebt over hebt!!" Nahh toen was het gebeurt. Ik werd zo pissed dat na het gesprek een klant me aan zat te kijken van.. "Als je ooit zo doet als ik je bel. Werk je hier niet lang meer"
Stom mens! Hoe durft ze dat te zeggen. Ik werk er al 3 jaar! Had ik die gezichten niet mogen trekken? En had ik na een gesprek van 10 min met een dronken vrouw (terwijl het ook nog eens poepie druk was) niet zo mogen reageren ?
*Nu hoop ik stiekem dat er gif door de bami is gedaan
![]()
*