Niks hipper, gewoon godverdikkiemes gothics. Alleen dan een nieuwe naam, die beter in deze zeitgeist past.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Laat me raden, maar dan iets hipper...
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Laat me raden, maar dan iets hipper...
ah ok, misterie opgelostquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niks hipper, gewoon godverdikkiemes gothics. Alleen dan een nieuwe naam, die beter in deze zeitgeist past.
Lang leve tondeuzes.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:15 schreef Kindervriend het volgende:
Ik hou het mooi bij de Michael Scofield coupe!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:00 schreef fuckbuddy het volgende:
wtf zijn emo's?
emo song @ YouTubequote:Emo
Genre of softcore punk music that integrates unenthusiastic melodramatic 17 year olds who dont smile, high pitched overwrought lyrics and inaudible guitar rifts with tight wool sweaters, tighter jeans, itchy scarfs (even in the summer), ripped chucks with favorite bands signature, black square rimmed glasses, and ebony greasy unwashed hair that is required to cover at least 3/5 ths of the face at an angle.
In tijden niet zo gelachen... prachtig topicquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
GANGZTA!
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je het warm Brahim?
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha wat een lomp wijf dan. Die gast staat in de superdude.nl top10 ofzo. Gaat het er dan om hoeveel wijven je hebt geneukt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:33 schreef jd1982 het volgende:
[..]
OMG ik heb een MEID IN MIJN MSN DIE HEM GEHAD HEEFT
Me lijst ook maar eens opschone
niet verkeerd..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef Ace1 het volgende:
Nouja.. de kapsels in Zweden zijn niet veel beter![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grijp je kans zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:21 schreef Chrrris het volgende:
Omg er is een sms-service om zn foto op je mobiel te hebben als achtergrond!
Dat was ook de reden dat ik weet dat hij het is, ze stuurde foto's van 2 jongens, ze zei ik heb een dilemma, een leuke jongen en een knappe eikel, voor wie moet ik gaan, 2x raden wie hij wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef Ahura het volgende:
Op die foto ziet zijn haren er stom uit maar op zijn profiel staan wel aantal leuke pics... ik zou het er wel mee kunnen doen hoorBest lekker koppie
De meesten die oud zijn, zijn dik, lelijk en dom. Niets nieuws onder de zon, dit gaat over die gasten van tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:39 schreef Jajong het volgende:
@TS
Je bent oud, dik, lelijk en dom. Zelfreflectie is een groot goed.
Shit ik heb ook zo'n jasje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:28 schreef schatje het volgende:
[..]
[..]
emo song @ YouTube
Jared Leto is ook een emo:
[afbeelding]
noshitt33@hotmail.comquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:26 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
deze mag er zeker wezen
Lijkt me trouwens ook kut, dat haar vol gel voor je gezicht, bah...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef Ace1 het volgende:
Nouja.. de kapsels in Zweden zijn niet veel beter![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |