abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer zondag 20 augustus 2006 @ 20:39:21 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_41008800
My-fucking-god. Vandaag verjaardag van m'n beste vriendin. Haar zus was er met 3 kinderen. Zijn zus was er met 2 kinderen. Vriendin was er met 2 kinderen.

7 koters onder de 5 jaar. .

Op zich zou je zeggen dat dat geen probleem is. Is het ook niet, maar tegenwoordig heb je geen normale kinderen meer. Het zijn állemaal aandachtvragende kutkoters met adhd die zichzelf geen 3 minuten meer kunnen vermaken. Janken, spullen kapotmaken, schreeuwen, janken, in de broek schijten, janken.
Laat die breezergeneratie in spé dan in het vervolg godverdomme thuis bij de oppasser, ipv dat je ze opdringt aan mensen die er geen flikker mee te maken willen hebben.

Nou zou je zeggen. Kutkoters. Okay. Maar nee, daar blijft het niet bij. De godganze verjaardag gaat het dan over diezelfde josti-baby's. "leuk hè, die van ons kon al staan toen ie 1 was!!11" Nou echt tof, een giraffe flikkert 2 meter naar beneden en loopt vervolgens gewoon met mama mee. Dát is pas knap. Praten over het weer, voetbal, zuipen, wijven....het kan allemaal niet meer met koters. Ze willen het niet meer. Het gaat over baby-poep, zware bevallingen (ik wíl 't niet weten, snol. Ik ben worst aan het eten) en totaal niet-grappige kinder-anecdotes. De bitches van vroeger zijn de kansloze kortharige moeders van nu, die lekker terwijl ik aan het eten ben de baby aan het voederen zijn om vervolgens met de lepel de olvarit van de bek van dat kutkind te schrapen en in de eigen mond te stoppen. Godverdomme! Doe es normaal! Dat heb ik je toch ook niet zien doen in de discotheek een paar jaar geleden of wel, met je dikke vadsige reet. Ga es sporten, kut....en krijg weer een sociaal leven zodat dat kansloze vmbo kind van je niet meer het gesprek van de dag is.

.
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:43:16 #2
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41008907
Correct. Gespreksonderwerpen op feestjes beperken zich steeds meer tot: "kijk naar mijn kind, hij groeit zo snel op", "waar heb jij dat babytruitje gehaald?" en "ik ga volgende week mijn lange haren eraf knippen".

N.B. Aan alle KLB-baggeraars: dit is nu een puike OP! Leer hiervan.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_41008962
Vind ik ook.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41009146
Je hebt helemaal gelijk man.
Ikzelf heb ook een kind en was gisteren ook op een verjaardag(toevallig he).
Daar kreeg mijn kleine alle aandacht,ikzelf had bv willen vertellen dat ik op mijn werk ontslag heb genomen en mijn leven opnieuw zou willen inrichten. etc etc.
Maar zover kwam ik niet eens.
Ikzelf ben nogal introvert,dus na 1 uur begon het bloed al redelijk in mijn kop te pompen en ging ik doodmoe naar huis.
Dit is de leukste leeftijd zegggen "ze" dan(nou zit er maar eens 24 uur mee tesamen),dan lul je wel anders.
Ik houdt zielsveel van mijn kind,maar mensen doen net of jezelf niet meer bestaat.
Verder gaat alles goed met mij
Don't say you don't have enough time!!! You have exactly the same number of hours per day that were given to Helen Keller, Pasteur, Michaelangelo, Mother Teresa
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:50:16 #5
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_41009181
Amen, er is maar een ding dat nog irritanter is dan kinderen onder de 5 en dat zijn kinderen van 5-11
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:50:52 #6
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_41009218
beetje vailum in de ranja doen. Zijn ze zo stil .
pi_41009219
En nee ik ga niet trouwen/ben getrouwd ik drukte gewoon op de verkeerde smiley!
Don't say you don't have enough time!!! You have exactly the same number of hours per day that were given to Helen Keller, Pasteur, Michaelangelo, Mother Teresa
pi_41009278
helemaal eens met TS
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  Official ESF Kreviewer zondag 20 augustus 2006 @ 20:54:07 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_41009355
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef DeTolk het volgende:
beetje vailum in de ranja doen. Zijn ze zo stil .
Ranja? Ben je een kind van de jaren 80 ofzo? Tegenwoordig drinken ze cola met prik, sinas, breezers, weet ik veel wat. Als er maar genoeg suiker inzit om ze compleet de pan uit te laten flippen. .
Er was zelfs een kind van 2 bij, die kreeg godverdomme 2 (!11!1!) ijsjes. Geen normale ijsjes, nee. 2 magnums. Ik bedoel, dan vraag je je toch af hoe verrot je je kind wil maken met zo'n instelling.
pi_41009719
Tip voor de verjaardag : 's middags gezinnen met jank kids en 's avonds het 'gewone' volk en veel bier.
pi_41009786
Gewoon spelen wie het langs zn adem in kan houden. De winnaar krijgt een snoepje.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Official ESF Kreviewer zondag 20 augustus 2006 @ 21:48:32 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_41011533
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:02 schreef Walvisje het volgende:
Tip voor de verjaardag : 's middags gezinnen met jank kids en 's avonds het 'gewone' volk en veel bier.
Het was niet mijn verjaardag.
pi_41011673
Alles onder de 12 verplicht kaal scheren!!! Ouders chemisch casteren en tomaten laten plukken in Siberïe! (of cranberries op de onbewoondewaddeneilanden )
feest
pi_41014517
Puike OP.
  Redactie Frontpage zondag 20 augustus 2006 @ 23:11:52 #15
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_41014959
Het ligt aan de opvoeding die de ouder van die kinderen zelf hebben gehad. Ik werd behoorlijk strak gehouden vroeger, zo voed ik mijn dochter ook op.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_41015028
Mee eens,als mij schoonzus er bij is gaat het alleen maar over die kotert .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_41015165
wat een heerlijk vooruitzicht als je dit leest snap je toch niet dat vrouwen zo graag kinderen willen
pi_41016489
Weet je in elk geval dat je volgend jaar niet weer gaat.
pi_41017231
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef Djeez het volgende:
Het ligt aan de opvoeding die de ouder van die kinderen zelf hebben gehad. Ik werd behoorlijk strak gehouden vroeger, zo voed ik mijn dochter ook op.
Niet te streng he, dan worden ze alleen maar opstandiger en gaan ze sneller foute dingen doen als je er niet bent
What Would Goku Do
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:50:30 #20
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_41017482
Helemaal mee eens. Vrouwtjes maar praten over de kinderen, mannen altijd maar praten over hypotheken

Waar is die goede oude tijd dat je gewoon nog vunzige moppen kon vertellen en bierscheten kon laten
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_41017553
leuk topic!

zo ook bij mijn buren.... kind jankte bij alles wat er gebeurde... omdat mamma der dan zo vertroetelde... later op de avond flikkert dat kind van een glijbaantje af (achtertuin) en begint weer te schreeuwen. ik loop der heen en zeg. hey je bent toch een grote meid, niks om van te gaan huilen toch. en ze stopte meteen met janken! damned denk ik dat, alsof ik kinderen op kan voeden (vast niet) maar ik krijg dat kind wat de hele godsganse dag jankt wel met 1 opmerking stil!
pi_41017705
7 maar. dat is nog te doen
  Official ESF Kreviewer maandag 21 augustus 2006 @ 08:07:29 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_41020982
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef Xebber het volgende:
Waar is die goede oude tijd dat je gewoon nog vunzige moppen kon vertellen en bierscheten kon laten
Komt een belg bij de dokter met een konijn waar 1 pootje van mist. Vraagt ie of ie nog te redden is. Nou, zegt de dokter, die moeten we helaas afmaken.
3 dagen later komt de belg weer bij de dokter. "en dokter, is ie al af?"
pi_41021007
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Komt een belg bij de dokter met een konijn waar 1 pootje van mist. Vraagt ie of ie nog te redden is. Nou, zegt de dokter, die moeten we helaas afmaken.
3 dagen later komt de belg weer bij de dokter. "en dokter, is ie al af?"
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_41021153
Ergens heb je gelijk. Kutkinderen
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')