My-fucking-god. Vandaag verjaardag van m'n beste vriendin. Haar zus was er met 3 kinderen. Zijn zus was er met 2 kinderen. Vriendin was er met 2 kinderen.
7 koters onder de 5 jaar.
![]()
.
Op zich zou je zeggen dat dat geen probleem is. Is het ook niet, maar tegenwoordig heb je geen normale kinderen meer. Het zijn állemaal aandachtvragende kutkoters met adhd die zichzelf geen 3 minuten meer kunnen vermaken. Janken, spullen kapotmaken, schreeuwen, janken, in de broek schijten, janken.
Laat die breezergeneratie in spé dan in het vervolg godverdomme thuis bij de oppasser, ipv dat je ze opdringt aan mensen die er geen flikker mee te maken willen hebben.
Nou zou je zeggen. Kutkoters. Okay. Maar nee, daar blijft het niet bij. De godganze verjaardag gaat het dan over diezelfde josti-baby's. "leuk hè, die van ons kon al staan toen ie 1 was!!11" Nou echt tof, een giraffe flikkert 2 meter naar beneden en loopt vervolgens gewoon met mama mee. Dát is pas knap. Praten over het weer, voetbal, zuipen, wijven....het kan allemaal niet meer met koters. Ze willen het niet meer. Het gaat over baby-poep, zware bevallingen (ik wíl 't niet weten, snol. Ik ben worst aan het eten) en totaal niet-grappige kinder-anecdotes. De bitches van vroeger zijn de kansloze kortharige moeders van nu, die lekker terwijl ik aan het eten ben de baby aan het voederen zijn om vervolgens met de lepel de olvarit van de bek van dat kutkind te schrapen en in de eigen mond te stoppen. Godverdomme! Doe es normaal! Dat heb ik je toch ook niet zien doen in de discotheek een paar jaar geleden of wel, met je dikke vadsige reet. Ga es sporten, kut....en krijg weer een sociaal leven zodat dat kansloze vmbo kind van je niet meer het gesprek van de dag is.
![]()
.