Ranja? Ben je een kind van de jaren 80 ofzo? Tegenwoordig drinken ze cola met prik, sinas, breezers, weet ik veel wat. Als er maar genoeg suiker inzit om ze compleet de pan uit te laten flippen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef DeTolk het volgende:
beetje vailum in de ranja doen. Zijn ze zo stil .
Het was niet mijn verjaardag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:02 schreef Walvisje het volgende:
Tip voor de verjaardag : 's middags gezinnen met jank kids en 's avonds het 'gewone' volk en veel bier.
Niet te streng he, dan worden ze alleen maar opstandiger en gaan ze sneller foute dingen doen als je er niet bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef Djeez het volgende:
Het ligt aan de opvoeding die de ouder van die kinderen zelf hebben gehad. Ik werd behoorlijk strak gehouden vroeger, zo voed ik mijn dochter ook op.
Komt een belg bij de dokter met een konijn waar 1 pootje van mist. Vraagt ie of ie nog te redden is. Nou, zegt de dokter, die moeten we helaas afmaken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef Xebber het volgende:
Waar is die goede oude tijd dat je gewoon nog vunzige moppen kon vertellen en bierscheten kon laten
quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt een belg bij de dokter met een konijn waar 1 pootje van mist. Vraagt ie of ie nog te redden is. Nou, zegt de dokter, die moeten we helaas afmaken.
3 dagen later komt de belg weer bij de dokter. "en dokter, is ie al af?"
kun je nagaan...quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
Dit is de leukste leeftijd zegggen "ze" dan(nou zit er maar eens 24 uur mee tesamen),dan lul je wel anders.
Die zal lekker gestuiterd hebben na die magnums! Ik vind het nogal een hap.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ranja? Ben je een kind van de jaren 80 ofzo? Tegenwoordig drinken ze cola met prik, sinas, breezers, weet ik veel wat. Als er maar genoeg suiker inzit om ze compleet de pan uit te laten flippen..
Er was zelfs een kind van 2 bij, die kreeg godverdomme 2 (!11!1!) ijsjes. Geen normale ijsjes, nee. 2 magnums. Ik bedoel, dan vraag je je toch af hoe verrot je je kind wil maken met zo'n instelling.
Het is inderdaad vaak zo dat er alleen nog maar over kinderen gesproken wordt. Toevallig hebben wij een aantal vrienden die bewust geen kinderen hebben genomen en als we met hen uit eten gaan, informeren ze altijd naar onze kinderen. (zij kunnen het ook heel goed met hen vinden en ze zijn ook betrokken bij alle belangrijke gebeurtenissen) Dan hebben we het even over alle nieuwtjes betreffende de kinderen en daarna hebben we andere dingen om over te praten, dat vind ik juist lekker. Dat je je ook weer even geen mama en papa mag voelen, maar gewoon even wat anders hoort van elkaar. We spreken daarna altijd ook nog een etentje af bij ons thuis (binnenkort gaan we met z'n allen tapas maken) waarbij alle kinderen aanwezig zijn en dat vindt iedereen hartstikke leuk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
Je hebt helemaal gelijk man.
Ikzelf heb ook een kind en was gisteren ook op een verjaardag(toevallig he).
Daar kreeg mijn kleine alle aandacht,ikzelf had bv willen vertellen dat ik op mijn werk ontslag heb genomen en mijn leven opnieuw zou willen inrichten. etc etc.
Maar zover kwam ik niet eens.
Ikzelf ben nogal introvert,dus na 1 uur begon het bloed al redelijk in mijn kop te pompen en ging ik doodmoe naar huis.
Dit is de leukste leeftijd zegggen "ze" dan(nou zit er maar eens 24 uur mee tesamen),dan lul je wel anders.
Ik houdt zielsveel van mijn kind,maar mensen doen net of jezelf niet meer bestaat.
Verder gaat alles goed met mij![]()
Ja en als je ging slapen het hele kringetje rond in je pyjama en een handje gevenquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:58 schreef Dimmie het volgende:
Toen ik klein was zaten we gewoon stil op een stoel te wachten tot er weer een bord met kaasblokjes langs onze neus kwam en hadden we strips bij ons om rustig te lezen
Maar ja, ik was dan ook een voorbeeldig kind hè?![]()
Ahja, nu je het zegt, iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:17 schreef Bond het volgende:
[..]
Ja en als je ging slapen het hele kringetje rond in je pyjama en een handje geven![]()
En jij zo; "m'n taart wat doe je? "quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:13 schreef MrDrako het volgende:
EN WAT DOEN DIE HOERIGE VIESPEUKEN:
STEKEN ZE GODVERDOMME HUN GORE MET SNOT BEPLAKTE KLAUWEN IN DIE TAART
![]()
![]()
bleeghhquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En jij zo; "m'n taart wat doe je? "
en hij; "whahaha, was niet jouw taart"
Tot je 25e en vanaf je 40e wel ja. Daartussen moet je het niet durven om een pilsje te drinken als de moeder van je kind naast je op de bank zit. Mèn, die wijve worden vals.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef SlideAway het volgende:
Daarnaast is een verjaardag bedoelt om dronken te worden.
Nja. Of kanker zeggen of iets over geile wijfe. Dat mag ook niet als "de kleine" in de buurt is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tot je 25e en vanaf je 40e wel ja. Daartussen moet je het niet durven om een pilsje te drinken als de moeder van je kind naast je op de bank zit. Mèn, die wijve worden vals.
1 vd koters dronk gewoon bier mee. Die was 3.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef SlideAway het volgende:
Die blagen worden echt niet zat van de bierdamp lijkt me.
dat deed ik ook vroegerquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 vd koters dronk gewoon bier mee. Die was 3.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |