Oquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:54 schreef MaxPower het volgende:
er is een apart topic hier met voetballers-hyves.![]()
Owjah goed topic was datquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:54 schreef MaxPower het volgende:
er is een apart topic hier met voetballers-hyves.![]()
Of je zegt; "Gelukkig dat toch nog iemand hem uitzendt..."quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat RTL7 de wedstrijd op het laatste moment kaapt
Barbera Barend
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of je zegt; "Gelukkig dat toch nog iemand hem uitzendt..."
Of niet dan, als niemand hem uitzend hoor je iedereen hier piepen, niet zeiken dus.quote:
Gebeurd wel vaker bij meerdere clubs. NOS wou toen ook de rechten van Oranje niet kopen vanwege de prijs, nu heeft Talpa Oranje-uit.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:05 schreef fuckbuddy het volgende:
We zijn dus mooi de lul, op teletekst staat inderdaad niets over AZ.
Geen AZ dus morgen, en RTL7 is ook nog niets van bevestigd zover ik het weet
wtf?quote:Kayserispor – AZ niet op televisie
27 september 2006
Alkmaar - De UEFA Cup-wedstrijd tussen Kayserispor en AZ wordt donderdag niet uitgezonden op televisie. AZ kan hier niks aan doen. De club is uiteraard niet blij met de situatie en kan hier niks aan veranderen.
De televisierechten van het duel liggen in handen Kayserispor. De opponent vraagt een dermate hoog bedrag voor zowel de live rechten, als de samenvatting dat er geen enkele partij dit forse bedrag wil betalen. Dit tot teleurstelling van AZ, want de club is zich bewust van het feit dat de supporters deze spannende wedstrijd niet willen missen.
Via www.az.nl kunt u de wedstrijd van minuut tot minuut volgen. Onze matchtracker, het pop-up scherm waar door middel van iconen en tekst de wedstrijd wordt weergegeven, zal door de redactie van AZ vanuit Turkije worden bijgehouden. Direct na het duel volgen foto’s en reacties. Daarnaast is NOS Langs de Lijn aanwezig die regelmatig flitsen zullen uitzenden. Ook een ploeg van www.az.tv en RTV Noord-Holland zijn aanwezig en ook zij komen met een uitgebreid verslag.
Bij thuiswedstrijden heeft AZ overigens de rechten in eigen hand. Zo heeft AZ bijvoorbeeld voor de thuisduels een overeenkomst met de NOS.
De wedstrijd in Turkije begint om 19:00 uur Nederlandse tijd.
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef MaxPower het volgende:
ja, was barbara er nu maar wel he...
Dat zeg ik niet. Barbquote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef MaxPower het volgende:
dus geen AZ op tv is beter dan wel AZ op tv met Barbara?
In de tv gids van RTL zit morgen tussen 20.30 en 22.05 nog een lege ruimtequote:Op woensdag 27 september 2006 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Van az.nl:
[..]
wtf?
Ik weet niet op wie ik moet kotsen, de Turkenof de NOS.
. Ik begrijp de NOS wel: als de Turken zo'n hoge prijs betalen dat de NOS er verlies op gaat draaien, dan zou ik ook zeggen van, fuck dan een eind op met je spullen de bergen in.
Zaken zijn zaken, of het AZ is of niet.
Wedstrijd begint om 19.00quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Wedge het volgende:
[..]
In de tv gids van RTL zit morgen tussen 20.30 en 22.05 nog een lege ruimte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |