Ik heb het ernstige vermoeden dat Marlies een soort beter gelukte Kelly is.... En dan die lengte.... Ik zal wel de enige zijn, huh?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:07 schreef arneaux het volgende:
Ze heeft in haar gezicht iets weg van Angelina Jolie.
Vraag je zeker ook als je vriend je zegt dat 'ie je leuk vindt?!quote:
Toekomstig stelletje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef Debbus het volgende:
Komen de gesprekken nu eindelijk op gang? Tot vanochtend was het nog wel lekker saai, maar zie nu Tijn en Marlies gezellie met z'n tweeen op de bank.
Wat heb je eraan dat iemand dat zegt als je niet weet waarom.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Vraag je zeker ook als je vriend je zegt dat 'ie je leuk vindt?!.
De bewoners: Marlies #1quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ik heb het ernstige vermoeden dat Marlies een soort beter gelukte Kelly is.... En dan die lengte.... Ik zal wel de enige zijn, huh?
helemaal mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schitterend gesprek tussen Tijn en Marlies...
Ik hou niet van saaie inwisselbare mensenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je eraan dat iemand dat zegt als je niet weet waarom.
maar ik ben daar op een forum gewoon benieuwd naar, er is toch vast wel een reden waarom je haar leuk vind.
Hij speelt het idd goed!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef versabommie het volgende:
hahaha tijn speelt het goed...beetke de semi verlegen clown uithangen en moet er aan wennen om een vrouw in slip te zien...nou die zit binnen no time in marlies d'r broekie!
Volgens mij Milica...quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:18 schreef arneaux het volgende:
Over wie ze tieten hebben ze t nou?
Tíkkie gespeeld is dat verlegene wel geloof ik ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef versabommie het volgende:
hahaha tijn speelt het goed...beetke de semi verlegen clown uithangen en moet er aan wennen om een vrouw in slip te zien...nou die zit binnen no time in marlies d'r broekie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |