Een breedbekkikker en een gozer met een haarbandje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:03 schreef superhero87 het volgende:
Ik vind Semih en Micheline wel een grappig stel![]()
Ze dansen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:03 schreef superhero87 het volgende:
Ik vind Semih en Micheline wel een grappig stel![]()
Eerder Nicole Kidman...quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:07 schreef arneaux het volgende:
Ze heeft in haar gezicht iets weg van Angelina Jolie.
ik weet het.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En live ook niet neeis vrijdag in de studio al gezegd en er komt morgen gewoon een film om half 9.
Marlies pakt 'm lekker in. Ze is goed in aandacht geven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:06 schreef arneaux het volgende:
Tijn zit ff klem in zn klaagmodus.
julia roberts ..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:07 schreef arneaux het volgende:
aandacht opeisen die stinkkut!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:10 schreef Napster het volgende:
Wat is die Janine aan het doen?
goed uitgezocht door hummie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:11 schreef superhero87 het volgende:
Janine![]()
Heerlijk dat iemand mensen zo gefrustreerd kan maken![]()
* Eensch is. *quote:
Ik heb het ernstige vermoeden dat Marlies een soort beter gelukte Kelly is.... En dan die lengte.... Ik zal wel de enige zijn, huh?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:07 schreef arneaux het volgende:
Vraag je zeker ook als je vriend je zegt dat 'ie je leuk vindt?!quote:
Toekomstig stelletje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef Debbus het volgende:
Komen de gesprekken nu eindelijk op gang? Tot vanochtend was het nog wel lekker saai, maar zie nu Tijn en Marlies gezellie met z'n tweeen op de bank.
Wat heb je eraan dat iemand dat zegt als je niet weet waarom.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Vraag je zeker ook als je vriend je zegt dat 'ie je leuk vindt?!.
De bewoners: Marlies #1quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ik heb het ernstige vermoeden dat Marlies een soort beter gelukte Kelly is.... En dan die lengte.... Ik zal wel de enige zijn, huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |