Je hebt het topic gelezen en gezien dat ze momenteel niet in Nederland zitten?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Dit lijkt op een beginnende cellulitis en is een antibioticakuurtje waard. Ik zou morgenochtend even naar mn huisarts gaan, of als je het niet vertrouwt naar de huisartsenpost.
Wat heeft dat te maken met haar kwaal?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:30 schreef zwartedoos het volgende:
uhm....nog nooit van een nagelknipper gehoord??????![]()
![]()
![]()
want? hij heeft je been opengerabt en daarna paardenpoep er in gewreven? of was je er gewoon niet serieus genoeg over of snel genoeg bij? of lijd je een ongezond zwervend bestaan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef Popples het volgende:
een anti biotica en als je terug bent naar de dokter.
tramadol is wel heel erg zwaar voor de pijn.
toen ik een onstoken been en voet had kreeg ik een panty in het ziekenhuis om de zwelling gering te houden.
ik heb twee maal door de schuld van de huisarts ontstoken benen en voeten gehad.
nog erger dan je nu ziet hoor. bij mij was het rood en blauw en mijn been en voet stond op knappen. nu heb ik voor altijd een dikkere been en voet dan de ander.
nee ik ging met open bloedende tenen naar de huisarts. wat zei di e eikel doe er maar talkpoeder op.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want? hij heeft je been opengerabt en daarna paardenpoep er in gewreven? of was je er gewoon niet serieus genoeg over of snel genoeg bij? of lijd je een ongezond zwervend bestaan?
iets anders mag ook.
en je dacht na de eerste keer niet zo van, ik heb een ziekte als je met bloedende tenen naar de huisarts gaat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:15 schreef Popples het volgende:
[..]
nee ik ging met open bloedende tenen naar de huisarts. wat zei di e eikel doe er maar talkpoeder op.
ja hallo dat heb je me nu al zovaak gezegd en het helpt niet. dus totdat ik een onstoken voet en been kreeg. tja toen was het te laat. bij de tweede keer kreeg ik ook geen zalf die hielp.
door het warme weer en het sporten kreeg ik snel last van jeukende en zwetende tenen.
No offence, maar het lijkt me dat een degelijke dokter slash dermatoloog slash viroloog hier beter raad mee weet dan de gemiddelde "ik ben tegen drieën nog wakker"-fokker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:51 schreef Danny het volgende:
de korst is er met badderen afgevallen en waar de korst zat zit nu een open wond die van binnen eigenlijk wit is behalve in het midden waar het meer roze is van kleur. Er komt nagenoeg niets uit de wond. Wel hebben we er meteen sterilon opgedaan. Is het verstandig om er nog mee in water te gaan (in bad bv?)
Wellicht dat een soda-voetbadje de boel enigszins rust kan geven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:51 schreef Danny het volgende:
Is het verstandig om er nog mee in water te gaan (in bad bv?)
Luister naar de wijze oude vrouw!quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:26 schreef yvonne het volgende:
Mogguh, ik zou voor de reis terug toch proberen je te laten upgraden voor een plek met meer beenruimte.
nee ik heb geen ziekte. eerst gaat het tussen de tenen open en jeukt het. dan komt er vocht uit en op een gegeven moment kwam er bloed uit. en ik was al een aantal keer daar geweest en kreeg niks. later bleek ik een bacterie infectie te hebben gehad omdat ik geen zalf kreeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en je dacht na de eerste keer niet zo van, ik heb een ziekte als je met bloedende tenen naar de huisarts gaat?
en de tweede keer/
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:18 schreef Popples het volgende:
[..]
nee ik heb geen ziekte. eerst gaat het tussen de tenen open en jeukt het. dan komt er vocht uit en op een gegeven moment kwam er bloed uit. en ik was al een aantal keer daar geweest en kreeg niks. later bleek ik een bacterie infectie te hebben gehad omdat ik geen zalf kreeg.
maar die huisarts heeft al meerdere fouten gemaakt. bij de nieuwe huisarts kreeg ik een zalf en die helpt heel goed. heb er nu geen last meer van.
Opzouten als je niks zinnigs te melden hebt. Huppelkut.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef EmmYKuHh het volgende:
Misschien moet je je nagels eens knippen... dan passen je schoenen weer en krijg je geen opgezwollen voeten
hoe lang zijn jullie dan op vakantie geweest? Een half jaar?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:43 schreef Danny het volgende:
ik verbaas me er werkelijk over dat mensen hier kennelijk op vakantie ook steeds hun nagels knippen enzo (nagellak remover had idd geen kwaad gekunt, maar heb iets anders aan mijn hoofd nu)
maar voor jullie 'geruststelling' ik heb mijn nagels voor vertrek nog laten knippen (ja laten, ik kan dat zelf niet) en bij aankomst in nl zal dat ook zeker weer spoedig gebeuren.
Je komt toch al langer op FOK!?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:43 schreef Danny het volgende:
ik verbaas me er werkelijk over dat mensen hier kennelijk op vakantie ook steeds hun nagels knippen enzo (nagellak remover had idd geen kwaad gekunt, maar heb iets anders aan mijn hoofd nu)
maar voor jullie 'geruststelling' ik heb mijn nagels voor vertrek nog laten knippen (ja laten, ik kan dat zelf niet) en bij aankomst in nl zal dat ook zeker weer spoedig gebeuren.
jee wat n agressie!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten als je niks zinnigs te melden hebt. Huppelkut.
misschien heeft ze last van kromme teennagelsquote:
Weet je dat als je je haar los laat hangen, je grote neus niet zo opvaltquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:54 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
misschien heeft ze last van kromme teennagels![]()
ik ben trots op mijn neus, jij ook op je kromme teennagels?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet je dat als je je haar los laat hangen, je grote neus niet zo opvalt![]()
even offtopic. hebben vrouwen met grote neuzen nou ook van die grote klitten?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ben trots op mijn neus, jij ook op je kromme teennagels?
das voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even offtopic. hebben vrouwen met grote neuzen nou ook van die grote klitten?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:07 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
das voor jou een vraag en voor mij een weet![]()
Welneequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:11 schreef tweakdsl het volgende:
Weet je zeker dat je in NL gestoken bent en niet in de VS?
Dit doet me nl wel denken aan een spinnebeet, nl de brown recluse...
Tering wat een gok, maar zoalhetis, je weet toch, grootte maakt niet uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even offtopic. hebben vrouwen met grote neuzen nou ook van die grote klitten?
en een grote klit al helemaal niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering wat een gok, maar zoalhetis, je weet toch, grootte maakt niet uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |