Als F'noord verliezen kan gebeuren.quote:
weer een overgangsjaar voor feyenoord?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:49 schreef 16meter het volgende:
Ja, Feyenoord is een echte tobclub.
blijf dromen...net alsof Cruz naar Feyenoord wilquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:52 schreef Merkie het volgende:
Verdomme, Cruz moet gewoon komen.
Huren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
blijf dromen...net alsof Cruz naar Feyenoord wilkan zoiezo ergens anders terecht in italie ofzo maja dat jullie denken dat ie haalbaar is
![]()
Dat is het. Het enige wat die man kan zeggen altijd is dat het vervelend is dat Feyenoord verliest, dat Feyenoord niet zoveel geld heeft, welke spelers onhaalbaar zijn en Feyenoord afkraken tot een mindere club dan Ajax, AZ en PSV. Werkelijk geen positief woord uit de mond van die dufkop.quote:
Ik denk dat morgen tsjoek tsjoek en kroes gepresenteerd worden en dat alle zorgen dan in 1x voorbij zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
blijf dromen...net alsof Cruz naar Feyenoord wilkan zoiezo ergens anders terecht in italie ofzo maja dat jullie denken dat ie haalbaar is
![]()
Hij lijkt wel een beetje op jou.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is het. Het enige wat die man kan zeggen altijd is dat het vervelend is dat Feyenoord verliest, dat Feyenoord niet zoveel geld heeft, welke spelers onhaalbaar zijn en Feyenoord afkraken tot een mindere club dan Ajax, AZ en PSV. Werkelijk geen positief woord uit de mond van die dufkop.
Lijkt wel op jou dan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is het. Het enige wat die man kan zeggen altijd is dat het vervelend is dat Feyenoord verliest, dat Feyenoord niet zoveel geld heeft, welke spelers onhaalbaar zijn en Feyenoord afkraken tot een mindere club dan Ajax, AZ en PSV. Werkelijk geen positief woord uit de mond van die dufkop.
Wat wil je dan, Ruud Gullit die toppers wil gaan halen. Koeman is gewoon realistisch, en zal er ook niet blij mee zijn, maar hij zal er niet om gaan janken. Hij moet het doen met de middelen die hij heeft en hoogstwaarschijnlijk nog gaat krijgen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij was echter niet te benijden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:58 schreef daaaaan het volgende:
Gullit was een zak zonder verstand van voetbal, maar die straalde tenminste uit dat ie ergens wou komen.
Je kan slaan wat je wil.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:58 schreef daaaaan het volgende:
Gullit was een zak zonder verstand van voetbal, maar die straalde tenminste uit dat ie ergens wou komen. Als Koeman die mentaliteit had en met z'n vuist op de tafel durfte te rammen bij Woerts etc., was het al een veel betere coach geweest.
Vond t wel een goeie spits altijd, maar bij Braziliaantjes is het altijd wennen hoe ze zich aanpassen en hoe handelbaar e zijn. Maar ja, eerst maar es zienquote:Feyenoord-delegatie naar Rusland
Geschreven door Pieter Ooms op zondag, 20 augustus om 17:48
Volgens de Moscow Express zal een delegatie van Feyenoord morgen naar Rusland af reizen om Vagner Love aan te trekken. De Braziliaanse international moet in De Kuip Dirk Kuyt op gaan volgen. Vandaag werd in Groningen pijnlijk duidelijk dat ook Pierre van Hooijdonk niet de gewenste (tijdelijke) opvolger is.
Vagner Love staat momenteel onder contract bij CSKA Moskou. De Rotterdammers zouden volgens de Russische krant de Maar het hoge salaris van de Goddelijke Kanarie zou voor problemen kunnen gaan zorgen.
hahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[on-topic]
Ik was van een nederlaag uitgegaan eerlijkgezegd
Damagecontrol Scenario 1, ready for launch...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Radio1 meldde trouwens er morgen twee spelers gepresenteerd zouden worden.
Ik hoop een linksback in ieder geval.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Radio1 meldde trouwens er morgen twee spelers gepresenteerd zouden worden.
Wat nou? Nooit gehoord van realisme?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef PLAE@ het volgende:
haha
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:09 schreef D1 het volgende:
Hmmm, als ik Radio 1 mag geloven was het vandaag redelijk kansloos. Toch hoop ik dat jullie wel wat versterking voorin krijgen. Het is immers veel leuker om van een sterk Feijenoord te winnen dan van wat er nu op het veld staat.
Crisis?quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:
-knip-
En jij vind het gek dat je uitgekotst wordt hier?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:52 schreef daaaaan het volgende:
Slome sul meldt op Radio Rijnmond dat Cruz onhaalbaar is.
Welk goeie werk?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:31 schreef LuukBes het volgende:
Vagner Love is een luie zak die slentert als een Ronaldo over het veld, tegenpool van Dirk. Past totaal niet in de Kuip met zijn ongeinteresseerde arro uitstraling. Onbegrijpelijke aankoop als het waar is. Wim Jansen heeft denk ik plots een gezwel in zijn hoofd opgelopen, na al het goeie werk klopt er ineens niks meer van alle recente aankopen. Zorgwekkend.
betekent dat je helemaal weg gespeeld bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Als F'noord verliezen met 0-3 zonder een gele kaart - DAT is een schande.
Idd.quote:
Koeman verweet vooral Timmer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:38 schreef LuukBes het volgende:
Dagen van Bosschaart zijn wel geteld denk ik zo ja. Iemand moet de schuld krijgen, blame it on the retard.
Nee nee, dan doen jullie goede zaken om degradatie te ontlopenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd.
We verliezen bij Groningen, crisis!
Volgende week win je thuis gewoon van Hercales, en wat dan, ben je ineens weer titelkandidaat ofzo...?
De manier waarop sommige mensen het voetbal bekijken!
(EDIT) niet doen Franky!!!!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:41 schreef SCH het volgende:
Franky lieverd, kom even bij zinnen voor je geband wordt
Wegsaneren van tientallen 3e rangs spelers waar allerlei passant-trainers het in zagen zitten, maar waar Wimpie goed van zag dat ze totaal niks te zoeken hadden in de Kuip, en alleen maar op de begroting drukten.quote:
Winnen van fnoord is altijd leuk hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:09 schreef D1 het volgende:
Hmmm, als ik Radio 1 mag geloven was het vandaag redelijk kansloos. Toch hoop ik dat jullie wel wat versterking voorin krijgen. Het is immers veel leuker om van een sterk Feijenoord te winnen dan van wat er nu op het veld staat.
Ik moest lachen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee nee, dan doen jullie goede zaken om degradatie te ontlopen![]()
Beetje slap van hem, kan ie volgens alleen hard maken als Feyenoord veel kansen had gecreeerd en door een paar foute acties achterin verloor, maar voorin gebeurde ook weinig tot niks, begreep ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Koeman verweet vooral Timmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |