en wat banden te verkopenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:50 schreef BaraCuda het volgende:
Jacco heeft volgende week weer wat motoren te reviseren![]()
Klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:14 schreef M5 het volgende:
[..]
met de bullbar die Alexxxxx van plan is kun je beter door de eland heen rijden, dan prober en er omheen te gaan
een ui in tweeën snijden, en dan de halve ui tegen je oor houdenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef Nolius het volgende:
Een van mijn oren zit dicht....
Zo irritant. Weet iemand een goede remedie?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een ui in tweeën snijden, en dan de halve ui tegen je oor houden
Ja.quote:
Denk niet dat hij die bak tussen die vangrails laat driftenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:08 schreef ook_gek het volgende:
drift auto's om rotterdam?
Zeker niet de skyline van jacco?
ik heb vroeger heel veel oor ontstekings gehad.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef Nolius het volgende:
Een van mijn oren zit dicht....
Zo irritant. Weet iemand een goede remedie?
beetje jammer. Het is toch een echte driftbak.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk niet dat hij die bak tussen die vangrails laat driften![]()
Zou ik zelf in elk geval niet doen
En hoe lang doe je dat dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.Ik had als kind daar ook vaak last van. Ui trekt vocht aan of zo, vandaar ook dat je gata huieln bij uien snijden, en dat helpt ook bij je oor.
Hmmm, helpt voorlopig nog niet. Maar zal het blijven proberenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb vroeger heel veel oor ontstekings gehad.
wat dan wel eens goed ging was je hand plat op je oor leggen en in 1X er af halen.
Dan is het *plop* en open![]()
is wel een kut gevoel![]()
of neus dicht en proberen uit te ademen. Door de druk kan je oor open schietenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:13 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hmmm, helpt voorlopig nog niet. Maar zal het blijven proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |