volgens mij was arnold s. ooit ook zo'n ecto.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Een rasechte ecto kan aan gewichten hangen tot ie een ons weegt, maar als hij geen excessieve eetgewoontes doorvoert (waar mijn post een voorbeeld van is) zal er geen gram bijkomen. Helaas, zo simpel is het niet. Maar aan de andere kant ook wel; gewoon de godganze dag vreten tot je er bij neervalt (clean voer welteverstaan) en 3-4x per week trainen.
Hehe, Arnold had op zijn 16e armen van 45cm geloof ik. Ik durf met stelligheid te beweren dat alle IFBB pro-bodybuilders genetische freaks zijn én dat je als ecto nog niet eens in de buurt van de top kunt komen, al spuit je je helemaal plat met AAS.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij was arnold s. ooit ook zo'n ecto.
misschien zit er toch wel wat waarheid in je post waar je een menu omschrijft.
maar hij was toch juist begonnen omdat hij zo'n mager ventje was, voor zijn 16e zeg maar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hehe, Arnold had op zijn 16e armen van 45cm geloof ik. Ik durf met stelligheid te beweren dat alle IFBB pro-bodybuilders genetische freaks zijn én dat je als ecto nog niet eens in de buurt van de top kunt komen, al spuit je je helemaal plat met AAS.
ik weet dat fitness helemaal in is. maar dat ze die troep er bij gebruiken snap ik niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hehe, Arnold had op zijn 16e armen van 45cm geloof ik. Ik durf met stelligheid te beweren dat alle IFBB pro-bodybuilders genetische freaks zijn én dat je als ecto nog niet eens in de buurt van de top kunt komen, al spuit je je helemaal plat met AAS.
ook zonder spul en met het juiste eetpatroon kan je flink groeien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:39 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
ik weet dat fitness helemaal in is. maar dat ze die troep er bij gebruiken snap ik niet.
we hebben hiero in de buurt ook zo'n ventje lopen die kan zijn boven armen niet eens normaal langs zijn lichaam houden.
leuk dat spul
ja en jij wil aankomen en rent.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:41 schreef armmoetzaaier het volgende:
ja dat weet ik kan het zien aan me broertje. maar die doet bij zijn fitness nog boksen en werkt in de bouw.
hij is ook niet echt groot maar ziet er alleen steviger uit.hij weeg geloof ik 62kg dacht ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en jij wil aankomen en rent.![]()
ik kan voorzichtig stellen dat de genetische aanleg er is. nu nog actie!
Dit 'gesprek' duurt nou wel door en door, maar je zou beter aan de gang kunnen gaan met het zoeken van informatie naar voeding, zodat je een soort eetschema kunt vaststellen door bijvoorbeeld 6 dagen per week, waaraan je je strict houdt. 7e dag mag je dan eten wat je wil.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:48 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
hij is ook niet echt groot maar ziet er alleen steviger uit.hij weeg geloof ik 62kg dacht ik
kan ik zo'n eet schema ergens vinden. of moet ik dat zelf verzinnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dit 'gesprek' duurt nou wel door en door, maar je zou beter aan de gang kunnen gaan met het zoeken van informatie naar voeding, zodat je een soort eetschema kunt vaststellen door bijvoorbeeld 6 dagen per week, waaraan je je strict houdt. 7e dag mag je dan eten wat je wil.
Zelf samenstellen, maar door kennis te hebben van de theorie kan dat pas echt. However, in mijn post op de vorige pagina staan al wel een flink aantal producten die gezond zijn en je toch "vet" kunnen maken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:01 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
kan ik zo'n eet schema ergens vinden. of moet ik dat zelf verzinnen
vis is wel een goed idee. dat is erg lekker.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zelf samenstellen, maar door kennis te hebben van de theorie kan dat pas echt. However, in mijn post op de vorige pagina staan al wel een flink aantal producten die gezond zijn en je toch "vet" kunnen maken.
Perfect voorbeeld is de vis; ontzettende gezond voer, maar teveel er van gaat gewoon onder je huid zitten. Geen wonder dat beren vis vreten om het leven vlak voor hun winterslaap.
Hij vindt zichzelf te mager, dus waarom moet jij dat wetenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:09 schreef Tharalom het volgende:
Ik heb het topic snel even doorgelezen, maar nergens kunnen vinden hou oud je bent, hoe lang en hoe zwaar?
Lijken me geen onbelangrijke feiten gezien je 'probleem'.
Ervanuitgaande dat we het over natuurlijke, niet bewerkte vetten hebben, bestaan er alleen "gezonde vetten". Zie mijn topic hierover in LIF.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:20 schreef weathergirl het volgende:
zo vaak mogelijk per dag wat eten. liefst koolhydraten en gezonde vetten. dus een paar olijven tussendoor, dan weer wat noten (amandelen, cashew, macadamia), dan weer een paar volkoren biskwietjes, en dat de hele dag door náást je normale eettijden.
wat ook helpt: nog wat eten voordat je naar bed gaat. een paar toastjes met kaas, een handje nootjes, of wat chocoladerozijnen.
Daar gaan we dus niet vanuit, want in de meeste voedingsmiddelen zijn de vetten wél bewerkt. En ik denk niet dat iedereen JOUW topic leest voordat hij of zij wat in zijn/haar mond stopt. En als je daar al naar verwijst, zet daar dan ook een linkje bij. Betweter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat we het over natuurlijke, niet bewerkte vetten hebben, bestaan er alleen "gezonde vetten". Zie mijn topic hierover in LIF.
Als je ook maar een beetje verstand zou hebben van voeding en dietiek, zou je niet zo'n domme reactie geven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:45 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf te mager, dus waarom moet jij dat weten![]()
Doe niet zo domquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:07 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje verstand zou hebben van voeding en dietiek, zou je niet zo'n domme reactie geven.![]()
Door bijvoorbeeld zijn leeftijd, lengte en gewicht te weten kun je een beter advies geven over voeding. Maar dat verband wordt in jouw kleine brein nog steeds niet gelegd zie ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Doe niet zo domHij vindt het zelf een probleem, dat is al genoeg
Dat jij zo nieuwsgierig bent
![]()
Voor de meeste mensen zal het genoeg zijn denk ik, maar in extreme gevallen moet er nog heel wat meer voer op tafel komenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef calve het volgende:
Ontbijt
3 bruine boterhammen met boter
1 x kaas, 1 x vleeswaren, 1 x zoet beleg
1 glas melk
thee/koffie/vruchtensap
Tussendoor
tussendoortje *
thee/koffie/vruchtensap
Middageten
4 bruine boterhammen met boter
2 x kaas, 1 x vleeswaren, 1 x zoet beleg
1 glas melk
thee/koffie/vruchtensap
Tussendoor
tussendoortje *
1 stuk fruit
thee/koffie/vruchtensap
Avondeten
portie groenten
groot portie aardappelen/pasta/rijst
jus/saus
stuk vlees/vis/vleesvervanger
toetje, vla bijvoorbeeld
Tussendoor
tussendoortje *
1 stuk fruit
thee/koffie/vruchtensap
En als je gesport hebt kun je het beste nog wat extra eten, bijvoorbeeld een tosti ofzo.
* Tussendoortje kan zijn: pakje sultana's, mars, gebakje, ijsje, portie nootjes, zakje chips, stroopwafel, 4 biskwietjes, enz.
ja ja maar wat je wilde weten ik ben 22 ik weeg 57 ongeveer en ben 1,78 geloof ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Door bijvoorbeeld zijn leeftijd, lengte en gewicht te weten kun je een beter advies geven over voeding. Maar dat verband wordt in jouw kleine brein nog steeds niet gelegd zie ik![]()
Met andere woorden, ik probeer TS te helpen met zijn probleem, jij geeft alleen inhoudsloze reacties.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |