Normaal gesproken inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De zon schijnt, maar het regent al de hele nacht, ochtend en middag
Mét onweer
Heerlijk voor een luie zondag...
In die zin bedoelde ik plat ook eigenlijk, als in 1 dimensionaal. Vlak is een beter woord misschien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Plat vond ik het niet echt, maar er is weinig met het verhaal gedaan. Ik zat zeer zeker niet op een Hollywood-productie of iets dergelijks te wachten, in tegendeel zelfs, maar sommige karakters hadden misschien iets meer uitgediept kunnen worden, het was nu allemaal vrij vlak
quote:
gister ook alquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:41 schreef DeTolk het volgende:
Rondje op kosten van Mahamadou Diarra (ex VItesse) . Hij gaat naar Real Madrid.
Boeiend!quote:
Beperk je hiermee even tot het liveverslagen topic, er zijn menschens die dit niet willen weten tot vanavondquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:07 schreef Gollemrulez het volgende:
edit
Oja... dat is waar ook. Ik was er alleen zo verbaasd over...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beperk je hiermee even tot het liveverslagen topic, er zijn menschens die dit niet willen weten tot vanavond.
Net even met de hond een stukje gelopen. Het was droog.... was....quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef Bjoro het volgende:
we stonden op het veld.....warming up gedaan.....nog even naar binnen....stortbui.....toch nog afgelast....dat ku(ns)tgras is ook niet meer wat het geweest is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |