Wat mij betreft wel.Irritante vent met zijn irritante rugzakquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
Dus mag hij dood?
Anyhow, ik hoop dat season 3 net zo goed word als season 1
Jack zal nooit doodgaan... Bauer leeft toch ook nogquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja. Moet niet, maar als er dan toch iemand dood moet, dan het liefst Jack i.p.v. een personage dat nog voor enige verrassingen kan zorgen.
Idd Jack zal nooit dood gaan. Zn tas daarin tegen....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jack zal nooit doodgaan... Bauer leeft toch ook nog![]()
Die leeft nog, zie jein de laatste promoquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Nee man, zij is* pi.
Het is juist Locke die dood moet
Locke was geweldig toen we nog niet wisten of hij kwaadaardig was of niet. Nu is hij meh.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Nee man, zij is* pi.
Het is juist Locke die dood moet
John Lockequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Locke was geweldig toen we nog niet wisten of hij kwaadaardig was of niet. Nu is hij meh.
Al heeft hij imo wel het meest interessante verhaallijn.
Locke blijft hoe dan ook een heldquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Locke was geweldig toen we nog niet wisten of hij kwaadaardig was of niet. Nu is hij meh.
Ik las ergens dat die oude mysterieuze Locke terugkomt nu hij niet meer achter een bureau hoeft te zittenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In de teaser zie je h'm.quote:Op zondag 24 september 2006 22:24 schreef Dos37 het volgende:
Locke vind ik de beste acteur en personage van de hele cast dus ik hoop dat ie nog leeft.
uitgezonden. Om weer lekker into Lost te komenquote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Special: Lost - A Tale of Survival
Airdate: September 27, 2006
Das woensdagquote:Op maandag 25 september 2006 11:19 schreef Miguel het volgende:
En deze week wordt
[..]
uitgezonden. Om weer lekker into Lost te komen![]()
Lostquote:Op maandag 25 september 2006 15:12 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ben het hele Lost maar wéér is over opnieuw aan 't kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |