abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41005566
Ik heb al een paar jaar dezelfde, gewoon zo'n lange zwarte wollen jas van de WE. Ik ben nu op zoek naar zoiets als dit, iemand een idee waar ze mooie verkopen?

zondag 20 augustus 2006 @ 18:54:59 #32
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_41005647
zwarte magika...
volgens mij is dat nergens te koop...dit was volgens mij een paar jaar geleden in...
pi_41005694
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef amaranta het volgende:
zwarte magika...
volgens mij is dat nergens te koop...dit was volgens mij een paar jaar geleden in...
Ik hou me totaal niet bezig met wat er in is.. maar ik zag heel wat jassen met bontranden in de winkels afgelopen weekend, dus deze moeten dan ook nog ergens te krijgen zijn zou je denken
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:15:09 #34
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_41006134
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:56 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ik hou me totaal niet bezig met wat er in is.. maar ik zag heel wat jassen met bontranden in de winkels afgelopen weekend, dus deze moeten dan ook nog ergens te krijgen zijn zou je denken
dan zal het wel weer in zijn.....
als het in is dan is het te koop bij o.a.:
HenM
We
Zara
Mango
vero moda
woman at work
etc etc
pi_41007973
heb de mijne al 4 jaar. bij de we gekocht. denk dat ik m deze winter weer ga dragen, prima jas. Heb wel ens gekeken voor een nieuwe, maar kan nooit wat vinden.
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_41019579
Ik heb de mijn g-star winterjas nu 2 winters aangehad. Misschien dat ik in de sale in januari ofzo wel weer eens kijk voor een nieuw.
pi_41021315
Brr... krijg me een rillingen over wat sommige mensen hier dragen! Flanel, bontkragen
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_41022128
Ik ga dit jaar weer mijn mooie donkerbruine esprit bomber-model-jas aandoen
Heerlijk warm, ook op de brommer, en gevoerd met blauw Met mijn leuke blauw/bruin/groen geruite sjaal erbij
Er zit officieel een bontkraag aan, maar die is er af te halen met knoopjes, dus die ligt nu alweer een jaartje in de la.
Heb ook nog een oude lange zwarte jas, heerlijk ding en nog steeds mooi, komt ong. tot de knie, is getailleerd en heeft een opstaande kraag. Deze is alleen een stuk kouder.
pi_41022612
Ik had bij de H&M een hele leuke gezien, niet gelijk gekocht.
Toen ik terug kwam, was hij uit de schappen gehaald omdat er klachten over binnen waren gekomen......
pi_41023358
Ik moet nodig weer eens gaan kijken voor een winterjas..
Dus hoop dat er leuke te vinden zijn..
Ik heb altijd ,dat als ik er echt naar op zoek ben er geen vind die ik dus echt leuk vind
Ik weet wel dat ik een wat langer model wilt..
Salsa Española
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:58:43 #41
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_41023459
Ik wil een kerstmanjas als winterjas.
O)))
pi_41025875
Mijn winterjas ging einde vorige winter kapot. Omda thet toen nog koud was had ik een nieuwe gekocht maar na een week werd het opeens te warm! Dus ik wacht met smart op de winter zodat ik die nieuwe jas eindelijk aan kan doen
pi_41815420
Heeft iemand een foto van die zwarte herenjas bij de H&M ze hebbe hem ook in 't rood met zo'n capuchon en vrij hoge rits?
Can't be stopped
  donderdag 14 september 2006 @ 21:53:56 #44
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_41816197
Ik had een Columbia jas van ong. 200 euro waar ik iets meer dan 2 jaar mee heb gedaan. Vlak voor mijn wintersport is die eigenlijk een beetje verneukt doordat ik m verkeerd heb gewassen

Heb nu een dunne winterjas van Haglöfs, die ik af en toe gebruik voor school enzo.
Een wat oudere winterjas die ik gebruik voor wanneer ik ga stappen enzo.
Een lange zwarte nette jas voor over mijn pak, wanneer het weer wat minder is.

En ik heb twee weken geleden deze beauty gekocht

Fingerbang... BANG! BANG!
pi_41816422
ik heb mn winterjas al bijna 2 jaar.... en draag ze meestal tot ze beginnen te slijten...maar ik draag meestal gewoon een lekkere dikke trui, met een andere trui derover..zit gemakkelijker vind ik
pi_41816988
Ik moet ook even op zoek. Mijn zoektocht begint morgen...
  donderdag 14 september 2006 @ 22:15:34 #47
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41817165
Ik ga dit jaar voor het 3e jaar mijn H&M jas gebruiken Is zo'n soort houtje-touwtje jas maar dan met een rits.
Verder draag ik heel vaak mijn jas van mijn ski-pak (wat klinkt dat stom...ski-pak...ik snowboard ). Die is echt heerlijk warm en zit gewoon goed.
To infinity…and beyond!
pi_41820122
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik had een Columbia jas van ong. 200 euro waar ik iets meer dan 2 jaar mee heb gedaan. Vlak voor mijn wintersport is die eigenlijk een beetje verneukt doordat ik m verkeerd heb gewassen

Heb nu een dunne winterjas van Haglöfs, die ik af en toe gebruik voor school enzo.
Een wat oudere winterjas die ik gebruik voor wanneer ik ga stappen enzo.
Een lange zwarte nette jas voor over mijn pak, wanneer het weer wat minder is.

En ik heb twee weken geleden deze beauty gekocht

[afbeelding]
dat is echt een vette jas en die zoek ik al een tijdje, waar heb je die gekocht en voor hoeveel?
  vrijdag 15 september 2006 @ 01:51:18 #49
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_41823836
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef Stansfield het volgende:

[..]

dat is echt een vette jas en die zoek ik al een tijdje, waar heb je die gekocht en voor hoeveel?
Dank je

Ik heb m gekocht in de The North Face winkel in Amsterdam. Die zit in de Kalvertoren (aan het einde van de Kalverstraat, mocht je het je afvragen) en dan op de 1e verdieping. Dit model is de Venture Jacket (klik en dan de laatste)

Edit: hij kost ¤ 225,-
Fingerbang... BANG! BANG!
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:05:02 #50
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_41828998
Ik heb deze gister besteld.
Jasje van Armani. Het is alleen geen winterjas volgens mij.

ik ben de jager met de pet.
pi_41829413
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb al een paar jaar dezelfde, gewoon zo'n lange zwarte wollen jas van de WE. Ik ben nu op zoek naar zoiets als dit, iemand een idee waar ze mooie verkopen?

[afbeelding]
ik heb zo'n winterjas maar dan in het bruin. Hij is alweer van 3 winters terug dacht ik, misschien wel van 4.
Die bontkraagjes gaan erg stinken en moet je laten reinigen. Ook niet mee in de regen gaan lopen, dan stinken ze nog sneller.
Verder heb ik ook een donkerbruine winterjas, type "saai", maar wel heel warm en geschikt om langdurig mee buiten te staan. Deze is al 2 jaar oud.
En ik heb een grijze die waterafstotend is, voorals het regent of sneeuwt. Deze heb ik al 4 jaar.
Ik vind dat ik deze winter weer een nieuwe jas mag kopen. Maar ik heb er nog niet echt naar gezocht.
pi_41837714
Jas gevonden

Een groene, bij MAW.
pi_41837776
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:05 schreef Houzer het volgende:

[afbeelding]
Dat denk ik ook niet. . Mooi jasje.
pi_41838515
Heb een H&M, maar die heb ik al 2 jaar inmiddels.
Dus; Tijd voor 'n nieuwe!
Alleen nog ff sparen
Heb ook nog geen mooie jassen gezien
pi_41838565
Heb de afgelopen drie winters in een zomerjas gelopen. Nu maar eens een winterjas gekocht. .
pi_41838684
Waarom denken mensen er in godsnaam nu al aan om een winterjas te kopen. Dat doe ik pas als ik verrek van de kou wanneer ik naar het cafe fiets.
pi_41838796
Een Woolrich parka...

Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:22:02 #58
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_41838994
Ik heb een zwarte jas van Mansharey, ben er nog steeds erg tevreden mee, ook al begint ie een beetje wear te tonen..!
pi_41839382
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:10 schreef Wojworshebn het volgende:
Waarom denken mensen er in godsnaam nu al aan om een winterjas te kopen. Dat doe ik pas als ik verrek van de kou wanneer ik naar het cafe fiets.
Omdat dan de helft al weg is?
pi_41843258
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:05 schreef Houzer het volgende:

[afbeelding]
Betaal je daar nou voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')