Ik hou me totaal niet bezig met wat er in is.. maar ik zag heel wat jassen met bontranden in de winkels afgelopen weekend, dus deze moeten dan ook nog ergens te krijgen zijn zou je denkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef amaranta het volgende:
zwarte magika...
volgens mij is dat nergens te koop...dit was volgens mij een paar jaar geleden in...
dan zal het wel weer in zijn.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik hou me totaal niet bezig met wat er in is.. maar ik zag heel wat jassen met bontranden in de winkels afgelopen weekend, dus deze moeten dan ook nog ergens te krijgen zijn zou je denken
dat is echt een vette jas en die zoek ik al een tijdje, waar heb je die gekocht en voor hoeveel?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik had een Columbia jas van ong. 200 euro waar ik iets meer dan 2 jaar mee heb gedaan. Vlak voor mijn wintersport is die eigenlijk een beetje verneukt doordat ik m verkeerd heb gewassen
Heb nu een dunne winterjas van Haglöfs, die ik af en toe gebruik voor school enzo.
Een wat oudere winterjas die ik gebruik voor wanneer ik ga stappen enzo.
Een lange zwarte nette jas voor over mijn pak, wanneer het weer wat minder is.
En ik heb twee weken geleden deze beauty gekocht
[afbeelding]
Dank jequote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
dat is echt een vette jas en die zoek ik al een tijdje, waar heb je die gekocht en voor hoeveel?
ik heb zo'n winterjas maar dan in het bruin. Hij is alweer van 3 winters terug dacht ik, misschien wel van 4.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb al een paar jaar dezelfde, gewoon zo'n lange zwarte wollen jas van de WE. Ik ben nu op zoek naar zoiets als dit, iemand een idee waar ze mooie verkopen?
[afbeelding]
Dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:05 schreef Houzer het volgende:
Ik heb deze gister besteld.
Jasje van Armani. Het is alleen geen winterjas volgens mij.
[afbeelding]
Omdat dan de helft al weg is?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:10 schreef Wojworshebn het volgende:
Waarom denken mensen er in godsnaam nu al aan om een winterjas te kopen. Dat doe ik pas als ik verrek van de kou wanneer ik naar het cafe fiets.
Betaal je daar nou voor?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:05 schreef Houzer het volgende:
Ik heb deze gister besteld.
Jasje van Armani. Het is alleen geen winterjas volgens mij.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |