en dan vertalen ze het in het Engels:quote:Sinds vandaag kunnen de mensen die Dvds of T-shirt bestellen gebruik maken van Paypa©l om de betaling te doen. Er zijn nog altijd mensen die het blindelings betalen niet helemaal vertrouwen en liever werken met een systeem als Paypal©
Eindelijk hebben ze het systeem nu ook in het Nederlands waardoor het voor ons makkelijker is om te gebruiken. Voor meer informatie lees de Announcement in de shop.
ik vind het wel amusant, maar dit is een vrij groot forum en dan vind ik dat je zoiets niet meer mag/kan doenquote:Sinds today it is possible to pay merchandise treu the PayPal© system. There are still people who dont trust it to send money to somebody and many of them know this system and like to use it.
Finally they made it in Dutch and that gives us the possibilty to use it the right way. For more information please visit our shop and read the announcement.
ik vind het Nederlands nou ook niet echt hoogstaandquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:24 schreef Thrilled het volgende:
ik krijg wel eens een nieuwsbrief en daarin zijn ze zo sociaal geweest om ook voor de vele engelse leden het te vertalen in het engels... ik vraag me alleen af hoelang die engelse mensen wel niet in een deuk liggen om de spel/zinsfouten die hierin staan...
Nederlands:
[..]
en dan vertalen ze het in het Engels:
[..]
ik vind het wel amusant, maar dit is een vrij groot forum en dan vind ik dat je zoiets niet meer mag/kan doen
Dit is gewoon een translat0rquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:24 schreef Thrilled het volgende:
ik krijg wel eens een nieuwsbrief en daarin zijn ze zo sociaal geweest om ook voor de vele engelse leden het te vertalen in het engels... ik vraag me alleen af hoelang die engelse mensen wel niet in een deuk liggen om de spel/zinsfouten die hierin staan...
Nederlands:
[..]
en dan vertalen ze het in het Engels:
[..]
ik vind het wel amusant, maar dit is een vrij groot forum en dan vind ik dat je zoiets niet meer mag/kan doen
quote:Since today people have been possible who Dvds order or t-shirt use Paypa©l to do the payment. There are still people who trust blindly paying not entirely and kinder work with a system as Paypal©
At last they have the system now also in Dutch as a result of which is use it for our easier. For further information read the Announcement in the shop.
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dit is gewoon een slechte translat0r![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |