Ik heb 2 honden: een Jack Russel en een kruising tussen een Jack Russel en een Beagle in de leeftijd 3 en bijna 4.
Gisteren avond begonnen ze om niks te grommen tegen elkaar en aanstalte maken om elkaar iets te doen. Ik de aanstoker van de twee opgepakt en in de tuin gegooid(Jack). Na een half uurtje weer naar binnen gelaten nadat ik een goed gesprek heb gehad met de Jack. Laat ik de Jack in de kamer loopt op de half Beagle af begint weer te grommen, weer de Jack opgepakt in de tuin gepleurd, na een uur laat ik hem weer na binnen,(heel onderdanig naar mij toe) binnengekomen rend de Jack naar de half beagle toe en beginnen te vechten.
Ik met gevaar voor eigen leven ertussen gesprongen, en ze uitelkaar getrapt.(jack weer buiten gegooid)
Gevolg Beagle(Bink) een gat in zijn rechter poot(de zelfde poot waarmee hij een uur eerder tegen de deur aangelopen was) Hij loopt nu al 15 uur op 3 poten
Jack na een tijdje binnen gelaten, in de keuken zodat ie niet bij de beagle kan komen. Heeft m'n jack een gat in zijn oor en het bloed als een rund. Gaat het beest naast me staan schut zijn kop en jawel hoor bloed op mijn broek, vloer en muur
Klacht : waarom moet een van de honden de baas worden over de andere? Ik ben toch gvd de baas gevolgt door mijn vriendin.
Kut roedel gebeuren