abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:44:44 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41036010
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:37 schreef Kindervriend het volgende:
Flugeltje, done.

Wie gaat er als eerste neuken?

Maar tering, is dit het EO-forum ofzo? Loosen up.

Dit was nou niet direct wat ik bedoelde...

En nee, dit is niet het EO-forum stel je niet aan

Het gaat mij erom dat je een typische KLB-OP geplaatst hebt en dat zoiets in een ander forum nu eenmaal anders overkomt. Natuurlijk kun je het over neuken en/of wippen hebben. Maar dit was zuiver provocerend en dat kan gewoon anders.

Maak er nou maar iets van wat er tussenin ligt, dan gooi ik 'm écht weer open...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:48:25 #102
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41036099
Even een tvp plaatsen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:49:15 #103
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_41036122
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dit was nou niet direct wat ik bedoelde...

En nee, dit is niet het EO-forum stel je niet aan

Het gaat mij erom dat je een typische KLB-OP geplaatst hebt en dat zoiets in een ander forum nu eenmaal anders overkomt. Natuurlijk kun je het over neuken en/of wippen hebben. Maar dit was zuiver provocerend en dat kan gewoon anders.

Maak er nou maar iets van wat er tussenin ligt, dan gooi ik 'm écht weer open...
Sorry, maar die OP is echt niet om te provoceren hoor.

Iedereen heeft gewoon z'n eigen schrijfstijl, of je dat nu leuk vindt of niet... Mijn taalgebruik ga ik echt niet aanpassen, omdat iemand denkt dat het 'provocerend' is.

Laat 't topic dan maar dicht.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:28:17 #104
521 ruby
Hell yeah!
pi_41037163
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:41 schreef flugeltje het volgende:
Dat je af en toe tussendoor eens wat meld over een eerder jaar of elkaar uitlacht om iets is niet erg. Daar heb je me ook nog niet over gehoord of gezien. Ik heb gisteren echter wel een aantal maal reactie gegeven naar mensen die COS binnenkwamen met de melding dat ze 'net een mooie film' gezien hadden of mensen die de discussie aanwilden over de zin/onzin van COS/SC.

Ik vind dat we tot nu toe erg ons best gedaan hebben om e.e.a. uit te leggen en ook de nuances uit te leggen. Ook dat we nu wat strenger zijn om te voorkomen dat de zaken direct al verslappen. Waarom alles dan meteen zo in het extreme getrokken moet worden ontgaat me eigenlijk een beetje.
Ja ik begrijp dat je over een mooie film niet in het COS hoeft te zijn. Dat is in principe off-topic geblaat. Oké.

Maar wat betreft over het in extreme getrokken worden; gisteren was ik ff boodschappen doen en een uurtje later ging ik weer terug naar het COS. Tot m'n verbazing zag ik dat men nog steeds in hetzelfde topic zat. M.a.w. het was niet zo interessant op de streams. Dus ik zei zoiets van "ik kom net terug van boodschappen en zie dat we nog steeds in het oude topic zijn". Dan is er één of andere pipo (geen mod) die mij vertelt dat ik in het SC topic moet zijn. Dat vond ik nogal overdreven eerlijk gezegd ja. Ik hoef verder ook geen discussie te voeren over m'n boodschappen maar het was meer een soort van binnenkomer. Om maar even een voorbeeld te noemen....
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 18:42:21 #105
128220 Peter6000
pi_41037621
Als ik Paint Shop Pro heb geherinstalleerd, kan ik eventueel ook wel weer een kerstballentopic maken (eventueel met vitrages), als daar behoefte aan is
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:50:13 #106
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41037842
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Falco, ga eens op bigbrother.fok.nl kijken. Ben je meteen weer op de hoogte van de meest belangrijke zaken. Verder de streamverslagentopics van vrijdag t/m nu en je bent weer bij
Je hebt gelijk Flugel ! Stom dat ik daar niet aan dacht
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:56:37 #107
242 Pinball
Electric Monk
pi_41038019
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef ruby het volgende:

Dus ik zei zoiets van "ik kom net terug van boodschappen en zie dat we nog steeds in het oude topic zijn". Dan is er één of andere pipo (geen mod) die mij vertelt dat ik in het SC topic moet zijn. Dat vond ik nogal overdreven eerlijk gezegd ja. Ik hoef verder ook geen discussie te voeren over m'n boodschappen maar het was meer een soort van binnenkomer. Om maar even een voorbeeld te noemen....
Oh, misschien was ik die pipo wel, want gisteren heb ik nog 1 of andere kletskut terechtgewezen die vrolijk in de COS kwam melden dat ze boodschappen had gedaan.

Flikker op met je boodschappen, met je goedemorgen en goedemiddag, met je Hoi, BEW en , wegwezen naar de SC, die is daarvoor gemaakt. Als je in het BB-huis zou zitten zou ik graag een pagina COS wijden aan jouw dagelijkse beslommeringen, maar zolang je gewoon 1 van de 150.000 Fok!-users bent hoort jouw leventje -hoe interessant je boodschappen waarschijnlijk ook zijn- niet in de COS.

Snap je?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:04:37 #108
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41038205
Idd, ga naar die SC om na de boodschappen, te vertellen dat je leven heus niet zo saai is. Dit snapt iedereen toch nu wel !
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:16:33 #109
521 ruby
Hell yeah!
pi_41038421
Die pipo was jij inderdaad Pinball, dat heb je heel goed. En dan heb ik je nog vrij netjes omschreven toch?.

En mij terecht wijzen? Dat hoef jij niet te doen. Nogmaals (voor jou is lezen blijkbaar ook niet zo simpel) ik kwam niet melden dat ik boodschappen had gedaan maar dat het me tevens verbaasde dat nog steeds het zelfde topic gaande was. Vreselijk he? Maar gelukkig kwam jij, mod-wannabe, me even vertellen wat ik moest doen.

Dat het jou niet interesseert, zal me verder m'n reet roesten. Met jou deze discussie houden heeft geen zin want dan ga je weer razen en tieren als een stampvoetend kind. Dus bij deze; rot zelf aub op met je overspannen manier van reageren.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:32:42 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_41038876
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:16 schreef ruby het volgende:

ik kwam niet melden dat ik boodschappen had gedaan maar dat het me tevens verbaasde dat nog steeds het zelfde topic gaande was. Vreselijk he? Maar gelukkig kwam jij, mod-wannabe, me even vertellen wat ik moest doen.
En toch zit er wel wat in natuurlijk.
Als jij het doet gaan binnen een paar dagen alle users weer over hun blauwtongschapen en lekke banden posten en dat ze het vreemd vinden dat het topic nog niet volgepost is. (Hetgeen dan overigens snel wel het geval zal zijn.)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:37:03 #111
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_41039000
Mag ik even zuigen; ik lees veel regeltjes, SOCCEN, SC, al dan niet off topic..... Talpa had gelijk BB2006 is harder dan ooit!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:38:50 #112
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41039046
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:37 schreef Maurisico het volgende:
Mag ik even zuigen; ik lees veel regeltjes, SOCCEN, SC, al dan niet off topic..... Talpa had gelijk BB2006 is harder dan ooit!
matige poging
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:39:11 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41039060
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:37 schreef Maurisico het volgende:
Maurisico

Welkom terug!
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:42:24 #114
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_41039147
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:38 schreef teamlead het volgende:

[..]

matige poging
Teamlead, ouwe pongelaar, met jou ook alles kits?
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:43:57 #115
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_41039201
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Maurisico

Welkom terug!
En een vriendelijk hallo aan Flugel, de beste moderator van Tilburg eo.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:44:42 #116
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41039225
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:42 schreef Maurisico het volgende:

[..]

Teamlead, ouwe pongelaar, met jou ook alles kits?
nog niet met pek en veren afgevoerd dit jaar, dus ik heb geen klachten so far
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_41039288
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:47:15 #118
242 Pinball
Electric Monk
pi_41039299
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:16 schreef ruby het volgende:
ik kwam niet melden dat ik boodschappen had gedaan maar dat het me tevens verbaasde dat nog steeds het zelfde topic gaande was.
Oh, dan heb ik dat waarschijnlijk verkeerd begrepen toen je schreef: "Ben ff boodschappen wezen doen"
Hoe dan ook is dat slowchat.
quote:
Vreselijk he? Maar gelukkig kwam jij, mod-wannabe, me even vertellen wat ik moest doen.
Helemaal niet, ik zei: "De SC is ook nog steeds in hetzelfde topic. "
Gewoon een vriendelijke herinnering aan de scheiding van SC en COS.
quote:
Met jou deze discussie houden heeft geen zin want dan ga je weer razen en tieren als een stampvoetend kind. Dus bij deze; rot zelf aub op met je overspannen manier van reageren.
Stel je niet aan.
Ik postte een " " en dat vind jij 'razen en tieren'
Je bent gewoon op je pik getrapt en nu zal je koste wat kost je gelijk halen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:47:34 #119
521 ruby
Hell yeah!
pi_41039321
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:32 schreef APK het volgende:

[..]

En toch zit er wel wat in natuurlijk.
Als jij het doet gaan binnen een paar dagen alle users weer over hun blauwtongschapen en lekke banden posten en dat ze het vreemd vinden dat het topic nog niet volgepost is. (Hetgeen dan overigens snel wel het geval zal zijn.)
Ik begrijp dat punt ook wel, maar waar mij het meer om gaat is dat er niet om elk klein dingetje naar de SC verwezen hoeft te worden, want niet iedereen van COS kijkt tevens in de SC. Gaat het uit de hand lopen, dan kan er altijd ingegrepen worden.
Dat van mij was alleen een voorbeeld (of het nou interessant is, is een ander verhaal).
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:49:39 #120
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41039399
Het begint klein, maar...
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:53:25 #121
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_41039532
COStelijk deze discussies!
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:54:27 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41039569
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:53 schreef Maurisico het volgende:
COStelijk deze discussies!
OPENweb is er niets bij
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:59:53 #123
521 ruby
Hell yeah!
pi_41039777
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik dat waarschijnlijk verkeerd begrepen toen je schreef: "Ben ff boodschappen wezen doen"
Hoe dan ook is dat slowchat.
[..]

Helemaal niet, ik zei: "De SC is ook nog steeds in hetzelfde topic. "
Gewoon een vriendelijke herinnering aan de scheiding van SC en COS.
[..]

Stel je niet aan.
Ik postte een " " en dat vind jij 'razen en tieren'
Je bent gewoon op je pik getrapt en nu zal je koste wat kost je gelijk halen.
Het razen en tieren sloeg in dit geval meer op "flikker op met je .....bla bla bla".
Verder hoef ik m'n gelijk ook niet te halen want daar win ik geen prijs mee, maar ik mag wel zeggen of ik het ergens mee eens ben of niet. Dat doe jij ook tenslotte. (discussieforum, weet je nog?)
En dat ik op m'n pik getrapt ben, ach dat zijn jouw woorden.
pi_41039809
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef ruby het volgende:
Wat ik jammer vind is dat als men iets zegt of meedeelt in het SOC-topic dat niet direct op de streams slaat maar indirect er wel mee te maken heeft, dat een user of mod meteen moet komen melden dat dat in een ander topic moet.
Het is nou eenmaal prettiger om in één topic te blijven ipv dat je steeds apart iets moet melden in het SC topic want niet iedereen leest mee in dat topic. Ik snap best dat het geen zootje moet worden met puur off-topic geblaat, maar er hoeft niet op alle slakken zou gelegd te worden. Een beetje spontaniteit moet er wel in blijven vind ik.
Als de bewoners soep gaan maken mag je in COS zeggen dat het je een lekkere soep lijkt. Wil je het recept weten, dan moet je naar SC. Dan mag je in COS weer melden dat-ie niet te vreten is, maar als iemand je wil vertellen dat je er minder zout in had moeten gooien dan moet-ie dat in SC doen .

Krampachtig, star en een voorbeeld van overdreven regelzucht. Maar dat heb ik dit weekend ook al een paar keer gezegd, maar volgens mij kun je net zo goed tegen een muur praten.

Ik blijf dus inmiddels eigenlijk al weg, want ik vind er zo geen ene fuck meer aan hier. Een COS waarin geen offtopic geneuzel zit vind ik best, wie dat zoekt kan daar terecht. Maar er zijn ook mensen die gewoon willen keuvelen, en soms gaat dat over niets, soms een tijdje over de streams. So fucking what zeg.... Je HOEFT de SC niet te volgen, als je dat niks vindt.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:01:16 #125
521 ruby
Hell yeah!
pi_41039821
Ik ben er klaar mee, dus nu is de beurt aan iemand anders.
pi_41039886
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:01 schreef ruby het volgende:
Ik ben er klaar mee, dus nu is de beurt aan iemand anders.
Don't look at me.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:03:36 #127
521 ruby
Hell yeah!
pi_41039901
Jij begrijpt het Jernau.Morat.Gurgeh.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:03:54 #128
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41039914
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]
So fucking what zeg.... Je HOEFT de SC COS niet te volgen, als je dat niks vindt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:05:09 #129
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41039954
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Don't look at me.
Gurgel!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41040007
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef teamlead het volgende:

[..]

Inderdaad, dat hoeft niet. En anderen hoeven SC niet te volgen. Dus snap ik het totaal niet waarom het in SC niet over de streams mag gaan.

En kom nou alsjeblieft niet met 'af en toe een opmerking mag wel', want dat argument is gewoon bullshit. Het komt er effectief op neer dat alles weggehaald wordt.

En ik blijf het bizar vinden, al lul je tot je tong blauw ziet, dat je in het BB slowchat topic, in het BB forum het niet *mag* hebben over de streams.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:08:42 #131
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41040061
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Inderdaad, dat hoeft niet. En anderen hoeven SC niet te volgen. Dus snap ik het totaal niet waarom het in SC niet over de streams mag gaan.

En kom nou alsjeblieft niet met 'af en toe een opmerking mag wel', want dat argument is gewoon bullshit. Het komt er effectief op neer dat alles weggehaald wordt.

En ik blijf het bizar vinden, al lul je tot je tong blauw ziet, dat je in het BB slowchat topic, in het BB forum het niet *mag* hebben over de streams.
en hoevaak moeten we zeggen dat we het in het begin (nu dus...) wat strikter scheiden om te voorkomen dat we 2 identieke reeksen krijgen, voor het daadwerkelijk begint door te dringen dan??
pi_41040062
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:05 schreef Sanne het volgende:

[..]

Gurgel!!!
Sanne

Hoi en doei, ik ben er weer weg van, voordat ik me weer ga zitten ergeren aan dit staaltje moderatie-nonsense.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:09:52 #133
521 ruby
Hell yeah!
pi_41040095
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Don't look at me.
Ik zag je post daarna pas.

Ik bedoelde ook meer te zeggen dat ik nu klaar ben met mijn punt. Tig keer mezelf herhalen heeft nu ook geen zin. Jouw stukje is wat dat betreft ook duidelijk genoeg.
pi_41040137
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

en hoevaak moeten we zeggen dat we het in het begin (nu dus...) wat strikter scheiden om te voorkomen dat we 2 identieke reeksen krijgen, voor het daadwerkelijk begint door te dringen dan??
Jezus fucking christ on a pogo-stick..

Scheidt dat dan door slowchat uit COS weg te houden. Alleen daarmee voorkom je al dat het twee identieke reeksen worden. Hoe vaak moet DAT nog gezegd worden? Waarom posts OVER BIG BROTHER gaan zitten deleten in het SLOWCHAT TOPIC OVER BIG BROTHER??

Dat is echt volslagen van pot gerukt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:22:21 #135
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41040533
Wat Charlie zegt ^^

COS: ALLEEEEEEEEEN STREAMS, 100%. Voor de die-hard users die alles puur willen houden. En voor de mods uiteraard, die dan niet in grijs gebied hoeven te opereren.

SC: Streams, kletskoek, onzin en alle andere aanverwante zaken. Alles mag, niets moet. Behalve tubgirl plaatsen.
Confidence through competence
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:25:41 #136
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41040652
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Scheidt dat dan door slowchat uit COS weg te houden. Alleen daarmee voorkom je al dat het twee identieke reeksen worden. Hoe vaak moet DAT nog gezegd worden? Waarom posts OVER BIG BROTHER gaan zitten deleten in het SLOWCHAT TOPIC OVER BIG BROTHER??

blijkbaar is niet iedereen zo snel van begrip als jij....
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:28:40 #137
242 Pinball
Electric Monk
pi_41040763
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Scheidt dat dan door slowchat uit COS weg te houden.
Dat gebeurt toch ook?
quote:
Alleen daarmee voorkom je al dat het twee identieke reeksen worden. Hoe vaak moet DAT nog gezegd worden?
Daarmee voorkom je niet dat de SC gewoon een tweede 'losse' COS wordt waar je wèl oeverloos offtopic mag.
quote:
Waarom posts OVER BIG BROTHER gaan zitten deleten in het SLOWCHAT TOPIC OVER BIG BROTHER??
Meer caps, dan heb je gelijk.

POSTS OVER BIG BROTHER MOGEN WEL, MAAR NIET OVER DE STREAMS!!
quote:
Nee, maar blijkbaar is het voor veel mensen wel lastig om 2 topics te bij te moeten houden.
Gewoon 1 scherm open en daar alles in kwakken wat in je domme hersens opkomt, over bewoners, de weekopdrachten, streams, de tour, je hond, je enge ziekte en je kutbaan.

Daar bestaat wat voor, dat heet IRC, niet Fok!
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:36:59 #138
55709 Stereotomy
pi_41041021
quote:
Daarmee voorkom je niet dat de SC gewoon een tweede 'losse' COS wordt waar je wèl oeverloos offtopic mag.
En waarom zouden we dat willen?
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 20:43:01 #139
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_41041204
Wanneer komt die heerlijke blogbanner weer? Die was zo handig, zo lekker breed boven het forum.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:47:52 #140
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_41041375
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Wanneer komt die heerlijke blogbanner weer? Die was zo handig, zo lekker breed boven het forum.
Binnenkort, Cynix.. heel binnenkort
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 21:02:08 #141
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_41041861
Ok!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:09:35 #142
242 Pinball
Electric Monk
pi_41042093
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef Stereotomy het volgende:

En waarom zouden we dat willen?
Ten eerste omdat het (net als voorgaande jaren) uiteindelijk toch regelmatig voorkomt dat er niemand aan het streamen is, en degenen die dan achteraf de SV aan willen vullen of gewoon willen weten wat er gebeurd is gewoon in 1 goedgevuld leesbaar topic terecht kunnen, in plaats van 2 slechtgevulde waarvan er 1 ook nog vol zit met slowchat.

En ten tweede, als 1 SC topic en 1 COS topic blijkbaar al zo lastig is voor de gemiddelde bezoeker hier, ga dan maar eens aan iedereen uitleggen dat je 2 topics hebt over hetzelfde, maar met verschillende regels.
Dan kan je elke dag weer de idioten minder frequente bezoekers uit de COS vegen die het verschil niet kunnen bevatten of zich simpelweg weer vergissen.

En zoals de mods zelf ook al hebben aangegeven kan ik me best voorstellen dat de regels in de loop van BB wat soepeler worden, als dan de diehards maar weten hoe het zit, zodat die zelf een beetje mee kunnen sturen bij de onvermijdelijke golf verse BB-liefhebbers die elk jaar weer op komen duiken.

My 2 cents.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:21:33 #143
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41042436
Teamlead, kun je in het COS topic ff bekijken of het rascistische gelul van LekkerSimpel jou wel aanstaat?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:24:10 #144
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41042527
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef arneaux het volgende:
Teamlead, kun je in het COS topic ff bekijken of het rascistische gelul van LekkerSimpel jou wel aanstaat?
Nee he.......alweer? Ik word zo verdrietig van die man.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:24:27 #145
55709 Stereotomy
pi_41042534
quote:
in plaats van 2 slechtgevulde
COS slechtgevuld? Waarom? Of zeg je dat er zo weinig mensen de behoefte hebben aan een pure COS zodat die slechtgevuld zal zijn?
quote:
als 1 SC topic en 1 COS topic blijkbaar al zo lastig is voor de gemiddelde bezoeker hier
Het is niet lastig. Onlogische en onnatuurlijke beperkingen zoals "niet over de Big Brother streams praten in de Big Brother slowchat" maken het lastig.
quote:
als dan de diehards maar weten hoe het zit, zodat die zelf een beetje mee kunnen sturen bij de onvermijdelijke golf verse BB-liefhebbers die elk jaar weer op komen duiken.
Iedereen is welkom. Ik zie ook dit jaar vele nieuwe gezichten, en ooit waren we zelf een nieuw gezicht geweest. Ik voelde me vorig jaar toen ik voor het eerst kwam kijken absoluut niet uitgesloten.

En, misschien ter info: de VOLlers zitten dit jaar op VOL.
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 21:25:15 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41042560
Treffende TT.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:40:00 #147
242 Pinball
Electric Monk
pi_41043053
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
COS slechtgevuld? Waarom? Of zeg je dat er zo weinig mensen de behoefte hebben aan een pure COS zodat die slechtgevuld zal zijn?
Ah, gaan we zo beginnen. Ook goed.
quote:
En, misschien ter info: de VOLlers zitten dit jaar op VOL.
Nou, dan weet je waar je terecht kan als het verschil tussen SC en COS te moeilijk voor je is.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:46:20 #148
55709 Stereotomy
pi_41043291
quote:
Ah, gaan we zo beginnen. Ook goed.
Klemgeluld?

Als er genoeg behoefte is aan een pure COS dan zal die wel ontstaan. Vooralsnog zitten modjes nog regelmatig te boenen in COS. Doe de pure users een lol en verscheep de slowchat en de streamchat naar SC. Valt de pure COS dood? Prima, dan was daar blijkbaar geen behoefte aan, in plaats van het nu krampachtig vast te houden.
quote:
Nou dan weet je waar je terecht kan als het verschil tussen SC en COS te moeilijk voor je is.
Waarom? Ik wil op Fok! slowchatten met Fok! kers, en uitgebreid reageren op de streams. Vaak wil je gebeurtenissen wat uitgebreider bespreken, en haal je er ervaringen uit het persoonlijk leven of andere BB's erbij. Nu kan dat niet, want dan zou de COS niet "puur" meer zijn, en zou je de discussie moeten verhuizen naar de SC. Maar dat kan ook weer niet, omdat je daar niet over de streams mag praten als daar iets gebeurt?

Met andere woorden: heel tegennatuurlijk ten opzichte van hoe mensen op gebeurtenissen op de streams willen reageren.

Hopelijk onderkennen de mods hun fout en zullen ze dat snel corrigeren.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:50:16 #149
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_41043427
Mijn 2 centen dan maar: Persoonlijk ben ik erg blij met zo'n cleane COS. Veel mensen zitten de hele dag op hun werk of zijn op een andere manier bezig. De streamverslagen en COS nalezen (voor de leuke details) scheelt een hoop gezwaai, ge en andere dingen die vast erg leuk zijn voor de betrokkenen maar veel minder voor de mensen die snel op de hoogte willen zijn van alle ins en outs.
pi_41043563
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Maerycke het volgende:
Mijn 2 centen dan maar: Persoonlijk ben ik erg blij met zo'n cleane COS. Veel mensen zitten de hele dag op hun werk of zijn op een andere manier bezig. De streamverslagen en COS nalezen (voor de leuke details) scheelt een hoop gezwaai, ge en andere dingen die vast erg leuk zijn voor de betrokkenen maar veel minder voor de mensen die snel op de hoogte willen zijn van alle ins en outs.
Maar dan kun je toch de streamverslagen lezen?
Ik vind persoonlijk ook dat de SC veel leuker kan zijn..
Lekker een beetje off topic geblaat, met meteen commentaar op de streams tussendoor..
Gewoon gezellig voor de mensen die hier veel zitten (verslaafden )

Maar ik snap de keuze opzich wel ik vind het alleen jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')