quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:37 schreef Kindervriend het volgende:
Flugeltje, done.
Wie gaat er als eerste neuken?
Maar tering, is dit het EO-forum ofzo? Loosen up.
Sorry, maar die OP is echt niet om te provoceren hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit was nou niet direct wat ik bedoelde...
En nee, dit is niet het EO-forum stel je niet aan
Het gaat mij erom dat je een typische KLB-OP geplaatst hebt en dat zoiets in een ander forum nu eenmaal anders overkomt. Natuurlijk kun je het over neuken en/of wippen hebben. Maar dit was zuiver provocerend en dat kan gewoon anders.
Maak er nou maar iets van wat er tussenin ligt, dan gooi ik 'm écht weer open...
Ja ik begrijp dat je over een mooie film niet in het COS hoeft te zijn. Dat is in principe off-topic geblaat. Oké.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:41 schreef flugeltje het volgende:
Dat je af en toe tussendoor eens wat meld over een eerder jaar of elkaar uitlacht om iets is niet erg. Daar heb je me ook nog niet over gehoord of gezien. Ik heb gisteren echter wel een aantal maal reactie gegeven naar mensen die COS binnenkwamen met de melding dat ze 'net een mooie film' gezien hadden of mensen die de discussie aanwilden over de zin/onzin van COS/SC.
Ik vind dat we tot nu toe erg ons best gedaan hebben om e.e.a. uit te leggen en ook de nuances uit te leggen. Ook dat we nu wat strenger zijn om te voorkomen dat de zaken direct al verslappen. Waarom alles dan meteen zo in het extreme getrokken moet worden ontgaat me eigenlijk een beetje.
Je hebt gelijk Flugelquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Falco, ga eens op bigbrother.fok.nl kijken. Ben je meteen weer op de hoogte van de meest belangrijke zaken. Verder de streamverslagentopics van vrijdag t/m nu en je bent weer bij
Oh, misschien was ik die pipo wel, want gisteren heb ik nog 1 of andere kletskut terechtgewezen die vrolijk in de COS kwam melden dat ze boodschappen had gedaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef ruby het volgende:
Dus ik zei zoiets van "ik kom net terug van boodschappen en zie dat we nog steeds in het oude topic zijn". Dan is er één of andere pipo (geen mod) die mij vertelt dat ik in het SC topic moet zijn. Dat vond ik nogal overdreven eerlijk gezegd ja. Ik hoef verder ook geen discussie te voeren over m'n boodschappen maar het was meer een soort van binnenkomer. Om maar even een voorbeeld te noemen....
En toch zit er wel wat in natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:16 schreef ruby het volgende:
ik kwam niet melden dat ik boodschappen had gedaan maar dat het me tevens verbaasde dat nog steeds het zelfde topic gaande was. Vreselijk he? Maar gelukkig kwam jij, mod-wannabe, me even vertellen wat ik moest doen.
matige pogingquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:37 schreef Maurisico het volgende:
Mag ik even zuigen; ik lees veel regeltjes, SOCCEN, SC, al dan niet off topic..... Talpa had gelijk BB2006 is harder dan ooit!![]()
Maurisicoquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:37 schreef Maurisico het volgende:
Mag ik even zuigen; ik lees veel regeltjes, SOCCEN, SC, al dan niet off topic..... Talpa had gelijk BB2006 is harder dan ooit!![]()
En een vriendelijk hallo aan Flugel, de beste moderator van Tilburg eo.quote:
nog niet met pek en veren afgevoerd dit jaar, dus ik heb geen klachten so farquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Teamlead, ouwe pongelaar, met jou ook alles kits?![]()
Oh, dan heb ik dat waarschijnlijk verkeerd begrepen toen je schreef: "Ben ff boodschappen wezen doen"quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:16 schreef ruby het volgende:
ik kwam niet melden dat ik boodschappen had gedaan maar dat het me tevens verbaasde dat nog steeds het zelfde topic gaande was.
Helemaal niet, ik zei: "De SC is ook nog steeds in hetzelfde topic.quote:Vreselijk he? Maar gelukkig kwam jij, mod-wannabe, me even vertellen wat ik moest doen.
Stel je niet aan.quote:Met jou deze discussie houden heeft geen zin want dan ga je weer razen en tieren als een stampvoetend kind. Dus bij deze; rot zelf aub op met je overspannen manier van reageren.
Ik begrijp dat punt ook wel, maar waar mij het meer om gaat is dat er niet om elk klein dingetje naar de SC verwezen hoeft te worden, want niet iedereen van COS kijkt tevens in de SC. Gaat het uit de hand lopen, dan kan er altijd ingegrepen worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
En toch zit er wel wat in natuurlijk.
Als jij het doet gaan binnen een paar dagen alle users weer over hun blauwtongschapen en lekke banden posten en dat ze het vreemd vinden dat het topic nog niet volgepost is. (Hetgeen dan overigens snel wel het geval zal zijn.)
OPENweb is er niets bijquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:53 schreef Maurisico het volgende:
COStelijk deze discussies!
Het razen en tieren sloeg in dit geval meer op "flikker op met je .....bla bla bla".quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat waarschijnlijk verkeerd begrepen toen je schreef: "Ben ff boodschappen wezen doen"
Hoe dan ook is dat slowchat.
[..]
Helemaal niet, ik zei: "De SC is ook nog steeds in hetzelfde topic."
Gewoon een vriendelijke herinnering aan de scheiding van SC en COS.
[..]
Stel je niet aan.
Ik postte een "" en dat vind jij 'razen en tieren'
Je bent gewoon op je pik getrapt en nu zal je koste wat kost je gelijk halen.![]()
Als de bewoners soep gaan maken mag je in COS zeggen dat het je een lekkere soep lijkt. Wil je het recept weten, dan moet je naar SC. Dan mag je in COS weer melden dat-ie niet te vreten is, maar als iemand je wil vertellen dat je er minder zout in had moeten gooien dan moet-ie dat in SC doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef ruby het volgende:
Wat ik jammer vind is dat als men iets zegt of meedeelt in het SOC-topic dat niet direct op de streams slaat maar indirect er wel mee te maken heeft, dat een user of mod meteen moet komen melden dat dat in een ander topic moet.
Het is nou eenmaal prettiger om in één topic te blijven ipv dat je steeds apart iets moet melden in het SC topic want niet iedereen leest mee in dat topic. Ik snap best dat het geen zootje moet worden met puur off-topic geblaat, maar er hoeft niet op alle slakken zou gelegd te worden. Een beetje spontaniteit moet er wel in blijven vind ik.
Don't look at me.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:01 schreef ruby het volgende:
Ik ben er klaar mee, dus nu is de beurt aan iemand anders.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
So fucking what zeg.... Je HOEFT de SC COS niet te volgen, als je dat niks vindt.
Gurgel!!!quote:
Inderdaad, dat hoeft niet. En anderen hoeven SC niet te volgen. Dus snap ik het totaal niet waarom het in SC niet over de streams mag gaan.quote:
en hoevaak moeten we zeggen dat we het in het begin (nu dus...) wat strikter scheiden om te voorkomen dat we 2 identieke reeksen krijgen, voor het daadwerkelijk begint door te dringen dan??quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoeft niet. En anderen hoeven SC niet te volgen. Dus snap ik het totaal niet waarom het in SC niet over de streams mag gaan.
En kom nou alsjeblieft niet met 'af en toe een opmerking mag wel', want dat argument is gewoon bullshit. Het komt er effectief op neer dat alles weggehaald wordt.
En ik blijf het bizar vinden, al lul je tot je tong blauw ziet, dat je in het BB slowchat topic, in het BB forum het niet *mag* hebben over de streams.
Sannequote:
Ik zag je post daarna pas.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Don't look at me.
Jezus fucking christ on a pogo-stick..quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
en hoevaak moeten we zeggen dat we het in het begin (nu dus...) wat strikter scheiden om te voorkomen dat we 2 identieke reeksen krijgen, voor het daadwerkelijk begint door te dringen dan??
blijkbaar is niet iedereen zo snel van begrip als jij....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jezus fucking christ on a pogo-stick..
Scheidt dat dan door slowchat uit COS weg te houden. Alleen daarmee voorkom je al dat het twee identieke reeksen worden. Hoe vaak moet DAT nog gezegd worden? Waarom posts OVER BIG BROTHER gaan zitten deleten in het SLOWCHAT TOPIC OVER BIG BROTHER??
Dat is echt volslagen van pot gerukt.
Dat gebeurt toch ook?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Scheidt dat dan door slowchat uit COS weg te houden.
Daarmee voorkom je niet dat de SC gewoon een tweede 'losse' COS wordt waar je wèl oeverloos offtopic mag.quote:Alleen daarmee voorkom je al dat het twee identieke reeksen worden. Hoe vaak moet DAT nog gezegd worden?
Meer caps, dan heb je gelijk.quote:Waarom posts OVER BIG BROTHER gaan zitten deleten in het SLOWCHAT TOPIC OVER BIG BROTHER??
Nee, maar blijkbaar is het voor veel mensen wel lastig om 2 topics te bij te moeten houden.quote:Jezus fucking christ on a pogo-stick..
Dat is echt volslagen van pot gerukt.
En waarom zouden we dat willen?quote:Daarmee voorkom je niet dat de SC gewoon een tweede 'losse' COS wordt waar je wèl oeverloos offtopic mag.
Binnenkort, Cynix.. heel binnenkortquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Wanneer komt die heerlijke blogbanner weer? Die was zo handig, zo lekker breed boven het forum.
Ten eerste omdat het (net als voorgaande jaren) uiteindelijk toch regelmatig voorkomt dat er niemand aan het streamen is, en degenen die dan achteraf de SV aan willen vullen of gewoon willen weten wat er gebeurd is gewoon in 1 goedgevuld leesbaar topic terecht kunnen, in plaats van 2 slechtgevulde waarvan er 1 ook nog vol zit met slowchat.quote:
Nee he.......alweer? Ik word zo verdrietig van die man.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef arneaux het volgende:
Teamlead, kun je in het COS topic ff bekijken of het rascistische gelul van LekkerSimpel jou wel aanstaat?
COS slechtgevuld? Waarom? Of zeg je dat er zo weinig mensen de behoefte hebben aan een pure COS zodat die slechtgevuld zal zijn?quote:in plaats van 2 slechtgevulde
Het is niet lastig. Onlogische en onnatuurlijke beperkingen zoals "niet over de Big Brother streams praten in de Big Brother slowchat"quote:als 1 SC topic en 1 COS topic blijkbaar al zo lastig is voor de gemiddelde bezoeker hier
Iedereen is welkom. Ik zie ook dit jaar vele nieuwe gezichten, en ooit waren we zelf een nieuw gezicht geweest. Ik voelde me vorig jaar toen ik voor het eerst kwam kijken absoluut niet uitgesloten.quote:als dan de diehards maar weten hoe het zit, zodat die zelf een beetje mee kunnen sturen bij de onvermijdelijke golf verse BB-liefhebbers die elk jaar weer op komen duiken.
Ah, gaan we zo beginnen. Ook goed.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
COS slechtgevuld? Waarom? Of zeg je dat er zo weinig mensen de behoefte hebben aan een pure COS zodat die slechtgevuld zal zijn?
Nou, dan weet je waar je terecht kan als het verschil tussen SC en COS te moeilijk voor je is.quote:En, misschien ter info: de VOLlers zitten dit jaar op VOL.
Klemgeluld?quote:Ah, gaan we zo beginnen. Ook goed.
Waarom? Ik wil op Fok! slowchatten met Fok! kers, en uitgebreid reageren op de streams. Vaak wil je gebeurtenissen wat uitgebreider bespreken, en haal je er ervaringen uit het persoonlijk leven of andere BB's erbij. Nu kan dat niet, want dan zou de COS niet "puur" meer zijn, en zou je de discussie moeten verhuizen naar de SC. Maar dat kan ook weer niet, omdat je daar niet over de streams mag praten als daar iets gebeurt?quote:Nou dan weet je waar je terecht kan als het verschil tussen SC en COS te moeilijk voor je is.
Maar dan kun je toch de streamverslagen lezen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Maerycke het volgende:
Mijn 2 centen dan maar: Persoonlijk ben ik erg blij met zo'n cleane COS. Veel mensen zitten de hele dag op hun werk of zijn op een andere manier bezig. De streamverslagen en COS nalezen (voor de leuke details) scheelt een hoop gezwaai, geen andere dingen die vast erg leuk zijn voor de betrokkenen maar veel minder voor de mensen die snel op de hoogte willen zijn van alle ins en outs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |