quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik kon niet slapen
Nu snap ik ook waarom
Okay, nog eenmaal een, hoop ik, duidelijke uitleg.
We hebben COS. COS is niet meer en niet minder dan de titel al zegt. Commentaren op de Streams. Dit wil zeggen dat je in COS kunt babbelen over hetgeen je op de streams ziet. Je kunt er je psychologische hoogstandjes in kwijt, je analyses over een verdrietige bewoner en soms ook de vergelijking trekken met eerdere jaren als dat zo uitkomt. De hoofdmoot is echter het gebabbel over de streams,
Zwaaien, melden dat je gaat slapen, vertellen over de film die je net gezien hebt, uiteenzettingen over andere BB's, het menu wat je klaar gaat zetten voor je oma die op visite komt en al het andere offtopic geneuzel kun je dus NIET in COS kwijt. Zoek daar de SC of indien ontopic één van de andere topics voor op.
Er is gisteren ge-edit in de SC. Waarom dit is? Heel simpel. Als de SC óók gewoon een topic wordt waar men over de streams babbelt, screencaps plaatst en de streams volgt is er buiten de offtopic posts geen verschil meer met COS. Je kunt jezelf dan af gaan vragen waarom COS uberhaubt in het leven is geroepen. Natuurlijk mag je wel óver BB lullen in de SC, de SC staat immers in BB. Het is alleen niet de bedoeling dat het een tweelingtopic wordt van COS. Als je dus over eerdere BB's wilt lullen of vragen wilt stellen over BB in het algemeen kun je prima in de SC terecht. Zolang je er maar niet met een hele kliek de streams gaat zitten volgen en bespreken.
Het is eigenlijk zoals hier al eerder is aangegeven. We willen één sterk streamtopic. Geloof me, van mij persoonlijk mag die hele SC vandaag nog verdwijnen en gaan we verder met COS. Er is alleen behoefte aan een losser topic waar mensen die door het programma een band met elkaar krijgen ook eens over andere zaken kunnen babbelen dan alleen maar BB. Daarvoor is de SC. Dat je tussendoor af en toe eens iets plaatst over de streams en verder gewoon over BB in het algemeen kletst is geen enkel probleem.
DUS
Alles wat er NU gebeurd op de streams => COS
Offtopic en BB in algemeen => SC
Maakt het dit wat duidelijker?
Dat zou ik van je gehele post maken.quote:Alles wat er NU gebeurd op de streams => COS
Offtopic en BB in algemeen => SC
Wat mij betreft hoort opnemen ook gewoon bij streamen hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
Een topic over opnemen mag weer niet?
Soms komen mensen met goede tips of ingewikkelde uitleg...
En dan zou ik me nu door veel post moeten worstelen die vooral over streamstools gaan, om dat te kunnen lezen
Hmm ok...quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat gaandeweg de tijd de streamtools naar de achtergrond verdwijnen omdat iedereen dan al goeie streams heeft, dan kan het doel van het topic automatisch breder worden
Kort en krachtig, luid en duidelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zou ik van je gehele post maken.
Welja, morgen weer een dagquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm ok...
Nou heb ik niks meer te zeiken![]()
Ik ben altijd wel blij met dat soort tips.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
Een topic over opnemen mag weer niet?
Soms komen mensen met goede tips of ingewikkelde uitleg...
En dan zou ik me nu door veel post moeten worstelen die vooral over streamstools gaan, om dat te kunnen lezen
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:34 schreef Peter6000 het volgende:
tvp
quote:
Ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 08:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel blij met dat soort tips.
Niet vloeken in de kerkquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef flugeltje het volgende:
Aangezien er hier genoeg kritische mensen in FB zitten.
Meewerken aan de BBlog?
Een podium om je gedachtenspinsels te droppen
Ach kom nou. De BBlog en het forum samen zijn een perfecte combi. Stel je nou voor dat je een haarscherpe analyse hebt over een bewoner in het huis. Dan is het toch leuk deze óók op de blog te zetten? Dan wordt Fok! weer beter bezocht, blijven mensen langer hangen. Zijn er meer inkomsten en kan de boel nog verder geprofessionaliseerd worden en dat is wat jullie toch zo graag willen?quote:
Heb je dan trouwens ook toegang tot het crewforum?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef flugeltje het volgende:
Aangezien er hier genoeg kritische mensen in FB zitten.
Meewerken aan de BBlog?
Een podium om je gedachtenspinsels te droppen
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dan trouwens ook toegang tot het crewforum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |