Hier in Nederland mag je nooit je huisdier wegdoen!Want dat is een schande nml..
Nou ik heb er geen enkele moeite meer mee nadat ik een klotenrotkat wegdeed die alleen maar intens dominant was en nooit eens vriendelijk deed.
Ik had zoiets van: Mijn god wat heb ik in huis gehaald een bezeten dier ofzo
eindelijk ontdeed ik mij van dat zwarte mormel en echt...het was of de hemel vol eng'len neerstreek in mijn flatje toendertijd want sjeeh...het duivels geval woonde ergens anders waar alles zg beter was!
![]()
blaat
anyway....een maand terug schafte ik mij tesaam met een very nice doggie nog een doggie aan...samen leek het me toch very nice opgroeien dus...2 pups van een verschillend ras...
My GoD!!!!!!!
Ik heb een maand werkelijk mijn vloer niet meer aanschouwt zo intens druk was dat ene mormel..het sprong om me heen het leek wel een entiteit zeg!
![]()
ik dacht mijn GOT was ist losssssssssss?
Als ik hondje een aanhaalde sprong doggie 2 erbovenop!
Als ik beide hondjes een kauwstaafje gaf zat doggy adhd erbovenop en at zelf van zijn eigen stokje..oke oke hij was funny
hij was intens lastig maar ook leuk... ik heb hem weggedaan!
jaah ik mis die eikel van een pup meen ik! Heel erg maar ik zie mijn vloer weer..ik kan de andere pup normaal aanhalen..ik kan weer ademhalen hier in mijn huis..en dan zeggen mensen awwwwwwwwww zielug..
hmmz nee hij is nu happy bij die andere mensen die er goed voor zorgen maar jeeh...
wat ben ik toch blij dat ik dat geruzie elke dag niet meer hoef aan te horen van 2 pups als ze bv een stukje brood opvraten en elkaar het licht in de ogen niet gunden!
jEMIG ik ontspan nu eindelijk na een een maand geen adhd dog in mijn huis wat een zaligheid!
Want niet elk dier past bij je immers?
Maar dat is Nederlands een dier houden tot de dood komt.............oid nou geloof me...dat wil je niet meemaken nml..een dier dat gewoonweg continu op je springt en eraf en erop..en........
keuzes maken is moelijk maar nee ik heb geen enkele spijt...waarom zijn we zo geconditioneerd eigenlijk?
Je kunt toch ook niet met iedereen vriendjes zijn? Waarom moet dan elk huisdier bij je passen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!