Epic fail is dat jij denkt dat iemand je mening serieus neemt als je nog niet eens de moeite neemt om de wedstrijden te kijkenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Idd, Gago is echt epic fail.
Goed dat je dat ook inziet.
Hij heeft dit seizoen wel 4 wedstrijden voor Real Madrid gespeeld dus ik heb inderdaad gelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Epic fail is dat jij denkt dat iemand je mening serieus neemt als je nog niet eens de moeite neemt om de wedstrijden te kijken
Verder heb ik het weer gehad met, je bent toch niet serieus te nemen en als ik blijf reageren blijf je nog terug komen ook
Je hebt gelijk, ga je nu weer weg?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen wel 4 wedstrijden voor Real Madrid gespeeld dus ik heb inderdaad gelijk
Waarom zou ik weg moeten?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ga je nu weer weg?
Zal inderdaad niet meevallen met een WK in Brazilie, maar Argentinie heeft natuurlijk het voordeel dat ze op het Amerikaanse coninent spelen en ze bij iedere wedstrijd voor 80% thuis supporters gaan spelenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:54 schreef Nober het volgende:
Het zit nogal diep lees ik, maar ik zie Argentina geen wereldkampioen worden ondanks dat er een goede lichting is en de huidige coach succesvol was op de OS 2008.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |