Demichelis kan wel meevoetballen en Samuel kan verdedigenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
En ik zeg dat dat belachelijk zou zijn.
Zowiezo Demichelis...die mag de veters van Burdisso nog niet strikken.
Is Otamendi geen centrum verdediger?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Otamendi is beter dan Zanetti
Ookquote:
Dat blinde paard is overigens ook beter op 4 dan Zanettiquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:37 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Zanetti kan uitstekend op zowel links als rechtsback spelen.
Die Jonas vind ik trouwens ook helemaal niks. Wat een blind paard is dat. Zonde dat zo'n lelijke speler zo'n mooi shirt mag dragen.
Ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:40 schreef TTD het volgende:
Wie is die Jonas eigenlijk? is het die van Newcastle?
Moet je een keer Uruguay uit terugkijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:41 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Oh ik zie hem altijd als buitenste middenvelder spelen, maar jij zal het ongetwijfeld beter weten.
aha, dat wordt hem dus niet. Die Villagra(wel grappige naam) is ook een aardige speler volgens mijquote:
En volgens mij nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:46 schreef TTD het volgende:
[..]
aha, dat wordt hem dus niet. Die Villagra(wel grappige naam) is ook een aardige speler volgens mij
Met Messi en Veron heb je 2 dravers nodig op de wingsquote:
Zoals ze in Argentinie zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Heinze op 3 ?
Mag ik vragen hoe jij die nummers ziet?
Nee, hij gaat overal lopenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef TTD het volgende:
uiteindelijk krijgt Messi de 10 en gaat op de positie van 7 spelen
Kick.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:03 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ik zal mijn dreamteam even posten:
--------------------Romero
Zanetti-----Burdisso----Samuel----Heinze
-------------Veron----Cambiasso
--------------------Riquelme
Messi---------------Milito--------------di Maria
Voorin blijft het moeilijk hoor , ze hebben echt extreem veel goede spitsen. Nu laat ik nog Aguero, Higuain, Tevez en Lisandro Lopez buiten de ploeg.![]()
En natuurlijk eeuwig jammer dat Diego niet met Riquelme wil werken.
Ik zit me nu af te vragen of Nederland wereldkampioen was geworden met Messi...quote:Op zondag 17 juli 2011 03:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Messi baalt vast wel dat ie in zo'n kut land is geboren
2004 - Finalequote:Op zondag 17 juli 2011 03:00 schreef j0rdiiii het volgende:
En voor de zoveelste keer vroeg uit een toernooi
Tevez heeft niks laten zien, Di Maria redelijk, Kun goed, Messi redelijk, al was hij gister wel goed maar nu speelde hij ook zoals hij het beste isquote:Op zondag 17 juli 2011 11:34 schreef Paul-89 het volgende:
Aguero en Di Maria hebben echt geen bal goed geraakt. Messi en Higuain speelde nog wel aardig en waren dreigend.
Di Maria en Aguero waren heel matig.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tevez heeft niks laten zien, Di Maria redelijk, Kun goed, Messi redelijk, al was hij gister wel goed maar nu speelde hij ook zoals hij het beste is
Niet best... Met zo'n selectie moet je toch echt verder komen.quote:Op zondag 17 juli 2011 05:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
2004 - Finale
2006 - kwart
2007 - Finale
2010 - Kwart
2011 - Kwart
Wereldkampioen en olympisch goud, echt een prutserquote:Op zondag 17 juli 2011 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zolang ze coaches aan blijven stellen als Maradona of dat wat er nu zit zal het nooit wat worden met dat land
Epic failquote:Op zondag 17 juli 2011 13:48 schreef Chase_Utley het volgende:
En waarom Gago nog steeds wordt opgesteld is mij een raadsel. Heeft heel het seizoen niet gespeeld.
Idd, Gago is echt epic fail.quote:
Dan ben ik benieuwd wat je van Lavezzi en Tevez vindtquote:
Ook matig, alleen Messi en Higuain vond ik voorin dreigend.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je van Lavezzi en Tevez vindt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |