Demichelis kan wel meevoetballen en Samuel kan verdedigenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
En ik zeg dat dat belachelijk zou zijn.
Zowiezo Demichelis...die mag de veters van Burdisso nog niet strikken.
Is Otamendi geen centrum verdediger?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Otamendi is beter dan Zanetti
Ookquote:
Dat blinde paard is overigens ook beter op 4 dan Zanettiquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:37 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Zanetti kan uitstekend op zowel links als rechtsback spelen.
Die Jonas vind ik trouwens ook helemaal niks. Wat een blind paard is dat. Zonde dat zo'n lelijke speler zo'n mooi shirt mag dragen.
Ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:40 schreef TTD het volgende:
Wie is die Jonas eigenlijk? is het die van Newcastle?
Moet je een keer Uruguay uit terugkijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:41 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Oh ik zie hem altijd als buitenste middenvelder spelen, maar jij zal het ongetwijfeld beter weten.
aha, dat wordt hem dus niet. Die Villagra(wel grappige naam) is ook een aardige speler volgens mijquote:
En volgens mij nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:46 schreef TTD het volgende:
[..]
aha, dat wordt hem dus niet. Die Villagra(wel grappige naam) is ook een aardige speler volgens mij
Met Messi en Veron heb je 2 dravers nodig op de wingsquote:
Zoals ze in Argentinie zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Heinze op 3 ?
Mag ik vragen hoe jij die nummers ziet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |