Not Foundquote:
Vergat users toe te voegen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /notes/124400/ was not found on this server.
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
En dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vergat users toetevoegen.
Usernotes van Qunix
Negen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zou je willen klikken en vertellen hoeveel je er ziet?
Dat dus nu.quote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:
Word mod of maak topic in fb met de request dat het voor iedereen toegankelijk moet zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Ik wil mijn notes zien, want ze zijn van mij en ik wil dus weten waarom er notes voor mij zijn daar heb ik recht op want jullie weten dingen over mij die ik niet weet en dan is tegen de prive regels enzo dus wie gaat het mij vertellen?
Ja, Rellen!!1quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik wil mijn notes zien, want ze zijn van mij en ik wil dus weten waarom er notes voor mij zijn daar heb ik recht op want jullie weten dingen over mij die ik niet weet en dan is tegen de prive regels enzo dus wie gaat het mij vertellen?
Maar dan krijg ik vast weer een notequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Word mod of maak topic in fb met de request dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn!!!!!!
Als je je notes wil weten dan moet je 5 euro naar Danny overmaken, hij stuurt je dan je notes toe. Die 5 euro zijn adminitratiekosten, en daar mag om gevraagd wordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
als je daarvoor een note krijgt dan stellen mijn notes vast ook niks voorquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:59 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar dan krijg ik vast weer een note
Nee dat is tegen de wet, iedereen moet zijn eigen gegevens kostenloos kunnen opvragen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je je notes wil weten dan moet je 5 euro naar Danny overmaken, hij stuurt je dan je notes toe. Die 5 euro zijn adminitratiekosten, en daar mag om gevraagd worden![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee dat is tegen de wet, iedereen moet zijn eigen gegevens kostenloos kunnen opvragen.
Eindeloze discussie, is al erg vaak gevoerd. Je notes zijn toegankelijk, maar dan alleen tegen betaling.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee dat is tegen de wet, iedereen moet zijn eigen gegevens kostenloos kunnen opvragen.
Jupquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:59 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik vast weer een note
Is dat nog serieus ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eindeloze discussie, is al erg vaak gevoerd. Je notes zijn toegankelijk, maar dan alleen tegen betaling.
Jazekerquote:
Voor een beurt met dat wijf in ja avatar zijn mijn notes beschikbaar?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eindeloze discussie, is al erg vaak gevoerd. Je notes zijn toegankelijk, maar dan alleen tegen betaling.
Zoeken kreng je krijgt niet voor niks zo goed betaald.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
JazekerErgens in FB zijn er al veel topics over geopend, alleen heb ik nu geen zin om die te zoeken.
Neequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voor een beurt met dat wijf in ja avatar zijn mijn notes beschikbaar?
Nee, Yvonne.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:11 schreef TwyLight het volgende:
Zeg, The_T.
Heb ik positieve notes dan?
Zo ja, wie moet ik adoreer mails sturen?
Nee, en gezien die notes weet je vast wel wat er zoal in staatquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:11 schreef TwyLight het volgende:
Zeg, The_T.
Heb ik positieve notes dan?
Zo ja, wie moet ik adoreer mails sturen?
Van Dago _o-quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb ook note's denk ik na mijn muizen-relletje![]()
Tja, je moet toch wat als je een dom lulverhaal verteltquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
check die gast danhij schud de heletijd gaar met zijn hoofd [afbeelding]
http://www.internetsoa.nl/page.php?page=6&menu=2
Volgens mij ook verzonnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, je moet toch wat als je een dom lulverhaal verteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |