Hoiquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:18 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens:
Hoi Bierbroeder
Hoi Qunix
Hoi The_Terminator
Hoi SeaOfLive![]()
Hoi SuperwormJim
Dat heb ik nu dus ook, wil 98 toevoegen en een spatie voor 99 zettenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die foutmelding krijg ik altijd als ik de OP van NB aan wil passen als er weer eens iemand een fout gemaakt heeft en de vorige delen niet goed worden weergegeven. Bij mij staat er nog als extra bij 'connection to mySQL lost during query'.
Vraag me af wat voor iets in de OP dat probleem veroorzaakt...
Doe dan wat ik zeg!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook, wil 98 toevoegen en een spatie voor 99 zetten
ah ok!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:22 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Doe dan wat ik zeg!
ff een "leeg" bericht editen
en dan weer de nieuwe op
Klopt, maar eigenlijk is dat alleen voor hele lange posts, en dat is de OP van NB niet. Opzich zou die 'omweg' sowieso al niet nodig hoeven zijn. Als duidelijk is wat het probleem veroorzaakt bij deze OP dan kan dat eventueel opgelost worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:21 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
n00b
dan moet je ff een kleine tekst editen ofzo
en dan kan ie weer!
Het zou misschien kunnen dat de tekst te breed is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, maar eigenlijk is dat alleen voor hele lange posts, en dat is de OP van NB niet. Opzich zou die 'omweg' sowieso al niet nodig hoeven zijn. Als duidelijk is wat het probleem veroorzaakt bij deze OP dan kan dat eventueel opgelost worden.
Wat je nu hebt is kutquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:25 schreef TwyLight het volgende:
misschien komt het door dat grote plaatje omdat die naar rechts word gefloat? maar een idee'tje hoor
done, thanx for tip, beerbro!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:22 schreef TwyLight het volgende:
Lieve Remlof, Wil je even mijn avatar aanpassen in de OPmijne avatar staat in de N 2e avatartje
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/130636/loller!!11.gif]afbeelding][/url]
Twylight
Moet jij niet naar bed?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
lollercool.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:18 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens:
Hoi Bierbroeder
Hoi Qunix
Hoi The_Terminator
Hoi SeaOfLive![]()
Hoi SuperwormJim
Nee, waarom zou ik?quote:
Ik bedoel die vent die het speel(de)....quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:18 schreef Thaan het volgende:
[..]
Sinterklaas sterft niet.
Opa is hier het levende bewijs van.
Da's nou niet echt overtuigend.quote:
Dat zou kunnen, ik weet helaas niet of de tekst geformatteerd in de database wordt opgeslagen of gewoon als het origineel ingevoerde... Ik heb trouwens het vermoeden dat dat wel gebeurt aangezien smilies en eventuele tags ook omgezet worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:25 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Het zou misschien kunnen dat de tekst te breed is.
Uitgesloten, ik heb wel al eens berichten met zo'n plaatje geedit en dat ging zonder problemenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:25 schreef TwyLight het volgende:
misschien komt het door dat grote plaatje omdat die naar rechts word gefloat? maar een idee'tje hoor
Ben je nog niet dood gespoten met water?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Da's nou niet echt overtuigend.
Ik doe niet eens mee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:31 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ben je nog niet dood gespoten met water?
'keger.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Juist, dan moeten ze je gelijk omleggen!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:33 schreef TwyLight het volgende:
http://www.slet-sofie.com/ Die wil er in ieder geval wel een hoor
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef TwyLight het volgende:
Ik zo vorig jaar zo met een paintbal gun zo op halve meter afstand op iemand achterhoofd zo gek PWND!!!!!!
Ban.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:35 schreef Thaan het volgende:
[..]
Wat zeg je mijn kind? Een foto van mijn citroen feest?
[afbeelding]
Dat was heel gezellig.
Ban!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:35 schreef Thaan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was heel gezellig.
Het blijft leuk ouwequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:35 schreef Thaan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was heel gezellig.
banquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:35 schreef Thaan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was heel gezellig.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:39 schreef Thaan het volgende:
Mijn kinderen toch, ban? Bedoelen jullie niet band voor de oude man, hij verdient een prijs! ?![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:39 schreef Thaan het volgende:
Mijn kinderen toch, ban? Bedoelen jullie niet band voor de oude man, hij verdient een prijs! ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |