Waarschijnlijk lesbisch met elkaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zody het volgende:
Hoe zouden de zusjes zijn als ze dronken zijn....
Doe dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef Zody het volgende:
graag
Ik ook. Marcel kijkt héél ongemakkelijk, zit voortdurend met zijn benen te wiebelen, hoewel hij nu weer wat meer loskomt, lijkt het.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Wie zou er nu een familiegeheim met zich meedragen?![]()
Ik gok op Etienne en zijn papa. Iets met incest of dat opa fout in de oorlog was![]()
Ik denk een soort Nathalie en Dido keer 8.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zody het volgende:
Hoe zouden de zusjes zijn als ze dronken zijn....
Dat zou zijn fascistische trekjes wel verklaren. Zoiets moet wel komen van misbruik ofzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Wie zou er nu een familiegeheim met zich meedragen?![]()
Ik gok op Etienne en zijn papa. Iets met incest
maak me gek, zolang het maar niet op de wc isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lesbisch met elkaar![]()
incl of excl babystem?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk een soort Nathalie en Dido keer 8.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou zijn fascistische trekjes wel verklaren. Zoiets moet wel komen van misbruik ofzo.
Of zuurstofgebrek bij de geboortequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou zijn fascistische trekjes wel verklaren. Zoiets moet wel komen van misbruik ofzo.
Die babystem krijg je er als ze nuchter zijn ook al extragratis bij.quote:
"Ik moest de piemel van mijn papa aanraken. Nu haat ik buitenlanders."quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
! Dat is wel de meest idiote link tussen misbruik en denkbeelden die ik OOIT gehoord heb.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Gooi die spelletjes door het raam
helaas hebben ze geen raam
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen met z'n tweeën naar het toilet gaan![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Ik moest de piemel van mijn papa aanraken. Nu haat ik buitenlanders."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |