We zijn veel te afhankelijk van Huntelaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:27 schreef Badabingea het volgende:
5-0, lekker hoor.
jammer genoeg geen Huntelaar dag
Precies, goed om te weten dat er ook andere spelers rondlopen die kunnen scorenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
We zijn veel te afhankelijk van Huntelaar![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:29 schreef Vicente het volgende:
5-0 heerlijkDe eerste 3 punten op de Rotterdammers zijn al weer binnen
Hij had wel minmiaal één assist vandaagquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Huntelaar speelde wel fenomenaal goed in de rol van de kaatsende spits vandaag. Wat een fysiek heeft 'ie toch, zou je niet zeggen als je 'm ziet lopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:27 schreef Badabingea het volgende:
5-0, lekker hoor.
jammer genoeg geen Huntelaar dag
Dat heeft Ten Cate dan verrekte snel bijgebracht (zie ook NED-IER)quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Huntelaar speelde wel fenomenaal goed in de rol van de kaatsende spits vandaag. Wat een fysiek heeft 'ie toch, zou je niet zeggen als je 'm ziet lopen.
En er zullen er nog vele volgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:29 schreef Vicente het volgende:
5-0 heerlijkDe eerste 3 punten op de Rotterdammers zijn al weer binnen
Dat had 'ie gewoon in zich hoor, heeft Ten Cate weinig mee te maken gehadquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:41 schreef dnzl het volgende:
[..]
Dat heeft Ten Cate dan verrekte snel bijgebracht (zie ook NED-IER)![]()
![]()
Erhm, ik noem een Ajax-Inter in de CL. Huntelaar blokt eerst even een Interspeler alvorens de bal snoeihard achter de keeper te koppen. En dat was nog onder Blind.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:41 schreef dnzl het volgende:
[..]
Dat heeft Ten Cate dan verrekte snel bijgebracht (zie ook NED-IER)![]()
![]()
Nu is bewezen dat dat wel meevalt. Al zijn er momenten geweest dat we echt niet zonder onze Godenzoon kunnen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is een goeie man die Ten Cate.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Het had gewoon 10-0 moeten worden, en dat is geen geintje. RKC speelde onthutsend zwak en als Ajax in de 2e helft snel spel gaat spelen ben je nu de koploper.
Ook goed om te zien dat Ten Cate ontevreden is. Nu snap ik de opmerking van v. Geel dat ie de topsportmentaliteit miste bij Ajax. Die is nu helemaal terug. Altijd op zoek gaan naar het hoogst haalbare!
Ik heb eindeloos vertrouwen in een goed seizoen!
Of hamstring of knie denk ik, wel snel na 30 secondequote:Op zondag 20 augustus 2006 16:49 schreef F1Bas het volgende:
Hoe ernstig zag de blessure van Grygera eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |