eerder Gabri-Maduro-Vertonghen danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef Nashje het volgende:
Is er al nieuws rond Sneijder? Als ie niet speelt hoop ik dat Vertonghen speelt. Gabri - Roger - Vertonghen
lekker he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:21 schreef manny het volgende:
Het seizoen is nog lang
Degene die aan het eind de meeste punten heeft wordt kampioen
AZ heeft de eerste 3 punten al weer binnen
Ajax moet oppassen dat ze niet te afhankelijk worden van Huntelaar
Heerlijke kantine praat. Het seizoen gaat morgen weer beginnen !
Als Sneijder niet speelt hoop ik dat Perez op 10 staat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef Nashje het volgende:
Is er al nieuws rond Sneijder? Als ie niet speelt hoop ik dat Vertonghen speelt. Gabri - Roger - Vertonghen
Kan ook nog, met Gabri en Roger ernaast beiden in een wat verdedigende rol.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Sneijder niet speelt hoop ik dat Perez op 10 staat.
Dat kan ook nog jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Sneijder niet speelt hoop ik dat Perez op 10 staat.
tieft op malloot.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
AZ gaat Ajax voetballes geven dit seizoen.![]()
Was jij nou die ene met dat Ajax-shirt aan in 't DSB stadion?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
Ik denk eerder Asskicker14. Die heeft geen az-shirt dus doet ie gewoon een Ajax-shirt aan. Tja, de helft in het NSB-Stadion was eerst toch Ajacied dus die begrijpen dat wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Was jij nou die ene met dat Ajax-shirt aan in 't DSB stadion?
Mogen ze eerst wel wat beter gaan spelen. Wij zijn geen niveautje NAC hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
Mag wel, ze kijken er alleen ff in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Mag je eigenlijk tassen mee het stadion innemen?
Of moet je ze in een kluisje duwen ofzo?
geen idee. ik neem nooit tassen mee. ik weet wel dat je in Rusland de supermarkt niet in mag zonder je tas eerst een kluis in te duwen. Zelfde geldt voor winkels zoals Intersport e.d. in Rusland.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Mag je eigenlijk tassen mee het stadion innemen?
Of moet je ze in een kluisje duwen ofzo?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
geen idee. ik neem nooit tassen mee. ik weet wel dat je in Rusland de supermarkt niet in mag zonder je tas eerst een kluis in te duwen. Zelfde geldt voor winkels zoals Intersport e.d. in Rusland.
Eén zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
maakt mij niets uit. hoe minder er gescoord wordt, hoe minder erg m'n stem naar de klote is de volgende dag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Winnen morgen, met hoeveel maakt niet uit toch?
De nul houden en winnen, dan ben ik tevreden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Winnen morgen, met hoeveel maakt niet uit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |