Dat was echt een triest spandoekquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]![]()
tering, ik was echt zwaar naar de klote. ik zit tussen 2 ouwe knakkers en voor me zat een gozer die ook het nieuwe shirt met Stam, 3 erop heeft.
ik hield me ietwat stil want ik had een knoeperdharde kater.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat was echt een triest spandoek![]()
Heb je btw niet gezien
In de spits heeft hij 2 betere voor hem, en een pinchhitter is het ook al niet. Rechtsbuiten zou moeten kunnen, maar daar hebben we al zat opties...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:25 schreef Jasza het volgende:
Rechtsbuiten kan hij wel, laat hem er maar is spelenSpits kan hij ook goed genoeg, alleen denkt iedereen van niet omdat het de eerste maanden niet goed liep. Tegen psv was hij idd niet dreigend genoeg.
Nounou, Babel in de spits is echt geweldig zegquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
In de spits heeft hij 2 betere voor hem, en een pinchhitter is het ook al niet. Rechtsbuiten zou moeten kunnen, maar daar hebben we al zat opties...
Das kut iddquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef devv05 het volgende:
Ik vond 410 maar irritant vandaag, hele tijd zo'n grote kutvlag voor mn kop. Stomme linten op het vak die nergens op sloegen. Om nog maar niet te spreken over die debiel bovenaan.
Die gast bovenaan jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef devv05 het volgende:
Ik vond 410 maar irritant vandaag, hele tijd zo'n grote kutvlag voor mn kop. Stomme linten op het vak die nergens op sloegen. Om nog maar niet te spreken over die debiel bovenaan.
met z'n allenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:35 schreef Jasza het volgende:
Als jullie je ergeren aan die debiel, gewoon met zijn allen eropaf en neerslaan die handel.
Was diezelfde gast van vorig seizoen en ik ben niet degene om dat te doen. Bovendien heeft ie nog wat meelopertjes om zich heen. Maar dit kan nooit zo doorgaan nog het hele seizoen.quote:
In 409 staan ze allemaal te springen en te zingen met een groepje, en de rest doet af en toe wat. En dan bovenaan bij 410 bij de trap tussen 410/411, stond zo'n kerel in keihard te bleren dat dat groepje meelopers zijn en dat ze moesten zingen en dat het helemaal geen joden zijn.quote:
sommige mensen hebben een kater op zondag. kom op zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In 409 staan ze allemaal te springen en te zingen met een groepje, en de rest doet af en toe wat. En dan bovenaan bij 410 bij de trap tussen 410/411, stond zo'n kerel in keihard te bleren dat dat groepje meelopers zijn en dat ze moesten zingen en dat het helemaal geen joden zijn.
Was erg apart
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef -Wolf- het volgende:
en ik heb een kater zo groot als een Siberische tijger.
Jij was 't?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een kater op zondag. kom op zeg.
En daar gaat het me dus omquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:36 schreef twi het volgende:
De argumentatie van Ten Cate is sowieso niet erg sterk. Rosenberg kan zowel Babel als Huntelaar als Rosales vervangen. Niet als pure buitenspeler, maar dat is Perez ook niet. Liever Rosenberg op de bank dan De Mul.
Ja je ziet een groepje in het midden beetje springen en alles maar verder springen er amper gasten maar dat is altijd zo. Er staan ook mensen tussen die er alleen voor de sfeer staan en verder zelf niks doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In 409 staan ze allemaal te springen en te zingen met een groepje, en de rest doet af en toe wat. En dan bovenaan bij 410 bij de trap tussen 410/411, stond zo'n kerel in keihard te bleren dat dat groepje meelopers zijn en dat ze moesten zingen en dat het helemaal geen joden zijn.
Was erg apart
pfffff.... irritant dat soort gasten. Eigenlijk meteen hoeken. Maar dan kan je direct daarna je SV ophalen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Was erg apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |