Denk niet dat mijn 'mood' nog dieper kan dalen nu dit seizoen ook niet al te extreem is als Talpa doet voorkomen; ik had heftige sensatie TV verwacht, het mag dan misschien nog wel te vroeg zijn ( dag 2 duh!) maar toch, de eerste toon is gezet en BB kennende.................quote:
Als je een verhaal van Rob had gemist, wilde je die toch ook niet alsnog horen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef KlootMajoor het volgende:
maar, vertel!
Mij ook idd, maar stille wateren hebben meestal zeer diepe grondenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Hij is nog het minste opgevallen tot nu toe.
[afbeelding]
Ze houdt de sigaret wel prettig vast... dat dan weer welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Marcia rookt
Daar gaat mijn favoriet.
Tenzij ze 20 sigaretten voor 10.000 EUR gaat roken
Ja, dacht ik ook toen ik 'm even terug in de groep zag zitten. Die is exit bij nominatie. Zal echter niet snel genomineerd worden. Ladies en gentlemen, we have a Willem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Hij is nog het minste opgevallen tot nu toe.
[afbeelding]
De door jou zo bewonderde Sandy viel ook nooit op.... en toch gewonnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook toen ik 'm even terug in de groep zag zitten. Die is exit bij nominatie. Zal echter niet snel genomineerd worden. Ladies en gentlemen, we have a Willem.
Nou hij is anders flink aan het woord nu in de slaapkamer... en ook al eerder is hij een van de meest aanwezigen vind ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:16 schreef Bocaj het volgende:
Tijn hoor je ook niet veel...
Oh, Ok, op die manierquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je een verhaal van Rob had gemist, wilde je die toch ook niet alsnog horen?
Sandy is wel iets knuffelbaarder dan Sjonnie Marcel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
De door jou zo bewonderde Sandy viel ook nooit op.... en toch gewonnen
Egbert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |