Dat zou maar zo kunnen vanuit deze situatie. Zou wel meer kijkers opleveren, dat is zeker!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:28 schreef KlootMajoor het volgende:
Het zou een stuk spannender worden als BB opeens alles veranderd en verder gaat met spelregels als wat we hebben kunnen zien in de volgende film:
[afbeelding]
Semih gaat de voordeur proberen:
[afbeelding]
Janine loopt al de hele dag met trilvlinder. Dat zou haar gedrag iig wel verklaren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:33 schreef KlootMajoor het volgende:
op de tv in kleine letters wat de streamers niet kunnen lezen:
(op de vibrators,opblaaspoppen,trilvlinders,handboeien en buttplug-spelletjes na...)
Ik wilde ook net typen dat ik het beu wasquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:34 schreef KlootMajoor het volgende:
Die kale zonder lollie heeft het over dat er al zoveel gebeurd is in het geprek tussen hem en die Big Momma
ehm ik zit nogal ver weg..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde ook net typen dat ik het beu was![]()
fake helaasquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ehm ik zit nogal ver weg..![]()
Was die nu echt of fake?![]()
quote:
Scan, je daalt in mijn achtingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn eerste fake die als echt wordt aangezien
Haha ja! Ik twijfelde echtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn eerste fake die als echt wordt aangezien
Wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scan, je daalt in mijn achting
Die had ik liever gezien dan Janine.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Ayaan Hirsi Ali gespot in het BB huis
Frank Goversquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
The name is Bond, James Bond...
[afbeelding]
Dat zeggen we iedere editie weer, maar toch blijft het leuk. Er komen straks opdrachten of wat dan ook... leugens, ruzies... enz. Het wordt vanzelf een flink stuk interessanter.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:52 schreef J-net het volgende:
Dit is echt walgelijk pffff saai dood stelletje wat nix leuks weet te bedenken. Als we dit tot december moeten volhouden... wordt een lange winterslaap
Ja weet ik wel, maar toch als ik dit toch weer zo ziequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zeggen we iedere editie weer, maar toch blijft het leuk. Er komen straks opdrachten of wat dan ook... leugens, ruzies... enz. Het wordt vanzelf een flink stuk interessanter.
En Semih omdat hij als derde in de dbk kwam ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:56 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar toch als ik dit toch weer zo zieMaar lees net dat ook Marlies is genomineerd omdat ze een envelop opent die ze niet mag lezen: het gaat er hard aan toe. Dat mag ik dan wel weer
![]()
Ja, mam...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Bocaj, je zit hier in COS. We hebben het hier dus over de huidige streams!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |