quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:34 schreef ruby het volgende:
De redactie van BB leest toch wel mee he...?
Schiet op met die genotsmiddelen!
Semih, met een i.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Monique/Sabrina, Rik, Milica, Semeh
[afbeelding]
Monique. Haar zusje Sabrina kun je herkennen aan de intens domme blik in haar ogen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Monique/Sabrina, Rik, Milica, Semeh
[afbeelding]
Volgens mij was dat vorig jaar ook zo dat ze de koffers later kregen? Weet het niet zekerquote:
O nee, het ging over de foto.quote:
quote:
Nee, wel een paard.quote:
Die zijn voor in de tuin, snap je.quote:
En Milica is met 1 l.quote:
Dat zal nog wel even duren voor ik die uit elkaar kan houdenquote:
Ik kan haar intellectuele vermogens wel waarderen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
Marcia's ronde vormen bekoren mij wel degelijk
Je mag ze gewoon aanduiden met "Random inwisselbaar blondje".quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef mazaru het volgende:
Dat zal nog wel even duren voor ik die uit elkaar kan houden![]()
Ik vind het vreselijk rodig/oranjerig... mis duidelijk tl licht...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Scan, baal jij ook niet van dat kunstlichtHet is net zo'n donker hol als de bingozaal in HBB.
Ja, knap waardeloos idd. Buiten levert veel betere screens op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Scan, baal jij ook niet van dat kunstlichtHet is net zo'n donker hol als de bingozaal in HBB.
Ze wisten om 18:00 uur dat het ongeveer 18:00 uur was (dankzij Hilde). Dus ze denken vast dat het nu omstreeks 01:00 uur is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Hoe laat hebben ze het daar nu? al iets over gezegd?
Ik baal ook want m'n beeldscherm is sowieso wat donkerder en ik kan het niet veranderen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, knap waardeloos idd. Buiten levert veel betere screens op.
Blonde mensen = roze tepelsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik baal ook want m'n beeldscherm is sowieso wat donkerder en ik kan het niet veranderen.![]()
Van Rik geloof ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:48 schreef Ireth het volgende:
Koffers zoek? Van wie?
Volgens mij was het meer iets van een straf voor de notoire koffer-zeikers, waaronder Rik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:48 schreef Ireth het volgende:
Koffers zoek? Van wie?
Weet je wel dat er ook een negerin in zit dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik baal ook want m'n beeldscherm is sowieso wat donkerder en ik kan het niet veranderen.![]()
quote:Sabrina en Etienne hebben zowaar een gesprek op niveau. Sabrina vertelt over een veiling waar ze ooit was, maar het ging niet volledig naar haar zin. Het werd zelfs een fiasco. Etienne kijkt wat ongemakkelijk en biecht op dat hij niet weet wat het woord 'fiasco' betekent. Sabrina kan het hem ook niet meteen uitleggen en komt niet verder dan dat iets in het honderd loopt. Het gesprek loopt logischerwijs ten einde.
Ja, daar ben ik wel achtergekomen ondertussen. Heet ze Janine en lijkt ze op Naomi Campbell?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wel dat er ook een negerin in zit dan?
Hoezo geen waarschuwing voor de heren?quote:
Ik vraag me eigenlijk af of we alsnog tuinstreams krijgen zoals vorig jaar als het misgaat en de censuur wordt toegepastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:51 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk is het jammer dat er geen tuin is in bb6... vond het toch wel leuk zo buiten etc...
Mea culpaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoezo geen waarschuwing voor de heren?
quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er niks van dat BB zomaar een koffer kwijtraakt... daar zit meer achter
Hildequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is die Viola Holt look-a-like met bijbehorende onderkin?
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat je Hilde bedoelt. Zij is de moeder van Milica.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Het wordt nou echt een soort Wie is de Mol. Die hebben ook altijd 'geintjes' met bagagequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er niks van dat BB zomaar een koffer kwijtraakt... daar zit meer achter
Hildequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Inderdaad, dat hangen op die zitzakken in de zon zag er superrelaxed uit vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:53 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou persoonlijk toch meer teleurstelling tonen omdat er geen tuin is... Ik vraag mij nu ook af of deze mensen wel voldoende bb5 hebben gekeken...
Stereotomy, meet Hilde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ja toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hangen op die zitzakken in de zon zag er superrelaxed uit vorig jaar.
Volgende keer wachten tot ze lacht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Janine
[afbeelding]
(er was wat weinig licht helaas)
"En groen!"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Janine
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Janine
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |