Hildequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is die Viola Holt look-a-like met bijbehorende onderkin?
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat je Hilde bedoelt. Zij is de moeder van Milica.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Het wordt nou echt een soort Wie is de Mol. Die hebben ook altijd 'geintjes' met bagagequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er niks van dat BB zomaar een koffer kwijtraakt... daar zit meer achter
Hildequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Inderdaad, dat hangen op die zitzakken in de zon zag er superrelaxed uit vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:53 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou persoonlijk toch meer teleurstelling tonen omdat er geen tuin is... Ik vraag mij nu ook af of deze mensen wel voldoende bb5 hebben gekeken...
Stereotomy, meet Hilde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ja toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hangen op die zitzakken in de zon zag er superrelaxed uit vorig jaar.
Volgende keer wachten tot ze lacht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Janine
[afbeelding]
(er was wat weinig licht helaas)
"En groen!"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Janine
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Janine
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |