Maar begrijp je dan niet dat je enorm aan het generaliseren bent? Dat het toch ten alle tijden NOT DONE is om een hele groep mensen de schuld te geven van iets wat een relatief klein aantal geflik theeft. Dat is toch op z'n minst enorm kortzichtig te noemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en daarbij komt ook: ik dnek dat ik niet de enige ben die het zo voelt en erover denkt. Ik denk wel dat heel veel mensen zicht niet durven te uiten. en dus gewoon maar hun mond dichthouden![]()
Fijn dat ik het mag uiten. Voor de rest...... is dit het etienne topic
ik dacht toch echt het gehhord te hebben dat hilde zei ik heb niks tegen allochtonen en dat hij zei ik welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies... net op tijd. Niet te laat, dus. Dus niet gezegd.
Dat is mijn punt. Je kunt een hekel aan Etienne hebben, maar je kunt niet zeggen dat hij zich vannacht racistisch heeft uitgelaten.
Dat is allemaal persoonlijke interpretatie van de kijker cq streamer
ik praat niks goed.... blijf nog steeds bij mijn meningquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Omdat je niet de enige bent die zo denkt is dat reden genoeg voor jou om het goed te praten. Raar.
Beetje flauw. Je wilt hier strict zijn door iets in de racismehoek te plaatsen, zorg dan ook dat je de definitie kent c.q goed weergeeft. Anders wordt de verwarring alleen nog maar groter bij dit toch al gevoelige onderwerp.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook meteen toen ik het tikte, maar de strekking lijkt me duidelijk of niet?
Zie de post van Marrije
En omdat meerdere mensen zo denken, volgens jou, is het goed te praten dat jij discrimineert. Vreemd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en daarbij komt ook: ik dnek dat ik niet de enige ben die het zo voelt en erover denkt. Ik denk wel dat heel veel mensen zicht niet durven te uiten. en dus gewoon maar hun mond dichthouden![]()
Fijn dat ik het mag uiten. Voor de rest...... is dit het etienne topic
Lees de onderste zin nou nog een keer en dan ben ik ervan overtuigd dat je ziet dat ik niet zég dat je dat reeds hebt gedaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is Charmed_Angel![]()
Ik heb niemand beledigd toch? Ik heb alleen gezegd dat ik ze haatDaar is niks mis mee toch?
Zo dan zitten de gevangenissen straks overvol![]()
Nee, wat jij deed was flauw. Jij begreep ook donders goed wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje flauw. Je wilt hier strict zijn door iets in de racismehoek te plaatsen, zorg dan ook dat je de definitie kent c.q goed weergeeft. Anders wordt de verwarring alleen nog maar groter bij dit toch al gevoelige onderwerp.
En hoe zit dat dan met de mensen waarvan jij niet meteen kunt zien dat ze moslim zijn? Stel je komt met iemand in contact en je denkt: leuk mens. Dan kom je erachter dat hij/zij moslim is, dan heb je er opeens een hekel aan??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laat lonsdale er even buiten![]()
Ik zeg alleen dat ik een hekel heb aan Moslims jah! Mag ik dat niet zeggen? Vrijheid van meningsuiting!Maar dat betekend niet niet dat ik racistisch ben...... ik bedoel heb een buitenlandse vriend, diverse buitlandse vrienden. Dus nu lul je ongelooflijk poep....
Ik haat véél te dikke racistische wijven uit Spijkenisse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb niemand beledigd toch? Ik heb alleen gezegd dat ik ze haatDaar is niks mis mee toch?
Charmed Angel? Reactie op?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar begrijp je dan niet dat je enorm aan het generaliseren bent? Dat het toch ten alle tijden NOT DONE is om een hele groep mensen de schuld te geven van iets wat een relatief klein aantal geflik theeft. Dat is toch op z'n minst enorm kortzichtig te noemen.
En ja, ik weet dat veel mensen een zelfde soort kreten dagelijks uiten, maar dat maakt het toch nog niet goed??? Je valt een enorme grote groep mensen aan en geeft ze de schuld van iets. Komt je dat niet enigszins bekend voor van een tijd geleden???
jah ok... ik begrijp jou wel. maar je mag mij ook wel begrijpen.. 2 slechte ervaringen, 1 keer bedreigd met een mes.... en 1 keer gewurgd.... (C_A was er vijna niet meer geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar begrijp je dan niet dat je enorm aan het generaliseren bent? Dat het toch ten alle tijden NOT DONE is om een hele groep mensen de schuld te geven van iets wat een relatief klein aantal geflik theeft. Dat is toch op z'n minst enorm kortzichtig te noemen.
En ja, ik weet dat veel mensen een zelfde soort kreten dagelijks uiten, maar dat maakt het toch nog niet goed??? Je valt een enorme grote groep mensen aan en geeft ze de schuld van iets. Komt je dat niet enigszins bekend voor van een tijd geleden???
Gelukkig ben ik niet dikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik haat véél te dikke racistische wijven uit Spijkenisse.
ik krijg denk spijt dat ik regeer ,vind het heel erg dat het jou overkomen is ...ik ben ook bedreigd ooit door een nederlander,ik kan toch niet daarom alle nederlanders haten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ok... ik begrijp jou wel. maar je mag mij ook wel begrijpen.. 2 slechte ervaringen, 1 keer bedreigd met een mes.... en 1 keer gewurgd.... (C_A was er vijna niet meer geweest)
Kennelijk begrijp je het niet, zo blijkt dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ok... ik begrijp jou wel. maar je mag mij ook wel begrijpen.. 2 slechte ervaringen, 1 keer bedreigd met een mes.... en 1 keer gewurgd.... (C_A was er vijna niet meer geweest)
Hoe jij iets "ziet" of "bedoelt" is hier niet zo van belang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, wat jij deed was flauw. Jij begreep ook donders goed wat ik bedoelde.
Ik zie racisme trouwens ook als een veel breder begrip dan alleen puur discrimineren op ras, terwijl ik weet dat het letterlijk gezien niet zo is.
Misschien moet ik het anders zeggen. Diegene die mij bijna gewurgd had, en mij bedreigd had, waren extreme moslims.... dus heb ik een hekel aan het extreme/radicale moslimggeloof.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik krijg denk spijt dat ik regeer ,vind het heel erg dat het jou overkomen is ...ik ben ook bedreigd ooit door een nederlander,ik kan toch niet daarom alle nederlanders haten?
nee hoor je bent niet de enige.... ik vond het ook!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:59 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn CU2 is verwijderd, maar gelukkig hebben we de foto`s nog
En er is een catch (met knippen en plakken te zien):
http://72.14.207.104/search?q=cache:w6658PfeM_kJ:www.cu2.nl/hollandsetrots+&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1
Alleen ik vond hem juist positief over Semih, in dat PC eend filmpje, maar ik zal het wel weer als enige verkeerd zien
dus als ik het goed bedreigd deed diegene dat omdat uit opdracht van zijn geloof?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien moet ik het anders zeggen. Diegene die mij bijna gewurgd had, en mij bedreigd had, waren extreme moslims.... dus heb ik een hekel aan het extreme/radicale moslimggeloof.
Een collega van mij is idd ook moslim. Maar niet extreem... en daar kan ik wel goed mee overwegMaar tegen haar heb ik ook gewoon gezegd dat ik een hekel heb aan (extreme) moslims.... en weet je wat.... ze ws het met mij eens!
![]()
LOL.. nog even een reactie dan. Ik was of ben helemaal niet stekelig. Jij reageerde dat ik flauw was. Ik reageerde gewoon dat je vast wel begreep wat ik bedoelde... en daar was niets stekeligs aan of mee bedoeld. That's it. Jammer dat je het zo doortrekt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe jij iets "ziet" of "bedoelt" is niet zo van belang.
Je schreef iets op wat simpelweg onjuist is, en ik corrigeerde dat even.
Dat jij daar meteen stekelig van wordt, is een beetje kinderachtig.
Als mensen in jouw omgeving dat ook allemaal doen, schept het natuurlijk wél saamhorigheid.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik krijg denk spijt dat ik regeer ,vind het heel erg dat het jou overkomen is ...ik ben ook bedreigd ooit door een nederlander,ik kan toch niet daarom alle nederlanders haten?
in mijn eerdere posts niet, nu leg ik wat anders uit en in die post heeft het al heel de tijd gestaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:05 schreef soylent het volgende:
Hee, dat '(extreme)' stond er eerst niet bij.
mee eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:07 schreef David Letterman het volgende:
is het misschien een idee om de disucussie over allochtonen, racisme, discriminatie, etc ergens anders te gaan houden...?
lijkt me dat dit topic ergens anders voor bedoeld is...
Je hebt het stuk na de onderbreking (een poos geen geluid op alle streams dus het was een gesprek dat we niet mochten horen) niet meegekregen, maar in dat stuk probeerde hij Semih zwart te maken bij de zusjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:59 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn CU2 is verwijderd, maar gelukkig hebben we de foto`s nog
En er is een catch (met knippen en plakken te zien):
http://72.14.207.104/search?q=cache:w6658PfeM_kJ:www.cu2.nl/hollandsetrots+&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1
Alleen ik vond hem juist positief over Semih, in dat PC eend filmpje, maar ik zal het wel weer als enige verkeerd zien
Nee, ècht, was ze het met je ééns?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
Een collega van mij is idd ook moslim. Maar niet extreem... en daar kan ik wel goed mee overwegMaar tegen haar heb ik ook gewoon gezegd dat ik een hekel heb aan (extreme) moslims.... en weet je wat.... ze ws het met mij eens!
![]()
Dat klinkt al heel anders als:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien moet ik het anders zeggen. Diegene die mij bijna gewurgd had, en mij bedreigd had, waren extreme moslims.... dus heb ik een hekel aan het extreme/radicale moslimggeloof.
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laat lonsdale er even buiten![]()
Ik zeg alleen dat ik een hekel heb aan Moslims jah! Mag ik dat niet zeggen? Vrijheid van meningsuiting!Maar dat betekend niet niet dat ik racistisch ben...... ik bedoel heb een buitenlandse vriend, diverse buitlandse vrienden. Dus nu lul je ongelooflijk poep....
Ah, daar hebben we de jokkebrok weer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
..en daar was niets stekeligs aan of mee bedoeld.
zij vind het onzin dat de meeste moslims met hoofddoekjes lopen jah, en dat ze niet opkomen voor zichzelf.... en dat ze lomp zijn om zou naar hun man/vriend te luisterenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, ècht, was ze het met je ééns?
Wat denk je, als je tegen een christen zegt dat je een hekel hebt aan christelijke terroristen, zal die het dan met je eens zijn denk je?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de jokkebrok weer.![]()
Ken je het begrip 'postgeschiedenis'?quote:
Ja, hallo zeg... En dat besluit je er nu pas bij te vermelden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah en dan weet je dus dat ik al een tijdje bezig ben met afvallen en inmiddals al wat aardig kilo's kwijt benquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ken je het begrip 'postgeschiedenis'?
Dat zeiden ze er ook bij, tijdens het wurgen dan wel bedreigen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Ja, hallo zeg... En dat besluit je er nu pas bij te vermelden.
Dan kunnen we alle berichten dus wel delten, aangezien iedereen het dan wel met je eens zal zijn (behalve extreme moslims dan).
Lekker bijdehand..... dat heb ik later vernomen, toen ze opgepakt werden....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zeiden ze er ook bij, tijdens het wurgen dan wel bedreigen.
"Hé blank corpulent meisje, ik ben een extreme moslim en ik ga jou eens even lekker wurgen."
"En als mijn extreme moslimvriend daar mee klaar is ga ik je ook nog eens flink bedreigen, witte slavin! Had ik al vermeld dat ik een extreme moslim ben?"
dus weet je niet of ze het deden vanuit hun geloofquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker bijdehand..... dat heb ik later vernomen, toen ze opgepakt werden....![]()
Maar ze zijn daar natuurlijk ook bezig met het spel...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:11 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Je hebt het stuk na de onderbreking (een poos geen geluid op alle streams dus het was een gesprek dat we niet mochten horen) niet meegekregen, maar in dat stuk probeerde hij Semih zwart te maken bij de zusjes.
Wel vanuit het geloof....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:26 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dus weet je niet of ze het deden vanuit hun geloof
of omdat het gewoon zieke mensen waren? die je in diverse kleuren en smaken hebt
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:27 schreef David Letterman het volgende:
TT: De bewoners: Etiënne #1
Goh, werden ze nog opgepakt ook...dacht dat er geen ruimte meer was in de bak door al die klote moslims!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker bijdehand..... dat heb ik later vernomen, toen ze opgepakt werden....![]()
jah laten we het maar weer over Etienne hebben.... goed plan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:27 schreef David Letterman het volgende:
Dit was eerst ook een ander topic, op menig verzoek van charmless_devil werd het samengevoegd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:27 schreef David Letterman het volgende:
naar mij mening was dat het wel toen hilde zei ik ben niet tegen allochtonen zei hij heel duidelijk ik wel waarna hij hij zijn eigen ik wel probeerde te verzwakkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah laten we het maar weer over Etienne hebben.... goed plan.
De discussie win ik toch nooit... er zijn te weinig mensen die hun mond durven open te doen om het met mij eens te zijn![]()
Dus Tjah... Etienne.... ik vond zijn gesprek met Hilde niet racistisch... maar goed dat ben ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |