abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41157592
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

Etienne: Voor mijn gevoel kan ik beter Semih wegstemmen, dan Mies
Hilde: Ja maar is dat omdat je nu over Semih praat omdat ík als enige daar een confrontatie mee gehad?

-knip-

Geluid weg
O, nee, he, heb ik hier een uur op zitten zwoegen, is Marije me al voor geweest!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:14:16 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41159322
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:25 schreef avonne het volgende:

[..]

O, nee, he, heb ik hier een uur op zitten zwoegen, is Marije me al voor geweest!
Haha, ik dacht je was niet tevreden over de mijne
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:21:41 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41159581
Als je puur en alleen kijkt naar het gesprek van vannacht, dan is dat niet zo heel erg racistisch. Maar nu wij ook de site hebben gezien, is natuurlijk wél duidelijk hoe we het gesprek moeten opvatten. De mensen die nu nog twijfelen moeten toch ook echt nog even de aanwezigheid van die site meerekenen. Dan is toch duidelijk dat je maar één conclusie kunt trekken. Etienne hield zich nog net op tijd in vannacht, nadat hij eerst - zonder blikken of blozen - zei dat hij inderdaad een hekel aan alle allochtonen had. Dat corrigeerde hij nog net op tijd zegmaar.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41159681
quote:
In combinatie met die site moet je toch echt die opmerking wel anders zien hoor. Iemand zónder die site zou je nog over kunnen twijfelen, maar nu niet meer. En dat hij en zijn vader wel verwacht hadden dat er een allochtoon en een homo in zouden zitten, kwam natuurlijk voort uit hun haat tegen die twee groepen. Dan zeg je idd zoiets van: "Wedden dat die er dan juist inzitten!"
pi_41159843
samen laten werken die vader en zoon met JUIST Semih en Rik, een week lang ketenen aan elkaar...
pi_41160229
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Als je puur en alleen kijkt naar het gesprek van vannacht, dan is dat niet zo heel erg racistisch. Maar nu wij ook de site hebben gezien, is natuurlijk wél duidelijk hoe we het gesprek moeten opvatten. De mensen die nu nog twijfelen moeten toch ook echt nog even de aanwezigheid van die site meerekenen. Dan is toch duidelijk dat je maar één conclusie kunt trekken. Etienne hield zich nog net op tijd in vannacht, nadat hij eerst - zonder blikken of blozen - zei dat hij inderdaad een hekel aan alle allochtonen had. Dat corrigeerde hij nog net op tijd zegmaar.
Precies... net op tijd. Niet te laat, dus. Dus niet gezegd.

Dat is mijn punt. Je kunt een hekel aan Etienne hebben, maar je kunt niet zeggen dat hij zich vannacht racistisch heeft uitgelaten.

Dat is allemaal persoonlijke interpretatie van de kijker cq streamer
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:39:36 #157
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41160241
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn gedachtengoed is (of wat wij denken dat het is iig) is niet zo bijster interessant. Wat hij zegt en doet wel. Vannacht zijn er geen schokkende dingen gezegd en dus LIJKT de hele commotie rond het wegdraaien van de camera's cq geluid wegens die "racistische uitlatingen" veel te hoog gegrepen.
pi_41160551
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wat zijn gedachtengoed is (of wat wij denken dat het is iig) is niet zo bijster interessant. Wat hij zegt en doet wel. Vannacht zijn er geen schokkende dingen gezegd en dus LIJKT de hele commotie rond het wegdraaien van de camera's cq geluid wegens die "racistische uitlatingen" veel te hoog gegrepen.
Herinner je je de krampachtige censuur van vorig jaar niet, zodra de Islam ter sprake kwam?
Dit verbaast me dus absoluut niet.

Verder vind ik de uitspraken van Etienne niet fris, doordat duidelijk werd dat Hilde Semih gaat nomineren meende hij een medestander te hebben gevonden, probeerde terug te krabbelen maar imo was het al te laat.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:49:42 #159
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41160561
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Mee eens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_41160677
Ach hij heeft gewoon een groot vooroordeel en denk 100% in hokjes.
Verder heeft hij niet naar zichzelf in de spiegel gekeken, want voor andere gaat hij ook gewoon door als allochtoon (z'n skin is gekleurd), dus inprincipe zet ie zichzelf gewoon voor lul met deze uitspraken.
pi_41161381
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:53 schreef Mazeboef het volgende:
Ach hij heeft gewoon een groot vooroordeel en denk 100% in hokjes.
Verder heeft hij niet naar zichzelf in de spiegel gekeken, want voor andere gaat hij ook gewoon door als allochtoon (z'n skin is gekleurd), dus inprincipe zet ie zichzelf gewoon voor lul met deze uitspraken.
Ja dat is meestal met die type's, om maar niet gediscrimmineerd te worden gaan ze zelf maar hard discrimmineren.
Morgen is er weer een dag !
pi_41163201
geenstijl.nl is inmiddels ook op de hoogte zo te zien
pi_41163279
Als hij een hekel heeft aan allochtonen dan zal hij daarvoor wel een reden hebben.
Maar ja, je mag in Nederland wel iets denken maar je mag het niet zeggen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_41163955
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:55 schreef lionsguy18 het volgende:
Als hij een hekel heeft aan allochtonen dan zal hij daarvoor wel een reden hebben.
mooie uitspraak
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:16:39 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41164010
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

mooie uitspraak
Ik zocht een teken van cynisme in jouw post, maar kon het niet vinden eigenlijk
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:17:15 #166
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41164026
quote:
Racisme is inderdaad verboden in NL ja. Erg hè.
pi_41164115
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zocht een teken van cynisme in jouw post, maar kon het niet vinden eigenlijk
ja sorry. Ik heb ook 2 hele nare ervaringen met een libanees die mega moslim was, 1 keer bedreigd met een mes, en 1 keer bijna gewurgd omdat ik voor zijn (mijn oude) vriendin op kwam...

En sindsdien heb ik toch wel een reden om moslims te haten En dat is mijn goed recht vind ik

En dat is de reden waarom ik die opmerking naar zijn vriendin zo ongepast vond....

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2006 14:23:10 ]
pi_41164164
E10 is gewoon een halfbloedje. Half Indisch volgens eigen zeggen in het filmpje op de Talpa site.

En ze vinden hem allemaal een patsertje maar eigenlijk is ie best onzeker (dat verklaart een hoop, want als al je vrienden anti homo en allochtoon zijn huppel je daar maar achteraan als onzeker kutventje).

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:31:44 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41164490
quote:
Lekker hè, die slachtofferrol.
Maar het is onzin, je mag juist van alles roepen in Nederland.
Je mag vinden dat alle allochtonen op moeten rotten, bijvoorbeeld, en dat ook uitspreken.
Reken er alleen niet op dat iedereen staat te applaudiseren als je zoiets roept.

En racisme is verboden ja. Houden zo.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:34:19 #170
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41164568
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja sorry. Ik heb ook 2 hele nare ervaringen met een libanees die mega moslim was, 1 keer bedreigd met een mes, en 1 keer bijna gewurgd omdat ik voor zijn (mijn oude) vriendin op kwam...

En sindsdien heb ik toch wel een reden om moslims te haten En dat is mijn goed recht vind ik

En dat is de reden waarom ik die opmerking naar zijn vriendin zo ongepast vond....
Ik zie de knipoog, dus ik neem aan dat je daarmee ook bedoelt dat het natuurlijk belachelijk is om alle Moslims te haten omdat jij twee nare ervaringen hebt?

Semih is geen moslim trouwens, maar dat terzijde.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:35:56 #171
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41164632
sorry, verkeerde topic
pi_41164633
Hij moet zich maar eerst in zijn eigen indische achtergrond gaan verdiepen, voordat hij domme racistische uitspraken gaat doen!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:37:48 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41164711
quote:

[..]

En heb je geen enkele goede ervaring met een moslim? Gewoon ff nieuwsgierig.

Over de opmerking van Semih, ik vond het een terechte opmerking! Maar voor mij staat dat los van het feit of iemand allochtoon of moslim is, al heb je met een (praktiserend) moslim wel eerder de kans dat ie zoiets zegt.
pi_41164757
Het CU2 profiel van etienne is opgeheven schijnbaar......link doet het niet meer
waar is die kutkip??
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:40:07 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41164776
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:39 schreef kukeleku het volgende:
Het CU2 profiel van etienne is opgeheven schijnbaar......link doet het niet meer
... typerend.
pi_41164874
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:34 schreef scanman01 het volgende:

Semih is geen moslim trouwens, maar dat terzijde.
het ging om: een reden hebben om allochtonen te haten... Etienne.... Dat ik het best kan begrijpen dat mensen een hekel hebben aan bepaalde personen Snap je me?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:44:10 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41164916
Dat jochie is gewoon een beetje dom meelopertje.
Zijn uitspraken en zijn CU-site zijn 1 van de vele van bluffertjes die je ook in grote getale op Internet en fok! tegenkomt.

Verder is die site van hem 1 groot tegengesteld gedoe met zijn Hollands trots en 110% jood.
Ik neem hem in ieder geval niet serieus. Daar is het nog teveel een kind voor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41164945
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

En heb je geen enkele goede ervaring met een moslim? Gewoon ff nieuwsgierig.

Over de opmerking van Semih, ik vond het een terechte opmerking! Maar voor mij staat dat los van het feit of iemand allochtoon of moslim is, al heb je met een (praktiserend) moslim wel eerder de kans dat ie zoiets zegt.
Nee helaas.... ik had het ook liever anders gezien. Jij wel?
Maar in de randstad krijg je al snel een ander beeld over moslims

terecht? Doe even normaal. Je duwt je vriendin niet van je weg (als een hond ), met de opmerking erachter aan: ga een BH aantrekken. Dan heb je gewoon geen RESPECT in je donder!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2006 14:46:37 ]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:52:33 #179
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41165192
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee helaas.... ik had het ook liever anders gezien. Jij wel?
Maar in de randstad krijg je al snel een ander beeld over moslims

terecht? Doe even normaal. Je duwt je vriendin niet van je weg (als een hond ), met de opmerking erachter aan: ga een BH aantrekken. Dan heb je gewoon geen RESPECT in je donder!
Ik woon ook in de randstad, en heb heel veel goede ervaringen met moslims
Ja ik vond die opmerking terecht, vind dat zelf(s) heel normaal. Dat hij door dat gebaar / die opmerking geen respect in zijn donder zou hebben zie ik niet zo. Wellicht bekijk ik het in een ietwat breder perspectief.
pi_41165351
quote:

[..]

Twee nare ervaringen met een moslim, reden voor jou om gelijk alle moslims te haten. Vreemde redenatie lijkt me.
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:59:57 #181
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41165380
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik woon ook in de randstad, en heb heel veel goede ervaringen met moslims
Ja ik vond die opmerking terecht, vind dat zelf(s) heel normaal.
Héél normaal gaat me wat ver. Ik heb het niet gezien, maar naar ik begrepen heb ging het op nogal dwingende manier.
Maar om er nou meteen weer een "allochtonen-ding" van te maken, slaat ook nergens op.
pi_41165577
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:58 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Twee nare ervaringen met een moslim, reden voor jou om gelijk alle moslims te haten. Vreemde redenatie lijkt me.
en de rest wat er op de wereld gebeurd met het moslimgeloof? Of is iedereen dat opeens weer vergeten
pi_41165655
dat zijn radicalen eppo.
'Yes my son, the raven has landed, it is truely a magnificent creature.' - Arend Glas
pi_41165670
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Héél normaal gaat me wat ver. Ik heb het niet gezien, maar naar ik begrepen heb ging het op nogal dwingende manier.
Maar om er nou meteen weer een "allochtonen-ding" van te maken, slaat ook nergens op.
idd een dwingende manier.... of beter: op een respectloze manier... je had het ook anders kunnen brengen.

nou jah allochtonending: ik heb het gezien bij een (oude) vriendin van mij, en daar gebeurde het regelmatig op een dwingende manier.... en als ze het niet deed, dan vielen er wel klapjes... waar iedereen gewoon bij was... en tjah dat was ook weer een allochtoon (moslim)

Maar het etienne topic wordt dus een allochtonen discussie topic
pi_41165692
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2006 15:12:56 ]
pi_41165702
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:10 schreef MischaDeGrote het volgende:
dat zijn radicalen eppo.
Radicale MOSLIMS eppo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:15:28 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41165777
Zullen we het in dit topic nu weer over Etiënne hebben en de rest van de wereld-problemen er buiten laten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:21:21 #188
242 Pinball
Electric Monk
pi_41165926
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:07 schreef charmed_angel het volgende:

en de rest wat er op de wereld gebeurd met het moslimgeloof? Of is iedereen dat opeens weer vergeten
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Jij bent gewoon ook zo'n lonsdalekutje!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:23:21 #189
242 Pinball
Electric Monk
pi_41165979
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:39 schreef kukeleku het volgende:
Google's cache leeft nog.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_41166043
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:21 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Jij bent gewoon ook zo'n lonsdalekutje!
laat lonsdale er even buiten

Ik zeg alleen dat ik een hekel heb aan Moslims jah! Mag ik dat niet zeggen? Vrijheid van meningsuiting! Maar dat betekend niet niet dat ik racistisch ben...... ik bedoel heb een buitenlandse vriend, diverse buitlandse vrienden. Dus nu lul je ongelooflijk poep....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2006 15:27:17 ]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:34:43 #191
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41166249
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

laat lonsdale er even buiten

Ik zeg alleen dat ik een hekel heb aan Moslims jah! Mag ik dat niet zeggen? Vrijheid van meningsuiting! Maar dat betekend niet niet dat ik racistisch ben...... ik bedoel heb een buitenlandse vriend, diverse buitlandse vrienden. Dus nu lul je ongelooflijk poep....
Als je zegt dat je een hekel hebt aan alle moslims, ben je dus racistisch ja.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:36:05 #192
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:36:11 #193
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41166279
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:26 schreef charmed_angel het volgende:

Ik zeg alleen dat ik een hekel heb aan Moslims jah! Mag ik dat niet zeggen? Vrijheid van meningsuiting!
Wat is dat toch voor reflex, om meteen te gaan lopen gillen dat je iets "niet mag zeggen".
Lionsguy deed het hierboven ook al. En Etienne op zijn site ook al. Blijkbaar willen allochtonen-haters zich graag slachtoffer voelen. Maar het krijgen van weerwoord is niet hetzelde als iets niet mogen zeggen.

Ik vind het erg simpel en ook een beetje sneu, om "een hekel aan moslims" te hebben. Maar als jij dat zo voelt, dan mag dat! En je mag het ook zéggen. Je mag er alleen geen daden aan verbinden: discrimineren wegens godsdienst is verboden in Nederland. Dat staat in artikel 1 van de grondwet.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:36:42 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41166296
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je zegt dat je een hekel hebt aan alle moslims, ben je dus racistisch ja.
Nee hoor, moslims zijn geen ras.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:38:17 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41166345
Artikel 137 c. t/m g. Wetboek van Strafrecht

art. 137c. Belediging van bevolkingsgroep
1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hetero- of homosexuele gerichtheid, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of een geldboete van de derde categorie.

Ik meld het maar even voordat je nog meer gaat zeggen onder het mom van vrijheid van meningsuiting, Sharmed Angel.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:38:40 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41166358
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee hoor, moslims zijn geen ras.
Dat begreep ik ook meteen toen ik het tikte, maar de strekking lijkt me duidelijk of niet?

Zie de post van Marrije
pi_41166428
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat is dat toch voor reflex, om meteen te gaan lopen gillen dat je iets "niet mag zeggen".
Lionsguy deed het hierboven ook al. En Etienne op zijn site ook al. Blijkbaar willen allochtonen-haters zich graag slachtoffer voelen. Maar het krijgen van weerwoord is niet hetzelde als iets niet mogen zeggen.

Ik vind het erg simpel en ook een beetje sneu, om "een hekel aan moslims" te hebben. Maar als jij dat zo voelt, dan mag dat! En je mag het ook zéggen. Je mag er alleen geen daden aan verbinden: discrimineren wegens godsdienst is verboden in Nederland. Dat staat in artikel 1 van de grondwet.
en daarbij komt ook: ik dnek dat ik niet de enige ben die het zo voelt en erover denkt. Ik denk wel dat heel veel mensen zicht niet durven te uiten. en dus gewoon maar hun mond dichthouden

Fijn dat ik het mag uiten. Voor de rest...... is dit het etienne topic
pi_41166478
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef Marrije het volgende:
Artikel 137 c. t/m g. Wetboek van Strafrecht

art. 137c. Belediging van bevolkingsgroep
1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hetero- of homosexuele gerichtheid, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of een geldboete van de derde categorie.

Ik meld het maar even voordat je nog meer gaat zeggen onder het mom van vrijheid van meningsuiting, Sharmed Angel.
Het is Charmed_Angel

Ik heb niemand beledigd toch? Ik heb alleen gezegd dat ik ze haat Daar is niks mis mee toch?

Zo dan zitten de gevangenissen straks overvol

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2006 15:46:49 ]
pi_41166513
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:43 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

en daarbij komt ook: ik dnek dat ik niet de enige ben die het zo voelt en erover denkt. Ik denk wel dat heel veel mensen zicht niet durven te uiten. en dus gewoon maar hun mond dichthouden

Omdat je niet de enige bent die zo denkt is dat reden genoeg voor jou om het goed te praten. Raar.
pi_41166529
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:43 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Omdat je niet de enige bent die zo denkt is dat reden genoeg voor jou om het goed te praten. Raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')