Hij zal die film wel niet snappen of hij is gek op de begin scene van de film.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:19 schreef MrSASO het volgende:
Wat ik ook altijd grappig vind bij dat soort gastjes is de vraag, Wat is je favoriete film?.
Antwoord: American History X![]()
Precies het tegenovergestelde van waar die rascisten voor staan.
Wat een trieste bende zeg dat ze wanneer iemand het eens over zaken heeft die wel interessant zijn (ipv al dat gezeik over placemats, jokers, de groote van hun piemel, tampons in de wc en het gejankzak van dat lelijke skelet) dat er dan ingegrepen wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:19 schreef BorTheWolf het volgende:
Dat BB de streams minimaal 5 min heeft uitgezet, geeft aan dat E10 nig ff is doorgegaan. Kom maar op Talpa met de ongecensureerde versie !
Conclusie een nepperd, een meeloper een wannabee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:22 schreef cultheld het volgende:
Z'n favoriete eten: Indisch
Z'n bijnaam: Eto'o (die zwarte spits van Barcelona)
Z'n sport: kickboksen (volgens mij heb je overal wel allochtonen kickboksen, dus dan heeft die jongen 't zwaar)
Hilarisch die gozer
Identiteitscrisis van een halve bountyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Conclusie een nepperd, een meeloper een wannabee.![]()
Wel nep dat ze de streams stopzetten, ze moeten het gewoon door laten draaien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:31 schreef ThaSandman het volgende:
Even van een ander forum met dank aan Coraatje.
Etienne kan het heel goed uitleggen :
"Let wel, ik heb helemaal niets tegen allochtonen, maar toen Semih binnenkwam, wat het meteen van zus-en-zo.... Als we nu Semih eruit-stemmen, is Micheline ook nergens meer. Omgekeerd, als we Micheline eruit-stemmen, dan wordt Semih nog veel erger."
Onmiddelijk werd door de regie alle 4 streams op slot gezet, nog wel beeld van een afstand maar geen geluid meer.
Een mening mag je hebben toch >?>?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:41 schreef TheVotary het volgende:
Ik vind hem opzich wel lekker eerlijk zo voor de camera. De meeste zouden wijselijk hun mond houden, maar in het dagelijkse leven hoor je dit soort praat wel vaker. Vind ervan wat je vindt, maar ik kan zijn eerlijkheid wel waarderen.
Dat gebeurd helaas wel vakerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Een mening mag je hebben toch >?>?
Zoals ik dit stukje zie.. vind het ik het nog best netjes verteld door hem.. gezien de reacties die ik overal zat te lezen.. leek het veel heftiger![]()
Tja Als BB de streams niet 5 min wegzapt had je nog veel meer !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Een mening mag je hebben toch >?>?
Zoals ik dit stukje zie.. vind het ik het nog best netjes verteld door hem.. gezien de reacties die ik overal zat te lezen.. leek het veel heftiger![]()
Daar zit wel wat in, ik neem aan dat ze de streams met enige vertraging online gooien, dat zou kunnen betekenen dat we het ergste niet gehoord hebben (als ze op tijd het geluid dicht draaide).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:49 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Tja Als BB de streams niet 5 min wegzapt had je nog veel meer !
Maar Hilde zegt "Ik heb niks tegen allochtonen hoor", waarop E10 zegt "Maar ik wel, niet allemaal hoor"
Het maakt BB inderdaad een stuk interresanter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:56 schreef nietzman het volgende:
Maargoed, als het echt een Blood and Honour mongool is met Pagan-sympatieen is het wel een alpha-debiel. Reden genoeg voor mij om ook maar naar BB te gaan kijken. Goezo, Telpa.
Streams zijn 5 min weggezapt !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 06:20 schreef Jappie het volgende:
Wat een crap...nadat Hilde zegt "maar ik heb helemaal niets tegen allochtonen zegt Etienne.. "maar vergeet niet...ik heb absoluut niets tegen allochtonen hoor" ....hij zegt dus eerst van wel...dan weer van niet............iig zegt hij het niet sterk genoeg om nu duidelijk te kunnen maken dat het een echte racist pur sang is. Overigens zapt de stream pas weg nadat Hilde begint met dat Semih ergens ook wel weer grappig is dus lijkt het er niet op dat Etienne van plan was om nog meer van zulke uitspraken zou gaan doen.
Precies...het is dus een draaikont (zonder uitgesproken sympathie voor allochtonen in dit gevalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 06:27 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Streams zijn 5 min weggezapt !
Bij elke discussie die E10 voert past hij z'n antwoorden weer aan als hij een weerwoord krijgt.
Hilde "ik heb niks tegen allochtonen hoor. waarop E10 zegt > Ik wel, nah ook niet allemaal
Daar kan ik mij wel in vinden.quote:Als E10 een andere mening heeft over allochtonen mag Talpa mij de gehele scene ongecencureerd op de BB site plaatsen, dan weten we wat hij verder heeft gezegd.
idd, schaamteloze tvp.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:20 schreef ThaSandman het volgende:
Dit topic wordt steeds leuker.
Ik heb wel eens met een 'white power' gast daarover geluld. Hij bekeek die film heel anders. De stoep-scene vond hij het prachtigst, en hij beschouwde de 'bekering' van Edward Norton als een tragedie/hersenspoeling. Zo was het alsnog een reclame voor het white power gedachtengoed. Dus je kan erin zien wat je wil...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:19 schreef MrSASO het volgende:
Wat ik ook altijd grappig vind bij dat soort gastjes is de vraag, Wat is je favoriete film?.
Antwoord: American History X![]()
Precies het tegenovergestelde van waar die rascisten voor staan.
Tsja, zo kan je Shindlers list ook wel als Nazi propaganda gaan zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een 'white power' gast daarover geluld. Hij bekeek die film heel anders. De stoep-scene vond hij het prachtigst, en hij beschouwde de 'bekering' van Edward Norton als een tragedie. Dus je kan erin zien wat je wil...
en voor ajaxquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:22 schreef cultheld het volgende:
Z'n favoriete eten: Indisch
Z'n bijnaam: Eto'o (die zwarte spits van Barcelona)
Z'n sport: kickboksen (volgens mij heb je overal wel allochtonen kickboksen, dus dan heeft die jongen 't zwaar)
Hilarisch die gozer
Helaas wel jaquote:
Etienne: Voor mijn gevoel kan ik beter Semih wegstemmen, dan Miesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:43 schreef BorTheWolf het volgende:
Filmpje van Pc eend http://media.putfile.com/Etienne
en omdat die wijven zo wanhopig zijn zit hij daar met dat lekkere wijf van 27 op schootquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:15 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Helaas wel ja![]()
Een Ajax-fan die de hitlergroet brengt![]()
Overigens ben ik even aan het bijlezen van vannacht en het verbaast me helemaal niks dat hij zulke uitspraken doet. Het is gewoon een verrot irritant kutjochie.
En dat kan je beter niet doen, wil die nog veilig over straat kunnen lopen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
Nou en?
Die jongen zegt toch gewoon wat hij denkt...
Moet hij face to face zeggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
Nou en?
Die jongen zegt toch gewoon wat hij denkt...
Hehehe dat is jouw favoriet hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en omdat die wijven zo wanhopig zijn zit hij daar met dat lekkere wijf van 27 op schoot![]()
Waarom? Dat zou provoceren zijn.quote:
die oudere ook hoor die zus van sabrinaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hehehe dat is jouw favoriet he
Trouwens, hoe dom is die gozer...
Eerst een foto waarop hij de hitlergroet brengt en even verder op zijn site staat een plaatje met 110% Jood. Ach, ik moet me er ook niet druk om maken. Dat jochie is niet wijs. Ik hoop hem wel een keertje bij Ajax tegen te komen...
en ik hou dan weer niet van mensen zoals Semih.... die opmerkingen die hij maakt naar zijn vriendin toe. Vind ik ehct niet kunnen. Als ik in het huis had gezeten, had ik er echt wel wat van gezegd en had ik nu al ruzie met hem gehadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:35 schreef BBoon het volgende:
Leuke opdracht voor E10, verlicht 5 dagen achter elkaar naar Brokeback Mountain kijken....:-)
Ik hou niet zo van dit soort mensen , die zijn heel eng. heeeeeeeeeeeeeeel erg eng
Geef mij Milica maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die oudere ook hoor die zus van sabrina![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |