abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 04:53:28 #51
15600 BB-King
Long live the King!
pi_41152993
Ik was ook oorgetuige... hehe wat een boefje is E10 toch.
Hij komt er echter wel eerlijk voor uit... maar of dat hem siert?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_41153016
Kijk nou: een identiteitscrisis

http://www.cu2.nl/hollandsetrots
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 05:08:02 #53
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_41153079
Hij gebruikt een banner van Blood and Honour http://www.bloodandhonour.com/index.php

Maar is wel:

Voor de rest wel ballen dat hij er zo voor uit komt voor de camera dat weer wel. Ik kan me nog gasten uit BB herinneren die het pertinent niet over politiek wilden hebben, omdat zijn familie dat niet wilde (Menno). Dat is gewoon laffe hap.
pi_41153112
Wat ik ook altijd grappig vind bij dat soort gastjes is de vraag, Wat is je favoriete film?.
Antwoord: American History X

Precies het tegenovergestelde van waar die rascisten voor staan.
pi_41153115
Dat BB de streams minimaal 5 min heeft uitgezet, geeft aan dat E10 nog wel ff is doorgegaan. Kom maar op Talpa met de ongecensureerde versie !
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_41153119
Dit topic wordt steeds leuker.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41153124
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:19 schreef MrSASO het volgende:
Wat ik ook altijd grappig vind bij dat soort gastjes is de vraag, Wat is je favoriete film?.

Hij zal die film wel niet snappen of hij is gek op de begin scene van de film.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 05:22:43 #58
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_41153130
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:19 schreef BorTheWolf het volgende:
Dat BB de streams minimaal 5 min heeft uitgezet, geeft aan dat E10 nig ff is doorgegaan. Kom maar op Talpa met de ongecensureerde versie !
Wat een trieste bende zeg dat ze wanneer iemand het eens over zaken heeft die wel interessant zijn (ipv al dat gezeik over placemats, jokers, de groote van hun piemel, tampons in de wc en het gejankzak van dat lelijke skelet) dat er dan ingegrepen wordt.

Gelukkig hebben ze het nu over slagroomsoesjes......
pi_41153131
Z'n favoriete eten: Indisch
Z'n bijnaam: Eto'o (die zwarte spits van Barcelona)
Z'n sport: kickboksen (volgens mij heb je overal wel allochtonen kickboksen, dus dan heeft die jongen 't zwaar )

Hilarisch die gozer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41153137
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:22 schreef cultheld het volgende:
Z'n sport: kickboksen (volgens mij heb je overal wel allochtonen kickboksen, dus dan heeft die jongen 't zwaar )

Hilarisch die gozer
Conclusie een nepperd, een meeloper een wannabee.
pi_41153143
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:23 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Conclusie een nepperd, een meeloper een wannabee.
Identiteitscrisis van een halve bounty .
pi_41153173
Even van een ander forum met dank aan Coraatje.
Etienne kan het heel goed uitleggen :
"Let wel, ik heb helemaal niets tegen allochtonen, maar toen Semih binnenkwam, wat het meteen van zus-en-zo.... Als we nu Semih eruit-stemmen, is Micheline ook nergens meer. Omgekeerd, als we Micheline eruit-stemmen, dan wordt Semih nog veel erger."

Onmiddelijk werd door de regie alle 4 streams op slot gezet, nog wel beeld van een afstand maar geen geluid meer.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41153176
Etienne over homo's en allochtonen.
Etienne
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41153178
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:31 schreef ThaSandman het volgende:
Even van een ander forum met dank aan Coraatje.
Etienne kan het heel goed uitleggen :
"Let wel, ik heb helemaal niets tegen allochtonen, maar toen Semih binnenkwam, wat het meteen van zus-en-zo.... Als we nu Semih eruit-stemmen, is Micheline ook nergens meer. Omgekeerd, als we Micheline eruit-stemmen, dan wordt Semih nog veel erger."

Onmiddelijk werd door de regie alle 4 streams op slot gezet, nog wel beeld van een afstand maar geen geluid meer.
Wel nep dat ze de streams stopzetten, ze moeten het gewoon door laten draaien.
Laat die gast maar goed voor lul staan.
pi_41153183
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 05:39:28 #66
136777 Felixje
Forum Asiel gevonden
pi_41153189

[ Bericht 100% gewijzigd door Felixje op 25-08-2006 05:43:07 ]
een probleem is alleen een probleem als iemand er een probleem van maakt.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 05:41:48 #67
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_41153196
Ik vind hem opzich wel lekker eerlijk zo voor de camera. De meeste zouden wijselijk hun mond houden, maar in het dagelijkse leven hoor je dit soort praat wel vaker. Vind ervan wat je vindt, maar ik kan zijn eerlijkheid wel waarderen.
pi_41153202
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Etienne
Heel Goe PcEend
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 05:46:26 #69
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_41153209
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:41 schreef TheVotary het volgende:
Ik vind hem opzich wel lekker eerlijk zo voor de camera. De meeste zouden wijselijk hun mond houden, maar in het dagelijkse leven hoor je dit soort praat wel vaker. Vind ervan wat je vindt, maar ik kan zijn eerlijkheid wel waarderen.
Een mening mag je hebben toch >?>?
Zoals ik dit stukje zie.. vind het ik het nog best netjes verteld door hem.. gezien de reacties die ik overal zat te lezen.. leek het veel heftiger
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_41153216
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:46 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Zoals ik dit stukje zie.. vind het ik het nog best netjes verteld door hem.. gezien de reacties die ik overal zat te lezen.. leek het veel heftiger
Dat gebeurd helaas wel vaker
pi_41153217
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:46 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Tja Als BB de streams niet 5 min wegzapt had je nog veel meer !

Maar Hilde zegt "Ik heb niks tegen allochtonen hoor", waarop E10 zegt "Maar ik wel, niet allemaal hoor"
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 05:49:41 #72
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41153218
Oh noes een kortzichtige mongool. Teh horror.
Ik ga naar huis.
pi_41153228
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:49 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Tja Als BB de streams niet 5 min wegzapt had je nog veel meer !

Maar Hilde zegt "Ik heb niks tegen allochtonen hoor", waarop E10 zegt "Maar ik wel, niet allemaal hoor"
Daar zit wel wat in, ik neem aan dat ze de streams met enige vertraging online gooien, dat zou kunnen betekenen dat we het ergste niet gehoord hebben (als ze op tijd het geluid dicht draaide).

Maar hij zei ook dat hij het tactisch probeerde te brengen, ik denk hij met zijn vrienden er iets 'openlijker' over zou hebben
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 05:56:32 #74
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41153230
Maargoed, als het echt een Blood and Honour mongool is met Pagan-sympatieen is het wel een alpha-debiel. Reden genoeg voor mij om ook maar naar BB te gaan kijken. Goezo, Telpa.
Ik ga naar huis.
pi_41153267
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:56 schreef nietzman het volgende:
Maargoed, als het echt een Blood and Honour mongool is met Pagan-sympatieen is het wel een alpha-debiel. Reden genoeg voor mij om ook maar naar BB te gaan kijken. Goezo, Telpa.
Het maakt BB inderdaad een stuk interresanter.
pi_41153273
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Etienne
mirrortje gemaakt @ fok:
http://files.fok.nl/bigbrother/e10.wmv
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 06:20:12 #77
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41153274
Wat een crap...nadat Hilde zegt "maar ik heb helemaal niets tegen allochtonen zegt Etienne.. "maar vergeet niet...ik heb absoluut niets tegen allochtonen hoor" ....hij zegt dus eerst van wel...dan weer van niet............iig zegt hij het niet sterk genoeg om nu duidelijk te kunnen maken dat het een echte racist pur sang is. Overigens zapt de stream pas weg nadat Hilde begint met dat Semih ergens ook wel weer grappig is dus lijkt het er niet op dat Etienne van plan was om nog meer van zulke uitspraken zou gaan doen.
pi_41153292
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 06:20 schreef Jappie het volgende:
Wat een crap...nadat Hilde zegt "maar ik heb helemaal niets tegen allochtonen zegt Etienne.. "maar vergeet niet...ik heb absoluut niets tegen allochtonen hoor" ....hij zegt dus eerst van wel...dan weer van niet............iig zegt hij het niet sterk genoeg om nu duidelijk te kunnen maken dat het een echte racist pur sang is. Overigens zapt de stream pas weg nadat Hilde begint met dat Semih ergens ook wel weer grappig is dus lijkt het er niet op dat Etienne van plan was om nog meer van zulke uitspraken zou gaan doen.
Streams zijn 5 min weggezapt !

Bij elke discussie die E10 voert past hij z'n antwoorden weer aan als hij een weerwoord krijgt.

Hilde "ik heb niks tegen allochtonen hoor. waarop E10 zegt > Ik wel, nah ook niet allemaal

Als E10 een andere mening heeft over allochtonen mag Talpa mij de gehele scene ongecencureerd op de BB site plaatsen, dan weten we wat hij verder heeft gezegd.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:23:53 #79
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41153401
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 06:27 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Streams zijn 5 min weggezapt !

Bij elke discussie die E10 voert past hij z'n antwoorden weer aan als hij een weerwoord krijgt.

Hilde "ik heb niks tegen allochtonen hoor. waarop E10 zegt > Ik wel, nah ook niet allemaal
Precies...het is dus een draaikont (zonder uitgesproken sympathie voor allochtonen in dit geval ) maar goed......gezien het stemgedrag van 50% van Nederland in de afgelopen 10 jaar waren dit nu niet echt onthullingen waar mijn oren van gaan klapperen.
quote:
Als E10 een andere mening heeft over allochtonen mag Talpa mij de gehele scene ongecencureerd op de BB site plaatsen, dan weten we wat hij verder heeft gezegd.
Daar kan ik mij wel in vinden.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:29:25 #80
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41153419
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:20 schreef ThaSandman het volgende:
Dit topic wordt steeds leuker.
idd, schaamteloze tvp.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:29:25 #81
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41153420
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:19 schreef MrSASO het volgende:

Ik heb wel eens met een 'white power' gast daarover geluld. Hij bekeek die film heel anders. De stoep-scene vond hij het prachtigst, en hij beschouwde de 'bekering' van Edward Norton als een tragedie/hersenspoeling. Zo was het alsnog een reclame voor het white power gedachtengoed. Dus je kan erin zien wat je wil...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:31:34 #82
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41153431
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 07:29 schreef soylent het volgende:

[..]

Ik heb wel eens met een 'white power' gast daarover geluld. Hij bekeek die film heel anders. De stoep-scene vond hij het prachtigst, en hij beschouwde de 'bekering' van Edward Norton als een tragedie. Dus je kan erin zien wat je wil...
Tsja, zo kan je Shindlers list ook wel als Nazi propaganda gaan zien.

En idd, die scene met die stoeprand is ook gewoon geniaal. Niet omdat het een kleurling is, maar gewoon omdat ik het wel erg effectief tegen dieven vind.

vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:45:22 #83
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41153507
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:22 schreef cultheld het volgende:

Hilarisch die gozer
en voor ajax
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:58:55 #84
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41153588
Ik wil niemand beledigen (hoewel), maar eh, ik kreeg een beetje het idee dattie een halfbloedje is... Wat wel weer vaag zou zijn als je naar z'n eh, nationalistische denkbeelden kijkt.. Is daar wat over bekend?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41153685
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 07:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

en voor ajax
Helaas wel ja

Een Ajax-fan die de hitlergroet brengt

Overigens ben ik even aan het bijlezen van vannacht en het verbaast me helemaal niks dat hij zulke uitspraken doet. Het is gewoon een verrot irritant kutjochie.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:20:56 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41153719
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 04:43 schreef BorTheWolf het volgende:

Filmpje van Pc eend http://media.putfile.com/Etienne
Etienne: Voor mijn gevoel kan ik beter Semih wegstemmen, dan Mies
Hilde: Ja maar is dat omdat je nu over Semih praat omdat ík als enige daar een confrontatie mee gehad?
Etienne: Nee
Hilde: Want die confrontatie, ik, ik, ik, ik ben heus niet meer. . .(dan tegen Marcel) schat dit gesprek, ik haal het gewoon weer aan met hem hoor
Etienne: Nee, vraag maar aan papa (2x), ik zeg het op een tactische manier, probeer ik het te zeggen. Nou, wij hadden allebei zoiets van eh, toen we het huis in kwamen, let maar op, er komt een homo in het huis en een allochtoon in het huis. Nou Semih. De eerste die binnenkwam. . . was een allochtoon.
Marcel: hehehehe
Etienne terwijl hij opstaat: En ik stond daar, echt waar, ik stond daar he. . .Nou eerst kwam Micheline binnen he en daarna Semih. Ik dacht nee. Ik keek hem (Marcel) aan en zei nah. Ik deed weer zo ‘daar heb je hem’.
Hilde: Ik vind allochtonen niet erg hoor
Etienne terwijl hij een theedoek op een stoel probeert te gooien maar de theedoek valt meteen weer van de stoel: Ja nee, nou, ikke wel...
Hilde: Waarom?
Etienne: Ja, nee, niet allemaal
Hilde: Nou dit schiet ook niet op, zo zonde dit (doelend op de theedoek die valt)
Etienne terwijl ie de theedoek goed op de stoel legt: Nee vergeet niet, ik heb absoluut niet tegen allochtonen hoor, maar hij kwam binnen, en ik had zoiets van: lang haar, en ik heb zelf ook lang haar, maar echt zo’n allochtone uitstraling had ie, maar toen kwam ie binnen en dacht ik van, (duim omhoog) zo’n gozer.
Hilde: maar hij is ook grappig, aan de ene kant is ie grappig
Etienne, nog steeds met zijn duim omhoog: zo’n gozer, nee dacht ik echt: zo’n gozer.
Hilde fluistert: ze horen alles!
Etienne: En toen kwam Rik binnen en dacht ik homo! Dacht ik: nee! Ook nog een homo, dat meen je niet!! En helemaal toen ie. . .
Hilde: was dat de tweede die binnenkwam?
Etienne: nee, want helemaal toen ie Miesja zag
Hilde: . . . was Meliesa

Geluid weg
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:24:10 #87
242 Pinball
Electric Monk
pi_41153741
Wat een heisa om niks dit.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_41153801
we hebben toch een mooi Etienne topic? Waarom aparte topics openen?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:31:29 #89
139407 jorienvdherik
pi_41153820
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:15 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Helaas wel ja

Een Ajax-fan die de hitlergroet brengt

Overigens ben ik even aan het bijlezen van vannacht en het verbaast me helemaal niks dat hij zulke uitspraken doet. Het is gewoon een verrot irritant kutjochie.
en omdat die wijven zo wanhopig zijn zit hij daar met dat lekkere wijf van 27 op schoot
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:31:47 #90
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41153825
Nou en?
Die jongen zegt toch gewoon wat hij denkt...
pi_41153851
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
Nou en?
En dat kan je beter niet doen, wil die nog veilig over straat kunnen lopen.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:34:25 #92
139407 jorienvdherik
pi_41153855
Gebeurd hem heus niets hoor
pi_41153856
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
Nou en?
Moet hij face to face zeggen.
pi_41153862
Leuke opdracht voor E10, verlicht 5 dagen achter elkaar naar Brokeback Mountain kijken....:-)

Ik hou niet zo van dit soort mensen , die zijn heel eng. heeeeeeeeeeeeeeel erg eng
pi_41153872
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

en omdat die wijven zo wanhopig zijn zit hij daar met dat lekkere wijf van 27 op schoot
Hehehe dat is jouw favoriet he

Trouwens, hoe dom is die gozer...

Eerst een foto waarop hij de hitlergroet brengt en even verder op zijn site staat een plaatje met 110% Jood. Ach, ik moet me er ook niet druk om maken. Dat jochie is niet wijs. Ik hoop hem wel een keertje bij Ajax tegen te komen...
pi_41153883
Laat hem maar samen met Rik gaan douchen. Deur op slot en hem hard laten pakken door Rik. ( als Rik daar al toe in staat is hahaha ) .

Misschien kent Egbert nog wel wat leuke bajesklanten die het anders ipv Rik kunnen doen :-)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:37:34 #97
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41153888
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:34 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Moet hij face to face zeggen.
Waarom? Dat zou provoceren zijn.
Heb jij bv stekeltjeshaar? Als ik nou tegen een vriend zeg dat ik een hekel heb aan mensen met stekeltjeshaar, daarbij mensen met stekeltjeshaar stinken. Dan is dat mijn mening.
Kom ik vervolgens jou tegen zou ik het vlgs jou in je face moeten vertellen.... waarom dan? Dat is provoceren.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:38:43 #98
139407 jorienvdherik
pi_41153905
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:36 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Hehehe dat is jouw favoriet he

Trouwens, hoe dom is die gozer...

Eerst een foto waarop hij de hitlergroet brengt en even verder op zijn site staat een plaatje met 110% Jood. Ach, ik moet me er ook niet druk om maken. Dat jochie is niet wijs. Ik hoop hem wel een keertje bij Ajax tegen te komen...
die oudere ook hoor die zus van sabrina

Ben nu die aflevering van gister kijken
pi_41153912
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:35 schreef BBoon het volgende:
Leuke opdracht voor E10, verlicht 5 dagen achter elkaar naar Brokeback Mountain kijken....:-)

Ik hou niet zo van dit soort mensen , die zijn heel eng. heeeeeeeeeeeeeeel erg eng
en ik hou dan weer niet van mensen zoals Semih.... die opmerkingen die hij maakt naar zijn vriendin toe. Vind ik ehct niet kunnen. Als ik in het huis had gezeten, had ik er echt wel wat van gezegd en had ik nu al ruzie met hem gehad

En nee ik ben geen racist, ik heb zelf een buitenlandse vriend. Maar sommige culturen, daar hou ik ook niet van
pi_41153927
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

die oudere ook hoor die zus van sabrina
Geef mij Milica maar

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')