Ben ik het ook wel mee eens hoor. Maar de term ik hou niet van alochtonen of homo's gaat toch wel wat verder dan wanneer je alleen maar niet tegen een bepaalde cultuur kan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik hou dan weer niet van mensen zoals Semih.... die opmerkingen die hij maakt naar zijn vriendin toe. Vind ik ehct niet kunnen. Als ik in het huis had gezeten, had ik er echt wel wat van gezegd en had ik nu al ruzie met hem gehad
En nee ik ben geen racist, ik heb zelf een buitenlandse vriend. Maar sommige culturen, daar hou ik ook niet van
Hij heeft het blijkbaar niet van een vreemde....z'n vader zit er gewoon bij te lachenquote:
Hebben ze express die camera weggedraaid ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:42 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft het blijkbaar niet van een vreemde....z'n vader zit er gewoon bij te lachen
je zou toch op zijn minst verwachten dat ie zijn zoon corrigeert,maar nee,hij zit er gewoon om te lachen en keurt het in wezen daarmee goed
Homo'squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:42 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens hoor. Maar de term ik hou niet van alochtonen of homo's gaat toch wel wat verder dan wanneer je alleen maar niet tegen een bepaalde cultuur kan.
Zie feedback topic.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
we hebben toch een mooi Etienne topic? Waarom aparte topics openen?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
En nee ik ben geen racist, ik heb zelf een buitenlandse vriend. Maar sommige culturen, daar hou ik ook niet van
My thoughts exactly.quote:
Hoezo somige culturen?? Jij wil zeggen dat Semih het turkse cultuur vertegenwoordigt? Had al gezien dat je niet veel zinnigs te melden had, maar dit begint toch wel op een achterlijke cultuur van jouw kant te lijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik hou dan weer niet van mensen zoals Semih.... die opmerkingen die hij maakt naar zijn vriendin toe. Vind ik ehct niet kunnen. Als ik in het huis had gezeten, had ik er echt wel wat van gezegd en had ik nu al ruzie met hem gehad
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
En die 'buitenlandse' vriend is dan een Belg of een Engelsman of zo.
Ergens wel.. net zoals die blonde dames staan voor de stereotype "domme blondjes"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hoezo somige culturen?? Jij wil zeggen dat Semih het turkse cultuur vertegenwoordigt?
Nee een spanjaardquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
lolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Eigenlijk wel... net zoals Rik die de homocultuur tegenwoordigtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hoezo somige culturen?? Jij wil zeggen dat Semih het turkse cultuur vertegenwoordigt? Had al gezien dat je niet veel zinnigs te melden had, maar dit begint toch wel op een achterlijke cultuur van jouw kant te lijken.
jah idd.... snnap ook niet waarom iedereen zich druk maakt. In het gewone leven buiten BB gebeurd dit ook..... dat is het leuke van BBquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:20 schreef Tamaartje het volgende:
Heb alles een beetje doorgelezen, en jeetje wat een toestand!
Vind het wel grappig hoor allemaal.. hoewel het natuurlijk echt niet kan..
Maar dit kan wel hele leuke dingen opleveren
Misschien heeft hij wel een indo moeder?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:58 schreef soylent het volgende:
Ik wil niemand beledigen (hoewel), maar eh, ik kreeg een beetje het idee dattie een halfbloedje is... Wat wel weer vaag zou zijn als je naar z'n eh, nationalistische denkbeelden kijkt.. Is daar wat over bekend?
Idem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:58 schreef soylent het volgende:
Ik wil niemand beledigen (hoewel), maar eh, ik kreeg een beetje het idee dattie een halfbloedje homo is... Wat wel weer vaag zou zijn als je naar z'n eh, nationalistische homofobische denkbeelden kijkt.. Is daar wat over bekend?
Mag ik dan in godsnaam vragen, wie jij vertegenwoordigt? Als je nou een hekel aan Semih hebt om zoals hij is, zeg ik OK, maarre het domme gezwam over cultuur en andere excusenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel... net zoals Rik die de homocultuur tegenwoordigtOf Janine het negroide volk
En de zusjes.. tjah hmmmm het domme dozen volk
![]()
Dus omdat er irl ook idioten lopen moeten we ons maar niet druk maken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd.... snnap ook niet waarom iedereen zich druk maakt. In het gewone leven buiten BB gebeurd dit ook..... dat is het leuke van BB![]()
Kom op man vrouw, die e10 is gewoon een zielige rascist met een veel te grote bek. En jij snapt niet waar iedereen zich druk om maakt? Ik vind het een heel eng naar mannetje. Ik hoop dat hij snel een aantal verkeerde gasten tegenkomt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd.... snnap ook niet waarom iedereen zich druk maakt. In het gewone leven buiten BB gebeurd dit ook..... dat is het leuke van BB![]()
Nou mij lijkt idd niet dat het intelect er bij E10 met de paplepel is ingegoten.Ik denk eigenlijk dat ie heel blij is dat E10 allochtonen zegt, trots zelfs dat zijn vocabulaire zover reikt!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:42 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft het blijkbaar niet van een vreemde....z'n vader zit er gewoon bij te lachen
je zou toch op zijn minst verwachten dat ie zijn zoon corrigeert,maar nee,hij zit er gewoon om te lachen en keurt het in wezen daarmee goed
Ik snap niet waar je je druk om maakt.. noem het woordje cultuur en je zit op het dak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:28 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Mag ik dan in godsnaam vragen, wie jij vertegenwoordigt? Als je nou een hekel aan Semih hebt om zoals hij is, zeg ik OK, maarre het domme gezwam over cultuur en andere excusen![]()
Ik en op het dak...mja...denk dat daar wel iets meer voor nodig is. Vraag me alleen af waar deze domheid nou vandaan komt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je je druk om maakt.. noem het woordje cultuur en je zit op het dak.
Heb er nog 1 voor je : "Milieu" ... hoe vind je die?
Ik ben bang dat dat nou de 'Hollandse' cultuur is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:32 schreef buyukAbi het volgende:
Vraag me alleen af waar deze domheid nou vandaan komt?
of ligt het toch aan het milieuquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nou de 'Hollandse' cultuur is.
Welke cultuur ik vertegenwoordig? weet ik veel... ben een hollandse meid zonder geloof wat zo snel mogelijk wil emigreren naar Tenerifequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:28 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Mag ik dan in godsnaam vragen, wie jij vertegenwoordigt? Als je nou een hekel aan Semih hebt om zoals hij is, zeg ik OK, maarre het domme gezwam over cultuur en andere excusen![]()
[..]
Dus omdat er irl ook idioten lopen moeten we ons maar niet druk maken?
He verhip, dan word jij dus ook een allochtoon. In dat geval moet ik je wel gelijk geven, heb ook een pleuris hekel aan allochtonen,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat zo snel mogelijk wil emigreren naar Tenerife
Zo dus de opmerking "doe eens een bh aan "was genoeg om hem te doorgronden? Knap hoor, heeft ook heeeeeeeeeeeeeel veel met z'n cultuur te maken he, ik ben namelijk ook zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat ik hem met een vriendin vvan dichtbij heb meegemaakt.... net zo mannetje als Semih was dat toen
dat is nou jammer... ik heb geen hekel aan allochtonenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:48 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
He verhip, dan word jij dus ook een allochtoon. In dat geval moet ik je wel gelijk geven, heb ook een pleuris hekel aan allochtonen,
Persoonlijk ben ik ook niet geschokt door E10, maar meer van de domheid van sommige mensen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:49 schreef Pinball het volgende:
Overigens vind ik dat hele nazi/racist gedoe nogal overtrokken.
Etiënne werd al vanaf het begin als extreem-rechts bestempeld door wat vage plaatjes op zijn site, en als we hem dan na 6 dagen éindelijk op een 'foute' uitspraak kunnen betrappen is het forum zowat te klein.
En ja, als zijn denkbeelden ècht zo zijn vind ik dat ook verwerpelijk, maar voorlopig zie ik hier op het forum elke dag meer enge uitspraken en 'grapjes' dan die Etiënne de komende 100 dagen gaat maken. Dus als de geschokte 'moral majority' hier voortaan op het forum ook wat kritischer zou kunnen zijn, graag.
Ook op de manier hoe hij doet, kijkt en reageerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:49 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zo dus de opmerking "doe eens een bh aan "was genoeg om hem te doorgronden? Knap hoor, heeft ook heeeeeeeeeeeeeel veel met z'n cultuur te maken he, ik ben namelijk ook zo.
Ik denk dat G_A probeert te zeggen dat BB een afspiegeling wil hebben van de samenleving. Dus een turk, een homo, domme blondjes, een tokkie, een racist etc.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:50 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik ook niet geschokt door E10, maar meer van de domheid van sommige mensen.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:56 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik denk dat C_A probeert te zeggen dat BB een afspiegeling wil hebben van de samenleving. Dus een turk, een homo, domme blondjes, een tokkie, een racist etc.
Dat Semih geen allochtoon is dat weet iedereen, maar BB wil diversiteit. Semih past in het hokje "Turk", Rik in het hokje "homo". Dat wil niet zeggen dat ze dat hele hokkie vertegenwoordigen, gelukkig niet. Persoonlijk vind ik het wel oké dat er een racist in zit, die kom je op straat ook tegen, dus waarom in het huis niet. Niet van dat politiek correcte jongens!
Welkom op Fok!.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:50 schreef buyukAbi het volgende:
Persoonlijk ben ik ook niet geschokt door E10, maar meer van de domheid van sommige mensen.
Sorry, mensen, maar ik haal hier TO-TAAL geen racisme uit!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:32 schreef PC eend het volgende:
Etienne over homo's en allochtonen.
Etienne
Uit wat voor bananenrepubliek kom jij nou toch???quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En idd, die scene met die stoeprand is ook gewoon geniaal. Niet omdat het een kleurling is, maar gewoon omdat ik het wel erg effectief tegen dieven vind.
[afbeelding]
Ik vind dat o gruwelijk plaatje... ik draaide me hoofd ook weg tijdens de film...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, zo kan je Shindlers list ook wel als Nazi propaganda gaan zien.
En idd, die scene met die stoeprand is ook gewoon geniaal. Niet omdat het een kleurling is, maar gewoon omdat ik het wel erg effectief tegen dieven vind.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
Tjah en als je niet tegen kritiek kan, dan ga je maar weg![]()
nee niet op jouquote:
Dan moet je de boxen wat harder zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Sorry, mensen, maar ik haal hier TO-TAAL geen racisme uit!!!
ben wel benieuwd naar dat video-tje..... kan hem alleen niet zien omdat ik op mijn werk zitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet je de boxen wat harder zetten.Typisch dat hij zelf ook zegt dat hij geen racist is.
Etienne![]()
![]()
http://www.cu2.nl/hollandsetrots
ik lees hier trouweens niks racistischquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:45 schreef avonne het volgende:
Etienne "Voor mijn gevoel kan ik beter Semih wegstemmen dan Mich"
Hilde "Is dat omdat je nu over Semih praat omdat ik als enige daar een mee confrontatie heb gehad? Want die confrontatie, ik ben (...) van het gesprek, ik haal het gewoon weer aan met hem"
Etienne "Nee, nee, vraag maar aan papa, ik zeg het op een tactische manier, probeer ik te zeggen, maar we hadden allebei zoiets van toen we het huis in kwamen "Let maar op: Er komt een homo in het huis, en een allochtoon in het huis" En we stonden hier, en de eerste die binnen kwam, was een allochtoon. En ik stond daar echt waar, ik stond daar... eerst komt Micheline binnen en toen Semih. Ik dacht "nee". Ik keek hem aan, dacht "Nah, daar heb je hem"
Hilde "Maar ik vind allochtonen niet erg hoor"
Etienne "Ja, nee, ik ook, ik wel, nee, niet allemaal"
Hilde "Waarom? Dat schiet ook niet op. Zo zonde dit"
Etienne "Vergeet niet, ik heb absoluut niets tegen allochtonen, maar hij komt binnen. Dat lange haar, ik heb lang haar, maar hij heeft echt een allochtone uitstraling. Maar hij komt binnen en toen dacht ik "Zo'n gozer (steekt duim op)"
Hilde "Hij is ook echt grappig, hij is aan de ene kant ..."
Etienne "Hij is zo'n gozer (steekt duim op)"
Hilde fluistert "Maar ze horen alles, hoor!"
Etienne "En toen kwam Rik binnen en toen dacht ik "Nee, ook nog een homo! Dat meen je niet, dat meen je niet!"
Hilde "Kwamen jullie als tweede binnen ? Of was dat Milica...?"
(streams draaien weg)
ik dnek dat je het zo moet lezen: Nee ik vind allochtonen niet erg, maar sommige welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:55 schreef avonne het volgende:
Ik ook (instemming met Hilde "ik vind allochtonen niet erg"
/ Ik wel ("ik vind allochtonen wel erg")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |