Ja dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Horatio het volgende:
Hmm.. ik heb gister even op die site gekeken, vandaag weer, en nu heb ik 26.8% inkt?
misschien moeten jullie een paar daagjes wachten, dat je dan meer inkt hebt

Bedoel je dat je met fotoshop al aangeeft waar het logo moet in de cirkel? Het probleem daarmee is dat de cirkel real-time veranderd, dus 5 minuten na de shop is het al niet meer actueelquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk ook niet dat je eerst moet beginnen met een groot vlak wit te maken. Dat kost alleen maar inkt. Meteen beginnen met het logo.
Misschien kan iemand een uitsnede maken, en met fotoshop een voorbeeld maken, dan kunnen we een tijd afspreken en allemaal tegelijk aan het logo werken, met het voorbeeld in je hand.

Jawel, je kunt als referentie een groter opbject nemen wat wel een paar dagen zichtbaar blijft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:26 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je met fotoshop al aangeeft waar het logo moet in de cirkel? Het probleem daarmee is dat de cirkel real-time veranderd, dus 5 minuten na de shop is het al niet meer actueel

Ah, ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jawel, je kunt als referentie een groter opbject nemen wat wel een paar dagen zichtbaar blijft.

count me inquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef gohan16 het volgende:
Ik heb in het ONZ-topic gepolst voor een gezamenlijke actie. Op de zelfde tijd ieder een deel van het fok logo maken. Tot nu toe:
bananenman, piovan, -wolf-, zygje, fs180, jaco90, cyaa, bolletje, terrorobbie, jorryt, rsh11, keileweg-ethicus, quannum, gohan16, twylight, nipeng, aitan, Ltd, fiedel, kamo, intergalactic, arucard, lolboy, chowi
Nog verder mensen interesse? Plan is om deze week, op een avond dit uit te gaan voeren.

Dinsdag om 21:00. Als ik het goed begrepen heb.quote:

Hoe lang heb je daarop gewacht?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
42.2 procent heb ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |