En Pane e tulipani.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:02 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
En vanavond niet vergeten te kijken naar 'Harry, un ami qui vous veut du bien' (NED3, 23:15) of 'Zebraman' (MTV, 22:45)!
Ergens na 8 uur vanavond.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:05 schreef most_wanted het volgende:
Wanneer is de uitslag?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef Gorro het volgende:
De verkiezing zal nog iets langer open blijven dan zaterdag 26 augustus. Op zaterdagavond ben ik niet thuis. Daarnaast ben ik de komende week ook niet in staat de lijsten te verwerken die er nu nog bijkomen wegens prive-omstandigheden. Daarom zal de verkiezing pas op z'n vroegst volgende week maandag sluiten en een uitslag hebben.
Het stond in de beginpost dus dat was een begrijpelijke fout toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:02 schreef splinters het volgende:
:ezen is blijkbaar weer eens moeilijk:
Uiteraard, maar dit bevestigt het nog maar eens een keer!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:22 schreef dwerg het volgende:
Dat wist je toch ook al voordat ze dit lijstje postte, Mike?
je tikt :ezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:02 schreef splinters het volgende:
:ezen is blijkbaar weer eens moeilijk:
[..]
Ik betwijfel dat ik er een van ben, maar voor deze gelegenheid doe ik het toch nog maar evenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn nog 2 personen waarvan ik toch nog een top 100 zou verwachten.
Eentje maar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef Khalein het volgende:
008. Ningen no joken (1959)
BS en Sai?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn nog 2 personen waarvan ik toch nog een top 100 zou verwachten.
Eentje ja, recente toevoeging. Delen II en III moeten nog gezien worden. Lijst van volgend jaar zal waarschijnlijk die twee bevattenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:16 schreef Sokolsky het volgende:
Eentje maar?
Mooie lijst trouwens verder, met minder geijkte titels als Wit, Kin-Dza-Dza en Utomlyonnye solntsem![]()
Uit het oog, uit het hartquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef Khalein het volgende:
Ik betwijfel dat ik er een van ben, maar voor deze gelegenheid doe ik het toch nog maar even![]()
BS en Califo. Maar Califo post uit principe enkel 5 minuten voor of na een deadline.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:18 schreef Sokolsky het volgende:
BS en Sai?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Waarom schieten me nu nog allerlei films te binnen, welke ik eigenlijk nog heel graag in mijn lijst had willen zetten. Films als die van Kitano
quote:Sonatine (1993))
quote:of Bad Lieutenant (1992).
Doe maar welquote:Maar om mijn hele lijst nu weer aan te gaan passen (als al mogelijk is).
Dit zie je niet zo vaakquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:09 schreef SODA het volgende:
051. Psycho (Van Sant, 1998) IMDb
052. Psycho (Hitchcock, 1960) IMDb
Kan nog altijd hoor. Ik verwacht ook niet dat vandaag de uitslag komt, dus vandaag kunnen ook nog gewoon lijstjes ingeleverd worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:10 schreef pascalheister het volgende:
internet ligt er thuis uit, helaas geen lijstje meer in kunnen leveren![]()
Je mist een nummer 28, d_hquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef dolle_hond het volgende:
27. (27) Im Juli. (Akin)
29. (---) Un long dimanche de fiançailles (Jeunet)
Deze staat er dubbel in.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:27 schreef cwk het volgende:
65. Raging Bull (1980)
76. Raging Bull (1980)
ok probeer ik het vanavond nog, anders morgen weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
Kan nog altijd hoor. Ik verwacht ook niet dat vandaag de uitslag komt, dus vandaag kunnen ook nog gewoon lijstjes ingeleverd worden.
hey steef, van jou als filmkenner had ik toch minimaal een top 50 verwachtquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:07 schreef DonStefano het volgende:
Heb geen tijd voor een top50 of top100 (alhoewel dat natuurlijk wel het meest representatief zou zijn...), dus houd ik 't bij een bescheiden top 10. Doe er geen imdb-links bij, het zijn toch allemaal films die al 100x genoemd zijn, jaartal staat er wel achter.
Donnie Darko (2001)
Mulholland Dr (2001)
The Butterfly Effect (2004)
American Beauty (1999)
Munich (2005)
A Corpse Bride (2005)
La Meglio Gioventu (2003)
Blue Velvet (1986)
The Machinist (2004)
Shrek 2 (2004)
Je hebt twee keer dezelfde film.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:26 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
25 Lord Of The Rings (The Two Towers) (2002)
64 Lord Of The Rings: The Two Towers (2002)
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Gorro het volgende:
Voorlopige nieuwe deadline dinsdag 12:00 uur en dan in de loop van dinsdag de uitslag.
shitquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:18 schreef JelleS het volgende:
pascalheister:
75. La Bête Humaine
95. La Bête Humaine
Wat vond je zo geweldig aan deze film?quote:29 Schultze gets the Blues (2003)
Tja, wat eigenlijk, veel trager krijg je ze niet, er gebeurt geen ene flikker, en het plot (?) hangt als los zand aan elkaar. Maar ondanks dat of juist hierdoor, en zonder dat de film vervalt in sentiment of uitzonderlijke situaties, wist de hoofdpersoon toch zoveel sympathie op te wekken, dat ik uiteindelijk film met glimlach heb uitgekeken. Daarnaast levert de film een aantal erg mooie plaatjes op (want van scenes valt hier nauwelijks te spreken), zoals bijvoorbeeld die waar in hij met dat lullige bootje van hem nog net probeert een oceaanstomer voorlangs te passeren. Die combinatie heeft er blijkbaar voor gezorgd dat de film is blijven hangen. Maar ik begrijp dat jij er niet helemaal mee eens bent?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef cwk het volgende:
[..]
Wat vond je zo geweldig aan deze film?
Wat een raar antwoord. Nooit van een retorische vraag gehoord?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:15 schreef cwk het volgende:
Wat een rare vraag. Natuurlijk.
Voor jou wel hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Worden de lijstjes waarop 'Fight Club' in de top 10 staat ook meegeteld?
Nee hoor ik vondt SGTB een speciale film en ben het eens met de punten die je opnoemt. Het zijn precies de punten die de film ook speciaal moeten maken maar de uitwerking was op mij wat gering. Misschien lag het aan mijn gemoedstoestand op het moment maar de film is niet hilarisch voor mij geworden, wat ik weet dat het wel had kunnen zijn. Dan blijven over de koddigheid en mooie plaatjes, een ruim 6je.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:22 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Tja, wat eigenlijk, veel trager krijg je ze niet, er gebeurt geen ene flikker, en het plot (?) hangt als los zand aan elkaar. Maar ondanks dat of juist hierdoor, en zonder dat de film vervalt in sentiment of uitzonderlijke situaties, wist de hoofdpersoon toch zoveel sympathie op te wekken, dat ik uiteindelijk film met glimlach heb uitgekeken. Daarnaast levert de film een aantal erg mooie plaatjes op (want van scenes valt hier nauwelijks te spreken), zoals bijvoorbeeld die waar in hij met dat lullige bootje van hem nog net probeert een oceaanstomer voorlangs te passeren. Die combinatie heeft er blijkbaar voor gezorgd dat de film is blijven hangen. Maar ik begrijp dat jij er niet helemaal mee eens bent?
Wat kan in godsnaam de reden zijn voor een dergelijke retorische vraag?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:26 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Wat een raar antwoord. Nooit van een retorische vraag gehoord?
Je hebt nu 2 nummers 33, maar omdat je nog steeds The Two Towers er dubbel in hebt, heb je er nog steeds precies 100quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
33 Lola rennt (1998)
33 Nuovo cinema Paradiso (1989)
26 Lord Of The Rings (The Two Towers) (2002)
68 Lord Of The Rings: The Two Towers (2002)
Retorisch in de zin dat het mij wel duidelijk was dat jij het niet eens bent met de notering in mijn lijst. De reden dat ik hoopte op een antwoord waarom? Bij deze. Thnx.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:09 schreef cwk het volgende:
Wat kan in godsnaam de reden zijn voor een dergelijke retorische vraag?
Het verhaal geeft inderdaad aanleiding tot hilariteit, maar dat er hier juist niet voor wordt gekozen, vond ik juist wel een sterk punt.quote:...maar de film is niet hilarisch voor mij geworden...
Het moet natuurlijk zijn:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:16 schreef Gorro het volgende:
[..]
Je hebt nu 2 nummers 33, maar omdat je nog steeds The Two Towers er dubbel in hebt, heb je er nog steeds precies 100
En die van BS en kamagurka, maar aan de andere kant. Ik heb nog maar 1 plaats op m'n sheetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb het lijstje van Sai wel gemist, trouwens.
Suspense bedoel jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef Sokolsky het volgende:
De spanning stijgt...
Je bedoelt 2 en 4 mag ik hopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jammer van die overrated pieces ofdie op 1 en 3 staan, maar voor de rest een mooie lijst.
Gorro bedankt!
Hoe doe je dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:07 schreef Sokolsky het volgende:
Straks eens gaan kijken met wie mijn lijstje het meest overeen komt.
Oh ja, dit werd vorig jaar ook al gevraagd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fok! Film Top 100 2005 - 4e editie III
Bij mij is dat The Da Vinci Code op nr. 373, gevolgd door Buffet froid op nr. 528.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:07 schreef Sokolsky het volgende:
De eerste film die ik niet gezien heb in de reguliere lijst is Labyrinth, op nr. 324 - de eerstvolgende is Tron op nr. 358.
Dat is raar, want volgens mij heb je er met mij 30 gemeen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb de meeste films gemeenschappelijk met Lonewolf2003 en Saviola, namelijk 29.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |