quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Gorro het volgende:
Voorlopige nieuwe deadline dinsdag 12:00 uur en dan in de loop van dinsdag de uitslag.
shitquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:18 schreef JelleS het volgende:
pascalheister:
75. La Bête Humaine
95. La Bête Humaine
Wat vond je zo geweldig aan deze film?quote:29 Schultze gets the Blues (2003)
Tja, wat eigenlijk, veel trager krijg je ze niet, er gebeurt geen ene flikker, en het plot (?) hangt als los zand aan elkaar. Maar ondanks dat of juist hierdoor, en zonder dat de film vervalt in sentiment of uitzonderlijke situaties, wist de hoofdpersoon toch zoveel sympathie op te wekken, dat ik uiteindelijk film met glimlach heb uitgekeken. Daarnaast levert de film een aantal erg mooie plaatjes op (want van scenes valt hier nauwelijks te spreken), zoals bijvoorbeeld die waar in hij met dat lullige bootje van hem nog net probeert een oceaanstomer voorlangs te passeren. Die combinatie heeft er blijkbaar voor gezorgd dat de film is blijven hangen. Maar ik begrijp dat jij er niet helemaal mee eens bent?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef cwk het volgende:
[..]
Wat vond je zo geweldig aan deze film?
Wat een raar antwoord. Nooit van een retorische vraag gehoord?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:15 schreef cwk het volgende:
Wat een rare vraag. Natuurlijk.
Voor jou wel hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Worden de lijstjes waarop 'Fight Club' in de top 10 staat ook meegeteld?
Nee hoor ik vondt SGTB een speciale film en ben het eens met de punten die je opnoemt. Het zijn precies de punten die de film ook speciaal moeten maken maar de uitwerking was op mij wat gering. Misschien lag het aan mijn gemoedstoestand op het moment maar de film is niet hilarisch voor mij geworden, wat ik weet dat het wel had kunnen zijn. Dan blijven over de koddigheid en mooie plaatjes, een ruim 6je.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:22 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Tja, wat eigenlijk, veel trager krijg je ze niet, er gebeurt geen ene flikker, en het plot (?) hangt als los zand aan elkaar. Maar ondanks dat of juist hierdoor, en zonder dat de film vervalt in sentiment of uitzonderlijke situaties, wist de hoofdpersoon toch zoveel sympathie op te wekken, dat ik uiteindelijk film met glimlach heb uitgekeken. Daarnaast levert de film een aantal erg mooie plaatjes op (want van scenes valt hier nauwelijks te spreken), zoals bijvoorbeeld die waar in hij met dat lullige bootje van hem nog net probeert een oceaanstomer voorlangs te passeren. Die combinatie heeft er blijkbaar voor gezorgd dat de film is blijven hangen. Maar ik begrijp dat jij er niet helemaal mee eens bent?
Wat kan in godsnaam de reden zijn voor een dergelijke retorische vraag?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:26 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Wat een raar antwoord. Nooit van een retorische vraag gehoord?
Je hebt nu 2 nummers 33, maar omdat je nog steeds The Two Towers er dubbel in hebt, heb je er nog steeds precies 100quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
33 Lola rennt (1998)
33 Nuovo cinema Paradiso (1989)
26 Lord Of The Rings (The Two Towers) (2002)
68 Lord Of The Rings: The Two Towers (2002)
Retorisch in de zin dat het mij wel duidelijk was dat jij het niet eens bent met de notering in mijn lijst. De reden dat ik hoopte op een antwoord waarom? Bij deze. Thnx.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:09 schreef cwk het volgende:
Wat kan in godsnaam de reden zijn voor een dergelijke retorische vraag?
Het verhaal geeft inderdaad aanleiding tot hilariteit, maar dat er hier juist niet voor wordt gekozen, vond ik juist wel een sterk punt.quote:...maar de film is niet hilarisch voor mij geworden...
Het moet natuurlijk zijn:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:16 schreef Gorro het volgende:
[..]
Je hebt nu 2 nummers 33, maar omdat je nog steeds The Two Towers er dubbel in hebt, heb je er nog steeds precies 100
En die van BS en kamagurka, maar aan de andere kant. Ik heb nog maar 1 plaats op m'n sheetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb het lijstje van Sai wel gemist, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |